بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
«یک کشتی جنگی آمریکا، تعقیب کشتی باربری ایران -که توسط دو کشتی جنگی این کشور اسکورت شده و به ساحل یمن نزدیک می شود- را آغاز کرده است ...».
کد خبر : ۱۴۸۵۷۵

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، با نزدیک شدن کشتی کمک های انسان دوستانه به سواحل یمن و اسکورت این کشتی توسط ناوهای جنگی ایران، رسانه های غربی از احتمال درگیری نظامی خبر می دهند.

پایگاه اطلاع رسانی شبکه ان‌بی‌سی نیوز آمریکا (NBCNews) در گزارشی زیر عنوان "در حالی که کشتی باربری ایران به یمن نزدیک می شود، آمریکا گزینه های نظامی را می سنجد" به این موضوع پرداخته است.

ان‌بی‌سی نیوز به نقل از "مقامات وزارت دفاع ایالات متحده" می نویسد: یک کشتی جنگی آمریکا، تعقیب کشتی باربری ایران -که توسط دو کشتی جنگی این کشور اسکورت شده و به ساحل یمن نزدیک می شود- را آغاز کرده است.

این مقامات آمریکایی که نامی از آنان برده نشده، مدعی هستند حضور کشتی شاهد، نگرانی ها درباره تحویل سلاح به مبارزان حوثی را افزایش داده است.

ان‌بی‌سی نیوز نوشت: ایران می گوید کشتی باربری "شاهد ایران" درحال انتقال کمک های انسان دوستانه به کشور جنگ زده یمن است. دو ناو جنگی ایران، کشتی شاهد را همراهی کرده و از آن حفاظت می کنند.

این گزارش با بیان اینکه "دولت ایران آشکارا اعلام کرده که کشتی باربری این کشور قصد دارد، محموله خود را مستقیما به یمن تحویل دهد" افزود: اما هنوز قطعی نیست که آیا آمریکا و دیگر کشتی های جنگی ائتلاف برای جلوگیری از ورود کشتی ایرانی به ساحل یمن تلاش خواهند کرد یا خیر. فعلا کشتی جنگی "ایووجیما"ی آمریکا درحال نظارت بر حرکت کشتی ایرانی است.

براساس این گزارش، مقامات رسمی گفته اند که هنوز تصمیم نهایی درمورد واکنش آمریکا به ارسال کمک های انسان دوستانه برای مردم یمن گرفته نشده است.

در همین حال هفته نامه آمریکایی تایم (Time) در گزارشی زیر عنوان "ایران با ارسال کشتی امدادرسانی به یمن، آمریکا و عربستان سعودی را به چالش کشیده" از تلاش همه جانبه تهران برای امدادرسانی به مردم یمن نوشته است.

در شرایطی که مردم یمن از کمبود مواد غذایی و دارویی رنج می برند، تایم با اشاره به کارشکنی های ایالات متحده و عربستان در مسیر امدادرسانی به این کشور نوشت: در ماه آوریل، یک کاروان از کشتی های کمک رسانی ایران به یمن پس از مسدود شدن مسیرشان توسط ناو جنگی روزولت آمریکا بازگشتند. چند روز بعد، هواپیمای امدادی ایران پس از بمباران فرودگاه صنعا توسط جنگنده های عربستانی مجبور به بازگشت شد.

تایم می افزاید: این بار ایران از ناوهای جنگی خود خواسته، حفاظت ویژه از کشتی امدادرسانی این کشور را به عهده بگیرند و ارتش ایران هشدار داده درصورت جلوگیری از رسیدن کشتی شاهد به یمن، این اقدام را تلافی خواهد کرد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
ترسیدم جنگ کی شروع میشودبورس نیور ...
ناشناس
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۲
آمریکا در چه فکریه ایران پر از بسیجیه
علی
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
من موندم اگر حقیقتا هدف کمک است این اصرار به اینکه ما باید بریم تو خود یمن کمک کنیم و خودمون اینها رو بدیم بهشون چیست؟
ناشناس
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
جنگ هم خواهد شد .....شب دراز است
ناشناس
دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
علی علت اینه که مردم سوریه 2 گروه هستن . یکی داعش و القاعده به صورت مشترک و دیگری انصار الله و نیرو های مردمی . اگر قرار باشه ما مواد غذایی بفرستیم برای یمن و در این صورت اون مواد به دست داعش برسه نه انصار الله این ارسال کمک به درد لای جرز در هم نمی خوره و یه نوع خیانت به یمن هست .
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
اگر یک سگ آمریکایی الان تو چاله ای زخمی افتاده باشه کل دنیا پوشش خبری می دهند اما الان اینهمه مردم یمن رو با بمب می کشند نه تنها خبری از فشار برای پایان کشتار نیست که کمک ها رو هم اجازه نمی دهند برسد به قول خودشان استاندارد های دوگانه ای دارند. برای اون ها جان انسان و حقوق بشر زمانی ارزش دارد که فرد اروپایی آمریکایی یا هم پیمان آن ها باشد در غیر این صورت انسان های دیگر نه تنها ارزشی ندارند که مبنایی برای معامله هم می شوند. اگر میخواهید کشته نشوید تسلیم شوید!!!
اسرائیل و عربستان هر .... را می کنند اما هیچ کس به آن ها کاری ندارد. آمریکا برای دموکراسی به عراق حمله کرد و برای دموکراسی هزاران کار دیگر کرده ولی نمی دانم چرا اصلا در مورد دموکراسی در عربستان تا به حال حتی نظری نداده چه رسد به این که بخواهد اقدام کند. روی شان را با این کار ها سیاه تر می کنند. فارق از هر گونه گرایش و اعتقادی، آدم کشی محکوم است و کشتن بی گناه و بمباران کورکورانه این سعودی ها نقض حقوق بین الملل و اخلاق و انسانیت است و هرکه حمایت کند یا سکوت در جرم آن ها شریک است.
محمد
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
شما از مریخ اومدی یا بخاطر فیلترنت و پارازیت نمی دونی تو دنیا چی می گذره؟ این حرف های تبلیغاتی و خنده دار از کجا در اومده؟ سگ امریکایی تو چاله رو نشون می دن کشتار یمن رو نشون نمی دن چیه دیگه؟ برو بی بی سی ببین برو الجزیره ببین برو چارتا کانال نگاه کن از این حرفا نزن می خندن بهت.
ناشناس
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
موندم اینایی که منفی دادن چی تو کلشونه
ناشناس
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳
بی هویتی!!!
ایرانی
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰
شما همون طرف عربها باشین که همیشه تو کل تاریخ ما رو فروختن به پشیزی دوست عزیز اینها یه دوره ای به هیچ ایرانی رحم نکردن و هر اسمی رو ایرانی ها گذاشتن
عليرضا
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹
اونايي که منفي دادند مسخ شده هاي جامعه هستند که حق آشکار را از ناحق آشکار نمي توانند تشخيص بدهند. صمُ بکمُ عميُ فهم لا تبصرون
محمد
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۹
این تو کلمه که اون زمان که در سردشت روی جوان های ما و زنان و کودکان بمب شیمیایی میریختن کی به فکر ما بود . یکیشون همسایه خودمه . بنده خدا بیست سال بچه دار نشد و مجبور شد زنش رو طلاق بده چون زندگیشون به خاطر ناباروری مرده که در اثر بمب های شیمیایی بود خراب شد . حال شما جواب منو بده
ناشناس
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸
دلشون خواسته، باید برای نظرشون به شما هم جواب پس بدن؟؟؟
ناشناس
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
ادم حسابی یک ایرانی الاصل هیچ وقت ادبیات زشت بکار نمی گیره
محمد
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
این که نشان می دهند اخبار است اما خبر های مهم کمپین می شود و در همه خبرگزاری ها و رسانه ها به صورت مستمر پیگیری میشود و در مورد آن گفت و گوی خبری می شود مثل جنگ عراق، گروگان گیری در فرانسه، نجات معدن چیان شیلی یعنی ذهن همه مردم دنیا درگیرشون می شود. ممکن است این خبر الزاما خیلی از نظر این که به اصطلاح "چی به ما میرسه" مهم نباشند یا موضوع "جهانی" نباشد مثل ازدواج شاهزاده انگلیسی که کل دنیا اخبارش رو پیوسته مخابره می کرد و چندان ربطی به ما هم نداشت ولی ناخود آگاه درگیر موضوع می شدیم چون در روز مرتب تکرار می شد. پس رسانه ها می توانند که یک اتقاق جهانی مثل حمله یک کشور به کشور دیگر که خلاف قواعد بین الملل است را کم اهمیت و درحد اشاره خبری بازتاب دهند و نتیجه این می شود که خاتمه جنگ دغدغه عمومی نمی شود. البته در حال حاضر رسانه های مختلفی فعال هستند ولی با نگاه به رسانه های رسمی می توان ادعای این حقیر را مورد بررسی قرار داد. منظور من این نیست که کسی خبر ندارد منظور این است که اگر جنگ به نفع آمریکا و همپیمانانش باشد تا زمانی که به نتیجه دلخواه نرسیده اند قابل ادامه است اما همین افکار عمومی به تدریج حساس ترمی شود و بنا بر این دیگر می بینیم که با وجود همه حمایت ها اسرائیل نمی تواند بیش از چند روز آدم بکشد و کودک و مدرسه خراب کند اما چهل و پنجاه سال پیش می توانست حتی آوارگان را در پناهگاه خود قتل عام کند (صبرا و شتیلا که در آن 700-3500 نفر قتل عام شدند!) و از غرب صدایی در نیامد و در مجمع عمومی سازمان ملل قطع نامه ای که تصویب شد تمام کشور های به اصطلاح حامی حقوق بشر در محکومیت این اقدام به آن رای ممتنع دادند و البته آب هم از آب تکان نخورد ولی در همین چند ماه پیش که در فرانسه چند نفر کشته شدند تمام روسای جمهور حامی حقوق بشر جمع شدند و ترور را محکوم کردند. به نظر من نیت ها را نمی توانیم بخوانیم و قضاوت کنیم اما اعمال را می توانیم. به خاطر همین است که در دادگاه کسی به نیت شما کار ندارد و به آنچه کرده اید می پردازد چرا که تنها خدا از نیت ها آگاه است. و همین کرده ها می تواند معیار خوبی برای قضاوت باشد. برای دفاع از حقوق بشر نیت کافی نیست عمل بدون استاندارد های دوگانه لازم است که متاسفانه کارنامه غرب در زمینه حقوق بشر کارنامه روشنی نیست. ( توضیح پایانی آن که نگارنده مخالف غرب نیست و بسیاری از دستاورد های اجتماعی و علمی قرون جدید مرهون تلاش و زحمات همین غربی هاست که ما هم هم باید از آن استفاده کنیم و هم این که به اندازه جدیت و حلال کار کردن آن ها تلاش کنیم اما هر جامعه ای نقاط قوت و ضعفی دارد. البته کسی که ادعای چیزی را دارد باید به آن بیشتر عمل کند پس این غرب چندان نمی تواند راجع به حقوق بشر صحبت کند همان طور که ما تنها در مورد اسلام ادعا داریم و عملمان ادعایمان را ثابت نمی کند. پاینده باشید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
فیلمه
لبیک یا خامنه ای
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
امیدوارم امریکا و عربستان خطایی نکنن ...چون عواقب بدی براشون داره اللهم عجل لویک الفرج
محمد
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
تجربه نشون داده هر وقت اسم عواقب بد میاد یه بلایی سر ما اومده نه اونا!
ناشناس
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹
لبیک یا خامنه ای
مهدی
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
امیدوارم چون پس از شلیک یک گلوله ذلار میشه 20000 تومن هممون نابود میشیم
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
اگه جنگ بشه در داخل شعارها بالا می ره و تبلیغات بیشتر می شه و هیچ کی جرات نمی کنه بپرسه کی مسئول شروع جنگ بود؟ کی به چه اجازه ای رفت اون جا شر درست کرد؟ فقط مرگ بر امریکا ها بیشتر میشه و بس.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
اسرائیل و عربستان هر کاری را می کنند اما هیچ کس به آن ها کاری ندارد. آمریکا برای دموکراسی به عراق حمله کرد و برای دموکراسی هزاران کار دیگر کرده ولی نمی دانم چرا اصلا در مورد دموکراسی در عربستان تا به حال حتی نظری نداده چه رسد به این که بخواهد اقدام کند. روی شان را با این کار ها سیاه تر می کنند. فارق از هر گونه گرایش و اعتقادی، آدم کشی محکوم است و کشتن بی گناه و بمباران کورکورانه این سعودی ها نقض حقوق بین الملل و اخلاق و انسانیت است و هرکه حمایت کند یا سکوت در جرم آن ها شریک است.
الکس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
اگر کمک های انسان دوستانه داره میفرسته پس چرا با کمک ناو جنگی دارید میفرستید؟؟؟شما دنیا رو چی فرض کردید؟؟؟
حسین
جمعه ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵
آلکس جان،انگار اصلن تو باغ نیستی
reza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
حالا چه اجباری این کشتی بازرسی نشه جنگ در استانه توافق قابل تامل است چرا ما مثل بقیه دنیا عمل نمکنیم همش در خلاف جهت حرکت میکنیم خوب بزارید بازرسی کنند بفرض که این کشتی برسد بعدش چی و اگه منحدمش کنند باید درگیر جنگ بشیم انها دنبال بهانه هستند و متاسفانه بعضی ها هم در داخل دنبال این بهانه ها میگردنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳
محمد جان فارغ درست است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷
این کشتی نمی شد از طریق کشور ثالثی به بندر یمن می رفت یا از طریق زمین یک کشور دیگر این کمک ها به مردم بیچاره یمن می رسید منطقه مثل باروت آماده جرقه است که فقط سودش یرای آمریکا و ابرقدرتهاست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸
سلام السعود صهیونیسم تنها زبان زور را می فهمد و واجب است جواب لازم را با قاطعیت تفهیم کنیم السعود پاشنه اشیل صهیونیسم امریکا انگلیس است ونابودی ال صهیون نابودی همه مستکبرین است خدا نگه
محمدرضا تیموری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹
شاخص بورس پیشبینی روزهای بدی را میدهد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶
بورس نیوز بورس به خاکستر سیاه نشسته باز چی میخوای!! نکنه با این اخبار میخوای همه را نامید و سهام به قیمت 1 ریال جمع کنی!!!
احد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰
بورس نیوز اصلا میدونی کشتی ایرانی رفته سواحل جیبوتی تا توسط بازرسان سازمان ملل بررسی بشه بعدا حق رفتن به یمن را داره اینها رو هم بگو مردم اگاه بشن
حسنک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
بیخیال بابا ...... این همه بدبخت بیچاره تو ایرانه.کاش اینقدر که واسه اعراب دلسوزی میکردین کمی هم واسه جون ایرانی......
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
تو ایران زلزله اومده بود مسئولین اینقدر واسه کمک فرستادن خودشونو به آب و آتیش نمیزدن! حالا شدن انسان دوست؟!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳
الكي میگه
کشتی رفت جیبوتی واسه بازرسی
یک ایرانی عاشق ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۱
باز هم اومدم .وقتی نفت کش آمریکایی تو خلیج فارس بود امام گفت بزنید همه ترسیدند هیچکی حاضر نشد بزنه دوباره به نحو دیگه تاریخ رو تکرار کردن این کشتی اقتدار ایران بود.آمریکا جرات شلیک یک گلوله به سمت کشتی نداشت.باید در یمن پهلو میگرفت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۸
عریستان منشا القائده داعش طالبان وهابیت سلفی گری و ...

و آمریکا از عربستان حمایت میکند؟!
حسن
UNITED STATES
جمعه ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
شوخی جالبی است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴
ملت جوگیر!!!
یکی بگه این چه کمکیه که تمام بدنمون داره میلرزه ؟ اگه جنگ بشه شما جبهه میرید ؟ آخه ما رو به یمن چه ؟ یمن ما بلوچستانه یمن ما ایلامه یمن ما کردستان و لرستان و . . .
توکه می خوای کمک انسان دوستانه کنی یه فکری برای این جوونهای بیکار کن یه فکری برای حقوق معلمها کن یه فکری برا بازنشسته ها کن
SAED
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹
زود درگیری رو مطرح میکنید درگیری موقعیکه اسمان کشور از حضور هواپیماها ی این کشور تیره گردد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹
ما امریکا را زیر پا می گذاریم. این حرف کسی هست که در زندگیش و در حرفهایش نه دروغ بود نه مبالغه . پس ما امریکا را زیر پا می گذاریم . شک نکنید.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴
ما باید به نیروهای مسلح کشور افتخار کنیم چون اینا هستن که فردا جون مارو نجات میدن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵
این قرن قرن غلبه مستضعفین بر مستکبرین است.
امين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵
جو نديد فعلا تا اوباما هست دو طرف خوبيم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
توی کشور خودمون کم فقیرو بدبخت نداریم چرا یکی به فکر اونا نیست؟اگر ایران با هرکشوری در گیر بشه هیچ کدوم از این کشور ها بدرد ما نمی خورند.اما همون آمریگا همه جا پشتیبان دوستانش هست.
hashemi
ROMANIA
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
دست از دروغ پردازی بردار کشتی ایرانی دیروز در بندر جیبوتی پهلو گرفت وتحت نظر سازمان ملل کمک ها به یمن منتقل می شود
حمید
ROMANIA
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
من که نای جنگیدن ندارم،آنهایی که شعارمیدن برن بجنگن،وقتی تواین اوضاع کوفتی وحال بهم زن بورس،کسی(ازدولت بی تدبیرفعلی)به فکرماسهامداران نیست
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
جانم فدای امام خامنه ای به لطف خدا ارتش ما و سپاه ما قویه و آمریکایی ها هیچ غلطی نمیتونن بکنن ما سردار سلیمانی سردار سلامی و نیروهای بسیج و اطلاعات و.....داریم اگرآمریکا میخواست حمله کنه تو این 36سال حمله میکرد پس معلومه جرئت نداره و فقط میگه گزینه روی میزه سید علی لب تر کند جان را فدایش میکنم
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
شما چطور دلتون میاد این حرف رو بزنید واقعا شما مسلمونی یمن یک کشور شیعه است این همه پیرزن و پیرمرد و زن و کودک دارل کشته میشه اونوقت شما از آمریکا دفاع میکنید و میگید که نباید به یمن و عراق و سوریه کمک کرد شما از داعش هم بدترید این تفکر احمقانه عرب و عجم رو بریزید دور ما مسلمونیم
ناشناس
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
براتون متاسفم زهرا خانم . حالا چون فقط شیعه هستن گناه داره کشته بشن یعنی اگر غیر از شیعه بودن اشکالی نداشت . ما اول انسان متولد شدیم بعد مسلمان شدیم . جنگ بد است کشت و کشتار افراد بی گناه بد است کشتن زنان و کودکان بد است فرقی هم ئنمی کند شیع یا سنی ای مسیحی یا ... باشد .
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳
شما از اینکه در یمن داره شیعه کشی میشه هیچی نمگید انوقت از آمریکا دفاع میکنید میگید تا اوباما هس اونا با کار ندارن این حرفای احمقانه و بچگانه چیه تجربه ثابت کرده که آمریکا این کودک کش هیچ وقت به تعهداتش عمل نمیکنه کجای کارین یهود برای دویست سال بعد مسلمونا هم نقشه کشیده اونوقت مسلمونا برای روز بعد شون هم برنامه ندارن
من یمنی هستم مرگ بر آل سعود مرگ بر آمریکا
فقط ایرانی نما از آمریکا دفاع میکنه
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹
به نظر من باید به تیم مذاکره حقوق مضاعف بدن چونکه دارن با وحشی های دنیا مذاکره میکنن
لازم بذکر است که ما موشک هایی داریم که در مدت 7 دقیقه تل آویو و حیفا را با خاک یکسان میکنن منبع برنامه تا ثریا شبکه یک
اسرائیل و آمریکا جرات حمله به ایران رو ندارن چون در این جنگ حتما شکست خواهند خورد
پایتخت نشین بی درد
UNITED STATES
يکشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است...
یک نگاهی به شهرستان ها و روستاهای اطراف بندازید میبینید که حال و روزی بهتر از مردم یمن ندارند. بیکاری و قحطی موج می زند..
SAED
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۴
ببخشید چرا مسلمونای بنگلادش و میانمار و چین که اونجا ها نسل کشی اتفاق میوفته هیچوقت مسلمون نیستن و بهشون کمک نمیشه هر جا خط روسهارو میخوان ببرن جلو مسلمون معنا پیدا میکنه؟
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
سلام نظرات دوستان برای خوشوت محترم چون هرکسی حرف خودش رامی زننداونهای که امیدبه امریکاه دارن ازاول انقلاب بودندوکسانی که ازمظلوم دفاع میکرده هم بودندوازحق نگذریم جنگ چیزی خوبی نیست خصوصابااین دولت که ماداریم مردم خودش راعمداتوفشارگذاشته تامردم به انقلاب بدبین باشندمن خونواده بسیجی شهیدهستم انقدرتورسانهاازشهداگفتن که مردم ماراباعث بدبختی میدونددرحالی که ازخانواده شهدای بسیجی وبی نام حتی جواب سلامشون رانمدهنداگرجنگ بشه مطمعن باش که ماهم بعدازشمامیایم به فکرمردم خودماباشیدمردم رادل سردنکنیدازخون شهداخجالت بکشیدشهدارفتن تاملت ماازادودررفاه باشندنرفتن که هرجابه نفع مابودازاونهامایه بگذاریم خواهرم به خاطرخون شهداحجابت رارعایت کن برادرم که سکان دولت دست توست به خاطرخون شهدابه مردمت خدمت کن جوان مابیکاربرای نان شب مون به خداموندیم
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
من زیاد به اطراف کار ندارم ولی اگه بنا باشه به خاکم تجاوز بشه جان بی چیزم را فدا میکنم
رهبرا هر چه بگویی به چشم
منتظرم لب بگشایی نه کار به دولت دارم نه فرماندهان نیروی های مسلح من مطیع توام
این روز ها بدجور دلت خون است
خدایا ظهور اقا صاحب الزمان را برسان