بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷
کد خبر : ۱۴۸۶۸۱

با اينكه برخي بر اين باور هستند كه سايپا و ايران‌خودرو دولتي هستند و جزو شركت‌هاي واگذاري به بخش خصوصي به حساب نمي‌آيند، اما طبق قانون خودروسازان در بخش خصوصي هستند. موضوعي كه مي‌تواند خودروسازان را به سرخابي‌ها نزديك‌تر كند.

به گزارش بولتن نیوز؛ نكته جالب اينكه خريداران بيشتر از باشگاه پرسپوليس استقبال كردند و همين مسئله در سه مزايده قبلي حتي نماينده‌هاي مجلس شوراي اسلامي را هم نگران كرده بود. طوري كه مقداد نجف‌نژاد، عضو هيات مديره باشگاه استقلال كه از نمايندگان مجلس به حساب مي‌آيد، نسبت ورود مجلس براي واگذاري باشگاه استقلال از تدابير لازم سخن گفته بود.

مدیرعامل ایران‌خودرو طرفدار قدیمی استقلال است

با همه اينها، باشگاه استقلال در حال حاضر ايران‌خودرو را به عنوان جدي‌ترين خريدار خود دارد. البته مديرعامل ايران‌خودرو چندي پيش حضور اين كارخانه در مزايده سرخابي‌ها را تكذيب كرد، اما حالا قضيه فرق مي‌كند. گفته مي‌شود مديريت ايران‌خودرو علاقه زيادی به خريداري باشگاه استقلال دارد؛ يعني از طرفداران قدیمی آبي‌هاي پايتخت نيز محسوب مي‌شود و نسبت به سایپا، اراده جدی تری برای خرید یكی از باشگاه های بزرگ پایتخت را دارد.

اكنون اگر خودروسازان بتوانند در مزايده موفق شوند، رقابت و كري‌خواني‌هاي اين دو باشگاه نيز تنها از جنس فوتبال نخواهد بود. زيرا سايپا و ايران‎‌خودرو در زمينه صنعت خودرو با هم رقابت دارند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
سهامدارانشان بدبخت شدن رفت .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
اون وقت ایشون تا به حال کوجا بودن؟؟؟؟؟؟