بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
دو دختر 18 ساله و دو پسر 21 ساله به جرم دزدیدن یک دختر 14 ساله انگلیسی و شکنجه وی بازداشت شدند.
کد خبر : ۱۴۸۶۱۵

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از ایران، دو دختر 18 ساله و دو پسر 21 ساله به جرم دزدیدن یک دختر 14 ساله انگلیسی و شکنجه وی بازداشت شدند.

به گزارش پلیس، دختران 18 ساله پس از گفت‌و‌گو با دختر نوجوان او را در راه مدرسه ربوده‌اند و نزد دو پسر همدست خود برده‌اند. اطلاعات پلیس نشان می‌دهد این دختر نوجوان 17 ساعت تحت شکنجه و آزار و اذیت آدم‌ربایان قرار داشته است.

پلیس می‌گوید دو دختر آدم‌ربا با خوراندن آب‌نباتی آلوده به ماده بیهوش‌کننده‌ای توانسته‌اند دختر 14 ساله را بدزدند و با خود ببرند. به گفته پلیس، دختران رباینده «کایلن کاندی» و «چیان پاول» بوده‌اند و دو پسر متجاوز هم «سنجای کالی» و «دیوید آپیا» شناسایی شده‌اند.

پلیس می‌گوید هر دو پسر جوان دارای سابقه کیفری از جمله ضرب و شتم و سرقت‌های خیابانی در اداره پلیس بوده‌اند. قاضی پرونده می‌گوید: رفتار پسران با دختران نوجوان بسیار بی‌رحمانه بوده است.

آنها پس از ربودن این دختر 14 ساله او را با چاقو تهدید به مرگ کرده‌اند و ساعت‌ها مورد آزار و اذیت و شکنجه قرار داده‌اند که از لحظات آزار و شکنجه دختر عکس و فیلم گرفته‌اند.

قاضی دادگاه افزوده است هر چهار متهم پس از دستگیری ادعا کرده‌اند این آدم‌ربایی را برای آزار دختر انجام نداده‌اند بلکه قصد داشته‌اند ساعاتی سرگرم شوند و تفریح کنند. هر چهار متهم با توجه به سوابق کیفری‌شان در اداره پلیس به 5 تا 9 سال زندان محکوم شده‌اند.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی عبدلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
متهمان ک.ک. و چ.پ. و س.ک. و د.الف بودند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
جالبه اسامی کاملو در این موارد درج می کنن.تئ اختلاسای هزاران میلیاردی فقط میگن م.م-م.ر-ا.ح
نکنه یه وقت ابروی آقایون بابت این جرمای ناچیز بره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۸
خانوما دیگه چرااااا؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳
در انگلیس واسپانیا این موارد فراوان وعادیست وهرگز ۵تا ۹ سال زندانی ندارد،حداکثر پس از یک بازداشت کوتاه وتعهد خاتمه می یابد.ضمنا ازدواج به شکلی حتی با حیوانات وحتی سگ واخیرا ماهی ولک لک رواج دارد.