بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
خودروی گران‌قیمتی که شب گذشته در حال دور دور کردن و تخلفات حادثه‌ساز در سطح شهر اصفهان بود توسط نیروی انتظامی توقیف شد.
کد خبر : ۱۴۸۷۰۲

به گزارش اقتصاد پرس ،شب گذشته نیروی انتظامی استان اصفهان در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبتنی بر ارتقای امنیت اخلاقی در دو بخش اجتماعی و فردی در سطح جامعه و تقلیل و تعدیل در جهت جلوگیری و برخورد با جلوه نمایی جوانان سرمست با خودروهای گران‌قیمت تحت عنوان «دور دور» حرکات نمایشی که خطرآفرین و سبب ایجاد نارضایتی عمومی می‌شود، با تعدادی از این موارد برخورد کرد.


توقیف خودروی گران‌قیمت در اصفهان +تصاویر

توقیف خودروی گران‌قیمت در اصفهان +تصاویر

توقیف خودروی گران‌قیمت در اصفهان +تصاویر

نیروی انتظامی طی عملیاتی در خیابان مرداویج اصفهان تعدادی از خودروهایی که با دور دور کردن خود ایجاد مزاحمت برای ساکنان آن محله کرده بودند را متوقف کرد.

سرهنگ حسین حسین‌زاده جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان نیز با حضور میدانی در سطح شهر از جمله مرداویج در اقدام موثر انتظامی در اعمال قانون و برخورد با رانندگان خودروهای هنجارشکن با این افراد متخلف برخورد کرد.

شرب خمر، ایجاد مزاحمت و اخلال در نظم عمومی، مزاحمت برای نوامیس و نیز عدم توجه به فرمان پلیس برابر قانون، جرائمی مانند توقیف گواهینامه به مدت 6 ماه و پرداخت جریمه 2 میلیون تومانی، بازداشت راننده و سرنشین و صدور قرار توسط مرجع قضایی و نیز انتقال خودرو به پارکینگ را به همراه دارد.

همچنین با رانندگان زن بدپوشش و بدحجاب که رعایت موازین شرعی را هم نکنند با جدیت برخورد خواهد شد.

منبع:فارس


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
عبدالهی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
یکی نیست بگه این همه نیروی انتظامی اونجا ایستاده و با اون خودرو عکس می گیرند، یعنی چه؟
تازه این آقایان بجای توقف خودروها برن ببینند که پولشو از کجا آوردند
علت یابی کنید و ببینید علت دور دور کردن ها چیست؟ 8 سال جنگ تحمیلی این همه شهید ، این همه جانباز، آنهمه بی سرپرست ، جانبازان شیمیایی ، این همه بی خانمان، این همه فقرو تنگ دستی ، بیکاری ،.......،،،، چرا و چگونه به خودشون اجازه می دهند این اآقازاده ها توی خیابان ها جولان بدهند، این فرهنگ از کی و کجا مد شده؟ چرا اون آقا با اون خانم در تهران با ماشین پورشه اون بچه که فرزند یکی از مربیان فوتبال بود در ساعت 3 بامداد با اون وضع تصادف کرد؟ موضوع چیست؟ کشور به کدامین سمت و سو در حال کشیدن است؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
گذشته از مزاحمت برای مردم و نقض قوانین راهنمایی و رانندگی با توجه به رکود اقتصادی که در کشور پدید امده و بیشتر هم قشر ضعیف جامعه را در بر گرفته است اینگونه مانورها با این خودروهای میلیاردی توسط این جوانان که صد البته این افراد با توجه به اینکه پول یک ریال از یک پیچ و مهره این خودروها را نیز از جیب خودشان پرداخت نکرده اند
در این شرایط از نظر روانی اکثر مردمی که به نان شب محتاجند و به اینگونه خودروهای میلیاردی در برابرشان مانور میدهند همیشه در این فکر هستند که پس این پولها از کجا و چگونه به دست این افراد میرسد که اینگونه شهر را مورد تاخت و تاز خودرهای میلیاردی قرار داده اند؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
مرداویج اصفهان و میرداماد تهران ولی در این موارد الاماشالله اصفهانیها در صدر هستند وبعبارتی کاسه داغتر از آش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
منم یه جوانان گوجه ای همین رنگی اگزوز زنبوری خوابیده کف اسفالت ضبط و باندرینگ پره ای و...دارم بچها ادرس بدید میخوام برم پوز زنی@@@
یوقت نگیرن ماشینمو@@@
ولش کن نمیرم @@@
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
در سالهای دفاع مقدس که جوانان این کشور که اکثرا از قشر ضعیف جامعه بودند با مردانگی هر چه بیشتر از اب و خاک این کشور و اسلام و انقلاب دفاع کردند و به شهادت رسیدند...

ان موقع پدران این جوانان که در حال حاضر خودروهای میلیاردی سوار هستند به جای اینکه دوشادوش دیگر مردم از کشور خود دفاع کنند ان موقع از فرصت استفاده کرده و فقط جیب های خود را بیت المال پر کردند و الان هم فرزندان ایشان اینگونه با خودروهای میلیاردی خود در خیابان های شهر جولان میدهند.

جالب اینجاست که برخی مواقع سرعت خود کم میکنند و به عبارتی راه را میبندند که جلوی انها در خیابان شیخ صدوق و ان حوالی شهر خلوت شود که بتوانند به یکباره سرعت بگیرند که مثلا اگزوز انها یک صدای ناهنجاری از خود بروز دهد که متاسفانه پلیس هم کمتر توجهی به این حرکات دارد ولی امیدواریم سختگیری ها توسط نیروی انتظامی با این تن پرورها بیشتر شود...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
پیشنهاد می کنم برای اینکه این بچه پولدارها نیز از وسایل نقلیه خریداری شده توسط پدرانشان استفاده کامل را ببرند : وزیر مسکن و شهرسازی و راهنمایی و رانندگی یکی از اتوبانهای مرکزی به جنوب کشور را برای روزهایی با قید سرعت آزاد در اختیار اینان قراربدهند و خوب هم عوارض سنگین سنگین بگیرند تا اینان بروند بگازند در نهایت تصادف می کنند و می میرند که هم آنها به ارزویشان رسیده اند و هم مردم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
این جریمه های بچه گانه ،با خودروهای میلیاردی بچه بازیست،این خودروها را مصادره کنید وتبدیل به آمبولانس یا خودروهای امداد رسان کرده وبه مناطق محروم بدهید.