بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
کد خبر : ۱۴۸۰۰۴

در حالی که یک هفته از مرگ جنجالی و خبرساز دختر مهابادی می‌گذرد، بررسی پیامک‌های رد و بدل شده راز مرگ معمایی مهماندار «هتل تارا» را بر ملا کرده است.
مرگ مرموز این دخترک اگرچه تا روز پنجشنبه گذشته رسانه‌ای نشد، اما با حاشیه‌دار شدن این پرونده، سمت و سویی دیگر پیدا کرد و حالا با گذشت ٨ روز از این حادثه ابعاد تازه‌تری از ماجرا فاش شد.
تحقیقات و بررسی‌های اولیه از اعترافات متهم خبر می‌دهد و پرونده خارج از نوبت درحال رسیدگی است. با این حال، بررسی پیامک‌های رد و بدل شده بین مهماندار هتل و متهم پرونده سرنخی طلایی را در اختیار پلیس قرار داد.
به گزارش خبرگزاری میزان، توکل حیدری رئیس ‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی شرح ماجرا را این گونه بیان کرد: «یکشنبه هفته گذشته دختر ٢۶ ساله‌ای از طبقه چهارم هتلی در شهرستان مهاباد که به‌عنوان مهماندار در آن فعالیت می‌کرد، به پائین پرت می‌شود و در دم جان می‌بازد. بلافاصله پس از این حادثه، تحقیقات برای مشخص شدن ابعاد مختلف آن از سوی دستگاه قضایی آغاز شد. اما هنوز چند ساعت از وقوع این حادثه نگذشت که خبرهای جهت‌دار و عجیبی از آن روی شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های معاند ظاهر شد».


وی افزود: «با این حال در تحقیقات پلیسی و کارآگاهان مشخص شد، متهم مهندس و متخصص طراحی داخلی ساختمان است و فعالیت وی در زمینه ارتقای استاندارد هتلداری بوده است. وی برای همین منظور در هتل تارای مهاباد حضور داشته و تحقیقات ما هرگونه وابستگی وی به دستگاه‌های دولتی را رد می‌کند؛ چه برسد به این‌که وی بازرس یا مامور امنیتی باشد».
حیدری اضافه کرد: «بررسی ٢۵ پیامک رد و بدل شده بین متهم و دختر مهماندار نشان می‌دهد که متهم، دختر جوان را به اتاقش دعوت کرده است، متهم نیز در این رابطه اعتراف کرد که چند دقیقه پس از حضور مهماندار هتل در اتاق و گفت‌وگوی آن دو با یکدیگر، رئیس هتل که متوجه عدم حضور کارمندش شد، تلفنی ماجرا را به مادر او اطلاع می‌دهد و مادر دختر جوان نیز با دخترش تماس می‌گیرد و او را در جریان این‌که رئیس هتل دنبالش می‌گردد، قرار می‌دهد. پس از این تماس، دختر جوان با یکی از همکارانش تماس می‌گیرد تا سر و گوشی آب دهد و ماجرا را به وی اطلاع دهد. بر اساس گفته‌های متهم، همکار او پس از بررسی به وی اطلاع می‌دهد که رئیس هتل مشغول کنترل دوربین‌های مدار بسته است. متهم دستپاچه شده و تصمیم می‌گیرد اتاق را ترک کند و این کار را از طریق بالکن‌ها انجام دهد. وی چند بالکن کناری را که هر یک حدود ٨٠ سانتی‌متر با یکدیگر فاصله داشته‌اند، طی می‌کند و پس از آن تصمیم می‌گیرد که از طریق بالکن به طبقه پایین‌تر بپرد که پس از آویزان شدن از بالکن موفق به این کار نشده و به پایین پرت می‌شود.»


رد فرضیه تجاوز

در حالی که شایعات روزهای گذشته، فرضیه تجاوز به مهماندار هتل تارا در یکی از اتاق‌های طبقه چهارم بین مردم مهاباد گوش به گوش می‌چرخید رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی گفت: «معاینات پزشکی قانونی هرگونه شایعه در مورد تجاوز به دختر مهماندار را رد می‌کند و نشان می‌دهد که رابطه‌ای در این حد بین او و متهم وجود نداشته است.»
توکل حیدری اضافه کرد: «دادگستری آذربایجان‌غربی ماجرای هتل تارا را از حیث ایمنی ساختمان و فقدان موانع لازم در بالکن‌ها نیز مورد بررسی قرار خواهد داد.»


یک متهم دستگیر شد

اصلان حیدری، دادستان عمومی و انقلاب مهاباد نیز در رابطه با روند رسیدگی به این حادثه گفت: «پرونده این حادثه به بازپرسی دادسرای مهاباد ارجاع شده و تحقیقات لازم در زمینه مرگ مشکوک این دختر جوان با دقت کامل درحال انجام است. مسئولان شهر و دستگاه قضایی شهرستان تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا حقی در این زمینه ضایع نشود. تا زمان احقاق حق با جدیت تمام این پرونده مورد پیگیری قرار می‌گیرد. بر اساس دستورات داده شده، این پرونده خارج از نوبت و در حداقل زمان ممکن رسیدگی می‌شود. هم اکنون یک نفر متهم در همین زمینه دستگیر شده و تحقیقات از وی برای روشن شدن قضیه ادامه دارد.»


نکات مهم حادثه مهاباد

در همین حال، علیرضا رادفر معاون استانداری آذربایجان غربی با بیان مهم‌ترین موارد حادثه مهاباد گفته است: متهم احتمالی این اتفاق ناگوار هیچ ارتباطی با نهادهای امنیتی نداشته و به‌عنوان مشاور بخش خصوصی در راستای زمینه‌سازی برای ارتقای درجه هتل در آن‌جا حاضر بود. هیچ تعرضی به این دختر مهابادی صورت نگرفته و این امر طبق معاینه پزشکی قانونی مورد تأیید است و مشکل اخلاقی در این حادثه وجود نداشت. هیچ خسارتی به اموال مردمی و دولتی به جز هتل که دچار حریق شده، وارد نشده است، ٢ خودروی آتش گرفته نیز از اموال هتل مهاباد بودند.
در این اتفاقات ٢۵ نفر مجروح شدند که از این تعداد ٧ نفر از کارکنان نیروی انتظامی مهاباد بودند. بر خلاف فضاسازی و کشته سازی رسانه‌های معاند از این حادثه، هیچ تیراندازی توسط نیروهای انتظامی صورت نگرفته و این نیرو‌ها تنها با استفاده از روش‌های ضد اغتشاش سعی در متفرق کردن جوانان داشتند.
خانواده دختر مهابادی نقشی در تهییج مردم و جوانان نداشته‌اند و آن‌ها بیشتر به پیگیری این مسأله از راه‌های قانونی تأکید دارند. بسیاری از عکس‌هایی که در فضای مجازی از این حادثه منتشر شده واقعی نیست و به دیگر اتفاقات در سال‌های دور و نزدیک تعلق دارند.
فریناز خسروانی ٢۶ ساله مهماندار هتل تارای شهرستان مهاباد بود که ١٣ اردیبهشت‌ماه بر اثر سقوط از بالکن طبقه چهارم این هتل به کام مرگ فرو رفت. (شهروند)

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
moharam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴
اون لحظه چه کسی اونجا منتظر بود تا عکس بگیرد
ناشناس
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
اینها همه برنامه ریزی شدست برا دامن زدن به شایعات
ناشناس
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
آخه کدوم دختر جرات داره از بالکن بپره؟
سیمین
شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸
خیلی از دخترا . یکیش خود من .
نگار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
جالب بود نویسنده ی داستان کیه حالا
غضنفر!!!
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹
بیشترشبیه داستان های روزنامه کیهان هستش...چون از تخیل بالائی برخورداره...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶
خیلی ناشیانه نوشتی آخه متهم کی افتاده پائین دختره فرار کرده و افتاده نه متهم خودت یکبار میخوندی بعد نشر میدادی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
عکس ساختمانی که اون خانم از آن آویزان است هیچ شباهتی به نمای هتل ندارد به نظر میرسد مثل عکس منتشر شده بقیه داستان هم ....
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶
همه چی به خیر و خوشی تموم میشه

قصه ما به سر رسید کلاغه به خونش نرسید
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
کار احمقانه ای بوده. مثل اون افغانیایی که به فرخنده حمله کردن و کشتنش. اصلا فرض کنیم یه نفر یه کاری کرده، چه دلیلی داره کل هتلو آتیش بزنن و کلی به صاحبش خسارت بزنن؟ به اینا نمیگین افراطی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
آخه ترس بی مورد چرا دختر عزیز؟

مگه دوست داشتن ترس داره ؟

جو بدی در ایران بوجود اومده که کسی خجالت می کشه بگه یکی رو دوست داره و اینطوری خودشو رو به کشتن میده. افسوس.
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
عکس زن آویزان مربوط به هتل نیست
حیای زن قابل تقدیر است
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
وقتی مشکلی وجود داشته باشد سعی ذر تطهیر ان می کنند و ادامه می دهند اگر نه دلیلی برای نوشتن این همه مطالب در این مورد نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
مهتم دستپاچه شده و....؟؟؟!!!!!یعنی چه اون وقت ؟؟؟؟!!!
بیزار از اصول گرایان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴
1- ما باید یاد بگیریم محل کار محل کاره . کاری که در دستشویی انجام می دیم نباید در پذیرایی انجام داد.
2- مدیر هتل باید به اون مرحوم تذکر می داد نه اینکه به مادرش زنگ بزنه
3- مدیر هتل یعنی در اون چند روز متوجه رابطه عاطفی آنها نشده بوده تا تذکر بده . چه مدیریه؟؟!!
4- اون خدا بیامرز که الان نیست از کجا معلوم اون دختر به پیام دوستی مدیر جواب رد داده و این بلا سرش اومده .
5- مفت و مسلم جون یه آدم به خاطر..... رفت.
روحش قرین آرامش و عبرتی برای ما که بدونیم هر مسئله ای جای خودشو می خواد
313
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰
شما هم يه خورده با ادب باشي به جايي بر نميخوره (در مورد بند يک )
از اين تميز تر هم ميشد مثال زد !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
همش دوغه
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
شما حالا راستشم بگو کی باور می کنه!؟
ناشناس
ROMANIA
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷
از این سیستم انتظار عدالت نمیشه داشت...آخرش میگن خود خانمه مقصر بود که حجابشو رعایت نکرده بود.
نكته بين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲
دشمن بيدار است و مكار و هنوز عده اي هستند ساده لوح و شايد خواب.
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶
فکر میکنم این مطلب به واقعیت نزدیک باشه احتمالا با مهندس رفیق بوده نوع پوشش خانم در عکس گواه این مطلبه اگر تعرضی هم بوده با رضایت طرفین بوده
ناشناس
چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
اگه سری به شهرهای کردنشین آذربایجان غربی زده باشید می بینید اونجا این پوشش کاملا عادی است.
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
عجب نتیجه گیری صریح و شفافی عین کتاب فارسی اول دبستان
کارشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸
قبلا این عکس نبود مگر نه بیشتر فرضیات بی پاسخ نمیماندند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹
یه مشت حرف چرت و پرت تحویل مردم ندید
بهروز
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
شما كه ميدوني بفرما متفكر عزيز
شهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱
کمی غیر واقعی به نظر میرسد یا حداقل غیر مفهوم
تلفن زدن رییس هتل به مادر دختر برای چند لحظه غیبت کارمندش این ذهنیت را به ما میدهد که قبلا هم این غیبت ها بوده ورییس هتل نیز او را زیرنظر داشته وشاید هم مطمئن بوده که در اتاق اون فردهست که تلفن زده وعکسی هم که گرفته شده به دنبال همین بوده که کسی ویا خود رییس هتل کسی را گمارده که بالکن اتاق را زیر نظر بگیرد من تعجب میکنم که طی این چند روز گذشته حتی یکبار هم من در هیچ شبکه ای ندیدم که رییس هتل در اظهاراتش چی گفته
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳
اصولا مهماندار و میهمان نباید در اتاق در بسته با هم باشند مگر مدیر هتل تذکرات را نداده خداوند رحمتش کنه ولی اگر قرار بود اتفاق بدی افتاده باشه که مشخص بود مرحومه از مقررات خشک ترسیده و حرفهایی که باعث آبرو ریزی شود از همکارانش خوبه تحقیق بشه نکنه اونا ترسونده باشند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۳
اون تصویری که نشون میده مهماندار هتل از بالکن آویزون شده اصلا مال این هتل نیست.اگه به تصاویر هتل نگاه کنید تمام نمای بیرونی هتل اتاقهای بالکن داره و هیچ اتاق بدون بالکن وجود نداره و بعد اینکه در سمت راست هتل همان جایی که مهماندار آویزون شده یک ساختمان نیمه کاره چسبیده به هتل وجود داره که اصلا تو عکس منتشر شده وجود نداره.
فیروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۶
داستان قشنگی بود میشه ازش فیلم ساخت .
ولی ماجرا چیست ؟ این ماست مال ماست ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵
مردمم ساده !! اصلا اگر ارتباط غیر اخلاقی وجد نداشته به گفته خودتون چرا سعی کرده وارد یه بالکن دیگه بشه و بعد از اونجا خارج بشه چرا مستقیم از همون اتاق بیرون نیومده؟
سعید رستمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳
هر دم از این باغ بری می رسد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲
وی چند بالکن کناری را که هر یک حدود ٨٠ سانتی‌متر با یکدیگر فاصله داشته‌اند، طی می‌کند و پس از آن تصمیم می‌گیرد که از طریق بالکن به طبقه پایین‌تر بپرد که پس از آویزان شدن از بالکن موفق به این کار نشده و به پایین پرت می‌شود.»
جالب است!!
در عکسی که این خانم آویزان است یک طرف پنجره ی راهرو و یک طرف انتهای دیوار هتل است!!!
داستان جالبی ساخته اند، واقعیت را از مردم پنهان نکنید...
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷
مگه نمیگین از چندتا بالکن که 80 سانتی متر با هم فاصله داشتن عبور کرده و بعد خواسته بره طبقه پایین؟ کو اون بالکنای دیگه؟ اینجا که یه بالکن بیشتر نیست. بگین ملتو گذاشتین سر کار و قراره خون یه آدم بی گناه هدر بره. اصلا یه نفر مهابادی بگه ببینم این عکس هتل تارا هست؟
محمدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
رئیس هتل عجب احمقی بوده با این کار یکی را به کشتن داد و هتل خودش را هم نابود کرد.
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
غجب پس اینطور بوده خوب شد گفتید وگرنه ما فکرای بد میکردیم. ملت رو چی فرض کردین شما؟
بهزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
خیلی تابلو هستش که فتوشاپه.
تابلوی هتل تارا در اون عکس ساختگی با تابلوی هتل آتش گرفته فرق میکنه. روشنایی بالکن و نرده ها و لبه پشت بام و خیلی چیزهای دیگه داره فاش میکنه راز این جنایت را. این داستان را حتی یک بچه مدرسه ایی میتونست بهتر تعریف کنه. .......والله
بهزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
اصلا هتل تارا نرده نداره.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
عکسی که دختر آویزان شده کاملا فوتوشاب هست شک نکنید من تو یک شر کت تبلیغاتی هستم وکارم اینه در برند یکی از محصولات خانگی شخصی را که داشت روی کمرش این محصول خانگی را از پله های برج ایفل پاریس بالا میبرد قرار دادیم طوری که مدیر شرکت میگفت مقبول به صرفه بود که برای این کار به پاریس برید این عکس خانوم هم پس از 8 روز ازاین اتفاق تازه منتشر شده در واقع تازه آماده شده
نازپر
GERMANY
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
ماخریم! پشت گوشامون مخملیه باور کنیم یا شایدم گوشامون درازه که خر فرض شدیم خودتونین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
این خانم چند تا بالکنو رد کرده بود حالا چه دلیلی داشت ی طبقه بیاد پائین همون کاری که تو طبقه پائین می خواست برا نجاتش بکنه تو همون بالکن آخری می کرد؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
اینقدر به مردم دروغ گفتین که اگر یکبار راست هم بگویید کسی باور نمی کنه ,
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶
الکیه
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
این دو تا عکس یکی نیست از موهاش تابلوست
ناشناس
ROMANIA
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
چرا زورکی میخواید یه رابطه خیر اخلاقی که شاید در خیلی جاهای دیگه هم شکل بگیره را امنیتی و سیاسی کنید ؟ واقعا ما ملت دستمون بیکار هست بابا برسین به کار تون ، سهامتون را دریابید که داره مثل بنز این روزا منفی میخوره و دم هم نمیزنید
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳
سلام این داستان آنقدر بی مزه است که حتی خنده دار هم نیست .بهتر نبود جوک تعریف می کردید .صاحب هتل کارمندش را پیدا نکرده زنگ زده به مادرش .واقعاکه ....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
خيلي راحت ىه داستان الكي ساختيد و با آبروي يه دختر بازي مي كنيد. خب مادرش بايد تماس مدير رو تاءيد كنه. جرا مصاحبه خانواده مرحومه رسانه اى نمي شه؟
احدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
متهم اصلي فقر و فحشا است
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
چیزی بوده و تمام شده حالا بگرد ید دنبال پرتغال فروش.چرا این عکس را از روز اول منشر نکردید.احتمالا فتوشاپه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
فقط یک سوال از مردم مهمان نواز مهاباد.

چندین سال است که از نقاط مختلف ایران مسافران بسیاری به سوی مهاباد . بانه و .... راهی میشوند و احساس امنیت یکی از دلایل مهم این مسافرتهاست . به نظر شما حل این مشکل از طرق دیگر امکان پذیر نبود ؟ امسال که من و خانواده قرار بود تابستان سفر مجددی به آن منطقه داشته باشیم بسیار نگرانیم. بهتر نیست قبل از هر اقدامی به نتایج آن فکر کنیم ... مگه تو شهرهای دیگر ایران این اتفاقات نمیافته؟
ناشناس
ROMANIA
چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۳
احتمالا بارکو باز بوده؟!
عدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۰
مرحومه رفته از تراس بیاد طبقه پایین.. متهم هم نشسته مثل سیب زمینی نگاه کرده ! هیچ نقشی هم نداشته در کمک یا در جلوگیری از این کار. چه جالب !
bozorg
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۷
آخه اگر دوربینهای مدار بسته از ان مرحوم فیلم گرفتن که رفته داخل اتاق متهم که چرا از جایی دیگه فرار کنه ؟؟؟ و اگر هم دوربینها فیلم رفتن به اتاق متهم را نداشتن پس براحتی از همون مسیر بر میگشت نه از پرتگاه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
دوتا تصویر را مقایسه کنید هیچ شباهتی وجود ندارد.
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸
خیلی آشغال و کثیفید. عکس اون مرحومه رو منتشر کردید و بهش همت هم میزنید؟ جرات داشتید عکس و اسم اون پدرسوخته هایی که اموال مردمو چپاول کردن رو نشون میدادین.
ناشناس
پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶
خیلی خطرناکه حسن
ناشناس
UNITED STATES
چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲
متهم اعتراف کرده! یاد اون جوک خرس و خرگوش افتادم که از خرسه اعتراف میگیرن!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
حقیقت غیر از این چیزهایی است که میگن .و شما رسانه محترم چرا با آبروی یک نفر و خانوادش با چاپ عکس بازی میکنید. بترسید از خدا و عقوبت اون که برای اینکه صرفا مخاطب جذب کنید از همه ابزارها استفاده میکنید
خودم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
وقتی دروغ باشه خودش هم به این راحتی دروغ بگیم دیگه حرفی باقی نمی مونه که.....
تورو خدا خجالت نمیکشین لااقل یه ساختمانی انتخاب میکردین که نماش با نمای هتل تارا یکی باشه یا پنجره هاش یکی داخل یکی بیرونی نباشه و بدل کارتون هم بیخودی زحمت نکشه......................
خدا بیامرزدت خانم با غیرت که نیستی