بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
با پیگیری های بورس نیوز مشخص شد:

دلایل توقف نماد معاملاتی "و معادن"

اطلاعات اخیر منتشر شده از سوی سازمان بورس حسابرسی نشده است و به معنای تعدیل منفی درآمد هر سهم نمی باشد و شرکت بعد از برگزاری مجامع شرکت های زیر مجموعه، صورت مالی نهایی و حسابرسی شده خود را بر اساس پیش بینی های سال مالی 93 به سازمان بورس اعلام خواهد کرد.
کد خبر : ۱۴۸۸۲۹
نویسنده :
یارمحمدی

در معاملات اولین روز از هفته جاری و با توجه به طرح سازمان بورس اوراق بهادار مبنی بر انتشار مستقیم اطلاعات از سوی ناشران، سرانجام نماد معاملاتی "ومعادن" با پیغام ناظر بازار به لحاظ انعکاس نادرست اطلاعات از سوی شرکت فوق متوقف شد.

در همین ارتباط، مدیر مالی شرکت توسعه معادن و فلزات در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز در خصوص دلایل توقف نماد معاملاتی شرکت مذکور اظهار داشت: با توجه به قوانین سازمان بورس مبنی بر ارائه صورت های مالی شرکت ها حداکثر تا پایان خردادماه سال جاری، بر همین اساس "ومعادن" نیز ملزم به ارائه گزارش اطلاعات مالی تا زمان تعیین شده است اما با توجه به اینکه درآمد شرکت بعد از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت های سرمایه پذیر محقق می گردد این امر بیانگر واقعی نبودن درآمد و سود فعلی شرکت می باشد.

علی اکبری در ادامه افزود: اطلاعات اخیر منتشر شده از سوی سازمان بورس حسابرسی نشده است و به معنای تعدیل منفی درآمد هر سهم نمی باشد و شرکت بعد از برگزاری مجامع شرکت های زیر مجموعه، صورت مالی نهایی و حسابرسی شده خود را بر اساس پیش بینی های سال مالی 93 به سازمان بورس اعلام خواهد کرد.

شایان ذکر است، شرکت برای سال مالی 93 مبلغ 345 ریال سود به ازای هر سهم برآورد کرده بود که با توجه به اطلاعات منتشره در سایت کدال، سود هر سهم را به 51 ریال کاهش داده و این اتفاق در حالی است که در آغاز معاملات هفته جاری برای اولین بار انتشار مستقیم اطلاعات و بدون نظارت مستقیم سازمان را نظاره گر بودیم.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
کیومرث
-
دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
کاش از این آقای مدیر مالی محترم سوال میشد اگه تعدیل منفی در راه نیست پس چرا توقیمت140تومان هم حقوقی محترم فروشندس.این سهمو دوسال پیش 1000تومان خریدم و سرمایه ام نابود شد.نابود