بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
در نشست روز گذشته باشگاه مشتریان، تحلیل و چشم انداز صنعت فولاد و همچنین نماد معاملاتی "فخوز" به ترتیب از سوی تیم تحلیلی بورس نیوز و شرکت کارگزاری مبین سرمایه برای اعضا باشگاه ارایه شد.
کد خبر : ۱۴۸۵۶۵
نویسنده :
محمدآموخته
در نشست روز اخیر باشگاه مشتریان بورس نیوز، پرونده شرکت های فولادی در سال جاری بازگشایی شد و در نهایت یک نماد از این صنعت مذکور مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، در نشست روز گذشته باشگاه مشتریان، تحلیل و چشم انداز صنعت فولاد و همچنین نماد معاملاتی "فخوز" به ترتیب از سوی تیم تحلیلی بورس نیوز و شرکت کارگزاری مبین سرمایه برای اعضا باشگاه ارایه شد.

شایان ذکر است، نشست هفته آتی باشگاه مشتریان بورس نیوز در خصوص تحلیل جامع  دو نماد معاملاتی "ومعادن" و "وسپه" برگزار می گردد.

بر همین اساس، از کلیه اعضای باشگاه مشتریان بورس نیوز تقاضا می شود با توجه به محدود بودن زمان و ظرفیت افراد شرکت کننده، در اسرع وقت حضور قطعی خود را به منظور شرکت در نشست آتی را از طریق لینک زیر اعلام نمایند.

لینک ثبت نام نشست


گفتنی است، آن دسته از مخاطبین که از این پس قصد حضور در باشگاه مشتریان بورس نیوز را دارند می توانند از طریق لینک زیر و با پرداخت عضویت سالانه 50 هزار تومان برای افراد حقیقی و 100 هزار تومان برای افراد حقوقی به عنوان عضو جدید باشگاه ثبت نام نمایند.


لینک ثبت نام افراد حقیقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/1

لینک ثبت نام افراد حقوقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/3


زمان برگزاری: 1394.3.6 از ساعت 15 الی 17

محل برگزاری :

خیابان بخارست - خ دوازدهم - پلاک 7 - طبقه سوم - سالن جلسات


شایان ذکر است، در پایان نشست روز گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز، طبق روال هفته های اخیر، بیانیه مشترک نشست تحلیل و چشم انداز صنعت فولاد و نماد معاملاتی ("فخوز") میان شرکت کارگزاری مبین سرمایه و بورس نیوز به امضا رسید.


تحلیل جامع نماد معاملاتی

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
با سلام
تحلیل فخوز را حالا بذارید ببینیم چی انجام دادید؟؟
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
بالاخره باید یه فرقی بین اعضای باشگاه و غیر اعضا باشد . رایگان فایلها ارایه بشود کم لطفی هست در حق اعضای باشگاه.