بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
استاندار خراسان شمالی خبر داد؛

انتقال اموال موسسه میزان به بانک صادرات

استاندار خراسان شمالی گفت: طی توافق رئیس بانک مرکزی با وزیر کشور مقرر شد تا اموال موسسه میزان به بانک صادرات منتقل شود.
کد خبر : ۱۴۸۳۵۶
به گزارش «اخبار بانک»، علی اکبر پرویزی، استاندار خراسان شمالی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: جلسه ای که با حضور شماری از استانداران کشور، رئیس بانک مرکزی و وزیر کشور برای رسیدگی به مشکلات موسسه میزان تشکیل شد، در آن جلسه توافق شد تا تمامی اموال موسسه میزان به بانک صادرات منتقل شود.

پرویزی افزود: هفته آینده منتظر دریافت دستورالعمل این موافقت نامه هستیم تا این دستور العمل در اختیار بانک عامل قرار گیرد و برای رفع مشکلات بوجود آمده در استان اجرایی شود.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه اظهار کرد: با تشکیل موسسات مالی و اعتباری در مناطق محروم، شاهد بودیم که منابع از استان به سوی کلان شهرها به غارت رفت و استان با چالش های اجتماعی روبرو شد.

هادی قوامی با تاکید بر اینکه فعالیت این موسسات مجاز نیست، گفت: چنین موسساتی که تابلوی بانک مرکزی را ندارند باید جمع آوری شوند.

وی همچنین بر ضرورت سند آمایشی سرزمینی برای استان نیز تاکید کرد و گفت: وجود چنین سندی موجب خواهد شد تا حداکثر استفاده از ظرفیت های موجود در استان انجام شود.

وی گفت: با تهیه این سند، حفظ مشی ها ترسیم خواهند شد و زیرساخت های متناسب با این خط مشی ها آماده سازی می شوند و اعتبارات نیز اصولی تر هزینه خواهد شد.

قوامی خاطر نشان کرد: به دلیل فقدان سند آمایش در استان، بسیاری از پروژه ها با مشکل معارضان روبرو هستند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷
مادر صادرات را به عزا نشاندید

سهامدارانش را نیز به خاک سیه کشاندید
ناشناس
UNITED STATES
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۶
خیلی جالبه! مال و اموال مردمو برده اند و خورده اند . حالا لاشه موسسه را انداخته اند روی دوش یک بانک خصوصی شده که بارش بازهم روی دوش مردم باشه!اگه راست میگن چرا ندادنش به یه بانک دولتی مثل ملی یا سپه؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۴
و گویند چرا بورس سقوط کرد و این یکی از دلالیش.بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳
تکلیف 700هزار سپرده گذار و گرفتار در موسسه میزان که تعاونی بوده و به دروغ سر در 110 شعبه خودش نوشته موسسه و با آرم دادگستری 15 سال فعالیت کرده و مردم را گرفتار و زندگی آنها را به هم ریخته رو که استاندار خراسان شمالی و یکی از نمایندگان مجلس گفته با حضور چند استاندار و وزیر کشور و رییس بانک مرکزی جلسه گذاشتن و به نتیجه برای ادغام با صادرات رسیده اند را خیلی خیلی زود روشن کنید،!!! استاندار خراسان شمالی گفته تو همین هفته کارا درست میشه ،ما دراه زندگیمان به هم میخوره ،خدا شاهده صاحب خانه من گفته اول خرداد حکم تخلیه میگیره اگر پول اجاره 3 ماه عقب افتاده را پرداخت نکنم،خدا عذاب مدیران میزان را زیاد کند....
عمران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۰
۲۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۲۷تعاونی بی اعتبار که خودش را موسسه و در مرحله بانک معرفی میکرد
تعاونی میزان به دروغ میگفت که موسسه شدیم و داریم بانک میشویم،ما هم گول ظاهر مدیر و کارمندان دروغگوی میزان را خوردیم،!! یادتان هست مدیر عامل میزان در بهمن 93 چه قولها و دروغها تحویل سپرده گذاران داد،پول سپرده گذاران را به پدیده داده و هیچ تعهدی هم به سپرده گذار ندارد!! اینها میراث دولت قبل است و رییس بانک مرکزی هم میگوید به ما مربوط نیست ، و کمک میکنیم در تسهیل امور!! یعنی مردم تاوان بدهند!! آرم قوه قضاییه 15 سال روی درب 110 شعبه!! خدایا به کی اعتماد باید کرد!!! خدا عذاب مدیران میزان را زیاد کند که 700هزار نفر را به خاک سیاه نشاندند،،اگر اینها به پدیده وام نمیدادند مردم در پدیده هم گرفتار نمیشدند، 4 ماهه بدون پول و منزل اجاره ای، و جیب خالی، باید به دزدی فکر کنیم ،سرمایه زندگیمان در میزان هست ،و گول ظاهر و حرفهای این خدا نشناسان را خوردیم و واقعا نشان دادند که عرضه بانکداری را نداشتند ، ببینید ،پدیده حدود 900میلیارد تومان به میزان بدهکار است و مدیران دروغگوی میزان تا بحال راست قضیه را به سپرده گذاران که ارباب آنها هستند را نگفتند و برای خودشان با پول مردم ویلا و وامهای بالا برداشتندو در این 4 ماه هم خدا میداند که چه کارها و چه پولها که برای خود و دوستانشان برداشت نکردند،هر چه زودتر سعبه ها را پاب کنند به نفع سپرده گذاران هست،حساب مدیران و سهامداران و کارمندان میزان را باید مسدود و اموالشان را مصادره کنند تا سپرده گذاران حداقل به مقدار زیادی از پول خود برسند..........ما که دیگر حتی به بانک هم با شک و تردید نگاه خواهیم کرد،،،به ظاهر مدیران و کارمندان تعاونی میزان دقت کنید،پشت چهره ها دروغ و فریب نهفته بوده است....
ميزاني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸
ازحق نگذريم مقصرخودماسپرده گذاراهستيم بايك شايعه هجوم برديم اين نتيجه ش اينقدردروغ شنيديم كه خبرصادرات هم سخته باورش