بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
وزیر اقتصاد افزود: دولت یازدهم در اولین جلسه پول و اعتبار، تصمیمات خود را برای ساماندهی این امر مطرح می کند و برخی از بانک ها داوطلبانه پیشنهاد کاهش نرخ سود بانکی را داده اند.
کد خبر : ۱۴۸۶۹۳
  • وزیر اقتصاد با تاکید بر کاهش ۱۵ درصدی نرخ تورم در یکسال گذشته، از تصمیم دولت برای تهیه بسته جدید نرخ سود تسهیلات بانکی خبر داد.

    به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر)، علی طیب نیا گفت: دولت یازدهم تصمیم گرفته به صورتی جدی وارد مقوله ساماندهی نرخ سود تسهیلات بانکی شود. وزیر اقتصاد افزود: دولت یازدهم در اولین جلسه پول و اعتبار، تصمیمات خود را برای ساماندهی این امر مطرح می کند و برخی از بانک ها داوطلبانه پیشنهاد کاهش نرخ سود بانکی را داده اند.

    وی در مورد کاهش نرخ سود بانکی گفت: در یکسال اخیر، حدود ۲۵ واحد کاهش تورمی داشته ایم و طبیعی است که نرخ سود سپرده و تسهیل بانکی متناسب با آن کاهش پیدا کند.

    به گفته وزیر اقتصاد و امور دارایی، در صدد هستیم بسته ای در شورای پول و اعتبار تهیه کنیم تا نرخ سود تسهیلات بانکی را ساماندهی کنیم.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
ما دیگر روی حرفها و وعده های مسئولین قبل از عملی شدنشان هیچ حسابی باز نمیکنیم. باره چوب اعتماد به حرف و وعده های شما را خورده ایم. کلا وعده های مسئولین دیگر آن وزن و بار جوسازیشان را از دست دادده اند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷
آقای روحانی در اوایل مذاکرات اعلام کرد ما پایه های تحریمو لرزوندیم ،ما.....اکنون با کامنت آقافرهاد موافقم،هنوز کاری نشده ،تبلیغاتش بزرگتر وجلوتر پخش میشود وهمه وعده است،بهتراست مسؤلین بجای شعار،عمل کنند،نتیجه مردم قضاوت میکنند.