بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
کد خبر : ۱۴۸۷۳۶

اپلساعت هوشمند خود را پس از انتشار شایعات فراوان روانه‌ی بازار کرد و پس از عرضه‌ی آن تحلیل‌گران در حال گمانه‌زنی در خصوص میزان فروش این محصول اپل هستند. بر این اساس یکی از تحلیل‌گران موسسه‌ی مورگان استنلی در گزارش جدید خود، فروش 36 میلیون دستگاه اپل واچ را در سال اول فروش پیش‌بینی کرده است.

کتی هوبرتی، یکی از تحلیل‌گران موسسه‌ی مورگان استنلی است که در آخرین پیش‌بینی خود برای فروش اپل واچ، رقم 36 میلیون دستگاه را ثبت کرده است. وی پیش از این فروش 30 میلیون دستگاه اپل واچ را در 12 ماه اولیه فروش پیش بینی کرده بود.

پیش‌بینی جدید هوبرتی برگرفته از رای‌گیری است. وی داده‌هایی را مدنظر قرار داده که در آن شرکت‌کنندگان اعلام کرده‌اند که قطعا یک دستگاه اپل واچ را تهیه خواهند کرد. براساس گمانه‌های کتی هوبرتی بیش از نصف خریداران اپل واچ، آمریکایی هستند.

وی در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

درخواست بازار برای اپل واچ پس از ماه مارس 60 درصد افزایش یافته است. اپل پس از عرضه‌ی ساعت هوشمندش در میانه‌های آوریل، استقبال از ساعت هوشمندش را به عینه دید. هرچند بسیاری از تحلیل‌ها به درخواست 50 میلیون دستگاهی بازار در سال جاری اشاره می‌کنند، اما محدودیت‌های تولید، قادر به رفع این نیاز نیست.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر