بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷
کد خبر : ۱۴۸۱۳۴
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از تغییر نرخ خوراک پتروشیمی خبر داد .
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما ، محمد فطانت در برنامه quotation mark پیشخوان خبر quotation mark شبکه خبر سیما که با عنوان علل نوسانات بورس در ماه های اخیر برگزار شد افزود: بازار سرمایه در طبیعت خود نوسان دارد و بسیار تحت تاثیر بخش واقعی اقتصاد و برخی اتفاقات سیاسی است .
وی گفت: با این حال وضع بسیاری از نمادها و سهم ها خوب است اما تابع شرایط پیرامونی و بیرونی تحت نوسان قرار می گیرد.
فطانت افزود: بخش پتروشیمی حجم بالایی از بازار سرمایه را از لحاظ درصدی به خود اختصاص می دهد و در این مدت بسیاری از ابهامات صنایع مختلف با هماهنگی قوه مقننه و بخش های اجرایی مرتفع شد و برخی ابهامات کماکان باقی مانده است .
وی درباره صنعت پتروشیمی گفت : یکی از عواملی که به عنوان تهدید در بازار عمل می کرد و شرایط ابهام آلودی را در این صنعت ایجاد کرده بود ، نرخ خوراک مربوط به سالهای قبل از سال 93 بود .
فطانت افزود : در سال 93 نرخ خوراک پتروشیمی بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی به 13 سنت افزایش پیدا کرده بود و قبل از آن 7 سنت بود اما به دلیل ابلاغات به صنایع پتروشیمی این مصوبه 13 سنت عطف به ماسبق شده بود و بازار را تحت تاثیر قرار داده بود .
رئیس سازمان بورس اوراق بهادار گفت: با پیگیری های صنایع پتروشیمی امروز نخستین بار اعلام می کنم که این مسئله با درصد قطعیت بالا برطرف شده و نرخ گاز به اعدادی که مورد انتظار فعالان بخش پتروشیمی بود بازگشته است .
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
UNITED STATES
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱
بازار فردا منبجر میشه واویلا لیلی
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰
جوگیر نشو خیلی برای واویلا لیلی خوندن زوده
ابراهیم
NETHERLANDS
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲
این که فقط در مورد نرخ سالهای قبل از 93 گفته ؟1
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳
استارت پرواز سهام پتروشیمی ها زده شد . خوشبحال اونهایی که سهامداری کردند
بابل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۲
عزیزان گول نخورید از اول خرداد عرضه اولیه دارن برای پتروشیمیها این حرفهها برای جمع کردن پول از دست سهامدارانه. مگه میشه خبری تو مجلس و ... نباشه و قیمت خوراک بشه 7 سنت؟؟؟؟
عزیزان لطفا عرضه اولیه ها رو تحریم کنین . ببینین تا مبین از حرکت وایساد پول حقوقی ها اومد تو سهام دیگه . بییایین یکدست باشیم و همه ی عرضه اولیه ها تحریم کنیم تا سهام قبلی خودمون بره بالا به جای سهام اولیه ی دولت و حقوقی ها
لطفا به همه اطلاع رسانی کنین تا یه کمپین راه بندلزیم