بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
کد خبر : ۱۴۸۷۴۰
در حالیکه روز گذشته خبر بازداشت اعضای هیات مدیره میزان اعلام شده است، هنوز این موسسه و بانک مرکزی در قبال این خبر سکوت کرده اند.

به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر)، منیری مدیر روابط عمومی این موسسه در گفتگو با خبرنگار ما از پاسخ به هر سوالی خودداری کرد.

وی با بیان اینکه هیچ یک از مسوولان موسسه میزان اجازه صحبت در این زمینه را ندارند، گفت: تنها مسوولان قوه قضاییه می توانند در زمینه تحولات موسسه میزان اطلاع رسانی کنند.

وی در خصوص پرداخت سپرده های طلبکاران میزان توسط بانک صادرات نیز اظهار بی اطلاعی کرده و اظهار داشت: در این خصوص نیز قوه قضاییه باید پاسخگو باشد.

تلاش خبرنگار ما برای گرفتن پاسخ از دایره ارتباطات رسانه ای بانک مرکزی نیز بی نتیجه ماند. این مرکز نیز پاسخگویی به رسانه ها در این زمینه را به روزهای آینده موکول کرد.

به گزارش اکوسنتر غلامعلی صادقی دادستان مشهد شب گذشته در اخبار 20:30 خبر بازداشت سه تن از اعضای هیات مدیره این موسسه را تایید کرد.

وی از بازپرداخت سپرده های طلبکاران این موسسه توسط بانک صادرات به عنوان بانک عامل خبر داد. این در حالی است که قبلا نیز این خبر توسط رییس بانک مرکزی اعلام شده بود اما هیچگاه به واقعیت نزدیک نشد.

این در حالیست که موسی الرضا ثروتی نماینده بجنورد در مجلس امروز در صحن علنی در تذکری به رییس‌جمهور خواستار تسریع در تعیین تکلیف مطالبات مردم از موسسه اعتباری میزان برای خاتمه دادن به نارضایتی‌ها شد.

گفتنی است در شبکه های اجتماعی اخباری مبتنی بر آزادی 3 تن از اعضای هیات مدیره میزان در شب گذشته منتشر شده که هیچ کس نه آن را تایید و نه رد کرده است.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
عمر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
آقای تهرانفر معاون نظارتی بانک مرکزی میگه تا جایی که امکان داره پول سپرده گذاران پرداخت خواهد شد!!! رییس کل بانک مرکزی میگه به ما مربوط نیست و ما خسارت مقدار کسری مبلغ سپرده گذاران را نمی دهیم!! مسءولان استان خراسان میگفتند که اموال و دارایی میزان بیش از بدهی هایش هست!!! درست 4 ماهه این حرفها را شنیدیم!!! آقایان بانک مرکزی باید ثابت کنند اگر تحت نظارت اولیه نبوده ! پس چرا 265میلیارد تومان سپرده نزد بانک مرکزی داشته???????? و شما در مرحله اول 165 میلیارد تومان به موسسه دادید و آنها هم به افراد خاص دادند،این فرمایشات نماینده شیروان هست!!! خوب این 100میلیارد باقی مانده و املاک را هم اگر به افراد خاص بدهید ،تکلیف کسانی که دارای رابطه های خاص نیستند روشن است!! در اواخر کار پولشان سوخته خواهد شد!! این تعاونی مجوز از وزارت جهاد داشته و تحت نظارت های اولیه بانک مرکزی بوده و سپرده گذاری هم داشته،فقط به خاطر بی سیاستی که وام بزرگی به پدیده داد خورد زمین و اعتماد سپرده گذار را از دست داد....حالا هم بانک مرکزی با انحلال میخواهد دیگر سود به سپرده ها تعلق نگیرد و مردم را دور بزنند،ولی بانک مرکزی و دولت باید تاوان اصل پول و سود پول سپرده گذار را بدهد،چون این تعاونی 15 سال فعالیت کرده و 110 شعبه داشته و مجوز هم از وزارت جهاد داشته و تحت نظر هم بوده ،،،مدیران دیواری کوتاه تر از مردم پیدا نکردند!!! باید اصل پول با سود پرداخت شود.........
حسام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
خدا کنه باز هییت تسویه ،کار هییت مدیره میزان را انجام ندهد و پولها را به افراد خاص و با نفوذ پرداخت کند!!! لطفا نماینده ای از دفتر امام جمعه مشهد بر هییت نظارت ،نظارت کند،!!! خدا وکیلی ما میترسیم پول باز هم به افراد خاص داده شود ،خواسته ما این است به همه سپرده گذاران نسبت به پولشان بطور مساوی پول پرداخت شود تا حق هیچ کس ضایع نشود
ناصر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
ما به مدیران تعاونی میزان گفتیم مجوز دارید ? گفتن علاوه بر داشتن مجوز داریم بانک هم میشویم،!!! در روزنامه خراسان هم در شهریور 93 از قول مدیران بانک مرکزی نوشته بود که میزان جزو غیر مجازها نیست و خود میزان هم همین حرفها را میزد!! حالا یکی بگه تکلیف مردم عادی چیه? به کی باید اعتماد کرد? مدیران ظاهرالصلاح و دروغگو در میزان و هشدار ندادن در آن زمان از طرف مدیران بانک مرکزی در صدا و سیما و بصورت شفاف و روشن ،حداقل اسم مجازها را اعلام میکردند،و مردم گرفتار دروغگویان نمیشدند، چون معلوم شده که مدیران بانک مرکزی قدرت برخورد با اینها را ندارد و خودش را هم برای منافع مردم درگیر این مسایل نمیکند و فقط برای منافع خودشان و بانکها این شرایط را درست کردند!! فقط سءوال آخر من اینه که چرا به امثال موسسه میزان با آرم قوه قضاییه خدمات بانکی خیلی خوب دادید?? چرا عابر بانک داشت? چرا دستگاه پوز داشت? چرا 110 شعبه داشت ? و خیلی چراهای دیگر!! خلاصه ما این را فهمیدیم که فقط مردم باید تاوان بدهند،چون اکثر مدیران دولتی که مرامی ندارند و فقط به فکر پست و مقام و پول هستند ...........ما به مدیران دو قوه باختیم!!