بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
در نشست روز گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز انجام شد

تحلیل دو نماد"شپدیس" و "مبین" /بازگشایی پرونده فولادی ها در نشست آتی

در نشست روز اخیر باشگاه مشتریان بورس نیوز، بررسی و تحلیل نماد"شپدیس" و "مبین" به ترتیب از سوی تیم تحلیلی شرکت کارگزاری پارسیان و بورس نیوز ارایه شد.
کد خبر : ۱۴۸۱۰۱
نویسنده :
محمدآموخته
طی نشست روز گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز، بررسی و تحلیل دو نماد "شپدیس" و"مبین" از صنعت پتروشیمی با همکاری شرکت کارگزاری پارسیان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، روز گذشته سی و چهارمین نشست باشگاه مشتریان به منظور تحلیل و چشم انداز وضعیت شرکت پتروشیمی پردیس و مبین با همکاری شرکت کارگزاری پارسیان به پایان رسید.

بر اساس این گزارش، در نشست روز اخیر باشگاه مشتریان بورس نیوز، بررسی و تحلیل نماد"شپدیس" و "مبین" به ترتیب از سوی تیم تحلیلی شرکت کارگزاری پارسیان و بورس نیوز ارایه شد.

این گزارش می افزاید، فایل PDF توضیحات ارایه شده در نشست روز گذشته باشگاه، طی روز جاری برای تمامی اعضاء مشتریان بورس نیوز ارسال خواهد شد.

شایان ذکر است، نشست هفته آتی باشگاه مشتریان بورس نیوز در خصوص وضعیت فعلی و چشم انداز صنعت فولاد و همچنین تحلیل جامع نماد معاملاتی "فخوز" با همکاری شرکت کارگزاری مبین سرمایه برگزار می گردد.

بر همین اساس، از کلیه اعضای باشگاه مشتریان بورس نیوز تقاضا می شود با توجه به محدود بودن زمان و ظرفیت افراد شرکت کننده، در اسرع وقت حضور قطعی خود را به منظور شرکت در نشست آتی را از طریق لینک زیر اعلام نمایند.

لینک ثبت نام نشست


گفتنی است، آن دسته از مخاطبینی کهقصد حضور در باشگاه بورس نیوز را دارند می توانند از طریق لینک زیر و با پرداخت عضویت سالانه 50 هزار تومان برای افراد حقیقی و 100 هزار تومان برای افراد حقوقی به عنوان عضو جدید باشگاه ثبت نام کرده و از امکانات ارایه شده برخوردار گردند.

لینک ثبت نام ا فراد حقیقی

لینک ثبت نام افراد حقوقی


زمان برگزاری: 1394.2.29 از ساعت 15 الی 17

محل برگزاری :

میدان آرژانتین- خیابان نوزدهم- پلاک 13- واحد 302

شایان ذکر است، در نشست روز گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز، یک بیانیه مشترک نشست در خصوص تحلیل دو نماد "شپدیس" و "مبین" از سوی شرکت کارگزاری پارسیان و بورس نیوز به امضاء رسید.

تحلیل دو نماد

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
دوستان اگر چیزی از مبین می دانند
به صورت کلی بگویند؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰
فولاد مبارکه سهمی که لامسال 120 درصد بازدهی خواهد داد.