بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
اختلاف مذهبی ، اختلاف شیعه و سنی ، اختلاف عرب و عجم و اختلاف کشورهای گوناگون و قومیت ها ، ملیت ها و تعصبات ناسیونالیستی را از جمله اختلاف افکنی های دشمنان در میان جوامع اسلامی دانستند که سعی دارند آن را مشتعل کنند و باید جلوی اینها ایستاد.
کد خبر : ۱۴۸۷۱۴
شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن صبح امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری «تیک»؛ ایشان با بیان اینکه امیدواریم خداوند ما را اهل قرآن قرار دهد، فرمودند: نگذاریم جاهلت خود را بر جوامع ما تحمیل کند که کرده است. امروز دنیای اسلام در چنبره فشار نظامهای جاهلی رنج می برد و درد می‌کشد.

رهبر معظم انقلاب بیان کردند: امروز دنیای اسلام دچار ضعف ، فقر و اختلاف و جنگ‎های داخلی است.

ایشان فرمودند: برای حرکت به سمت اهداف قرآنی باید عزم و اراده به خرج دهیم اگر یک قدم جلو برویم خداوند متعال به ما نیروی مضاعف می‎بخشد این همان چیزی است که ملت های مسلمان باید آن را درک کنند. یک قدم برداریم و تجربه کنیم.

رهبر معظم انقلاب بیان داشتند: ما ملت ایران تجربه کردیم در مقابل دشمنان اسلام و قرآن تسلیم نشدیم و مقاومت کردیم خداوند هم به ما نیرو داد هر چه بیشتر مقاومت کردیم نیروی ما بیشتر شد. توانایی های ما بیشتر شد. امید ما به آینده بیشتر شد این همان نسخه علاج دنیای اسلام است.

ایشان افزودند: یکی از چیزهایی که دشمنان اسلام در درون امت اسلامی دنبال می کنند ایجاد اختلاف است که باید جلوی آن را گرفت.

رهبر معظم انقلاب ، اختلاف مذهبی ، اختلاف شیعه و سنی ، اختلاف عرب و عجم و اختلاف کشورهای گوناگون و قومیت ها ، ملیت ها و تعصبات ناسیونالیستی را از جمله اختلاف افکنی های دشمنان در میان جوامع اسلامی دانستند که سعی دارند آن را مشتعل کنند و باید جلوی اینها ایستاد.

ایشان افزودند: گفتن این حرف آسان ، اما عمل کردن به آن دشوار است لکن راه عمل وجود دارد و راه باز است.

رهبر معظم انقلاب گفتند: عامل اصلی برای مقابله با این اختلاف افکنی ها ،‌ عزم و اراده و بصیرت است و باید با بصیرت، دوست و دشمن را از هم شناخت.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: امروز در کشورهای اسلامی ، کشورهایی هستند که مسئولان آنها دچار خطای باصره اند و نمی توانند دوست را از دشمن تشخیص دهند و آنان دشمن را دوست و دوست را دشمن می دانند و ضربه می خورند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۳
جانم فدایت


انشاا...در زیر سایه ات ایران به ابر قدرت دنیا تبدیل شود