بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۵
کد خبر : ۱۴۸۶۶۴
امارات روز جمعه عملیات تروریستی را که در آن نمازگزاران در یکی از مساجد شیعیان در شهرک القدیح در استان قطیف در شرق عربستان هدف قرار گرفتند محکوم کرد.
انور بن محمد قرقاش وزیر مشاور در امور خارجی امارات در بیانیه مطبوعاتی گفت: « حادثه انفجار در مسجدی در منطقه القدیح جنایت تروریستی است که ضرورت تلاش یکپارچه جامعه بین المللی و افزایش آن را در همه زمینه ها برای مقابله با چنین اقدامات بزدلانه و تفکر انحرافی که برای جان بشریت هیچ ارزشی قائل نیست و حرمت خانه خدا را مراعات نمی کند ایجاب می کند.»
قرقاش بر موضع ثابت کشورش در مخالفت با هر شکل و شیوه اقدامات تروریستی که با شریعت و ارزش های دینی و اخلاقی تناقض دارد تاکید کرد.
وی افزود امارات این اقدام جنایتکارانه را به شدت تقبیح و بار دیگر مخالفت همیشگی خود را با انواع خشونت و اقدامات تروریستی اعلام می کند.
این مقام اماراتی بر همبستگی با عربستان و حمایت از آن در مقابله با این جنایات تروریستی و خطرناک که وحدت ملی این کشور را هدف قرار داده است تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری رسمی عربستان از ابوظبی ، قرقاش خاطرنشان کرد دولت و مردم امارات با دولت و مردم عربستان به خصوص خانواده های قربانیان این حادثه تروریستی ابراز همدردی می کنند و شفای فوری زخمیان را خواستارند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر