بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۶
دبیر شورای نگهبان با اشاره به مواضع صریح رهبر معظم انقلاب در حمایت از دانشمندان هسته‌ای، درخواست بازجویی از دانشمندان هسته‌ای را وقیحانه و به دور از شرف و انسانیت عنوان کرد
کد خبر : ۱۴۸۸۴۸

دبیر شورای نگهبان قانون اساسی در همایش بزرگ در امتداد مقاومت و ایثار در حسینیه عاشقان کربلای ساری از مردم مازندران به عنوان پیشگامان عرصه های جهاد ، شهادت ، ایثار و دینداری یاد کرد .چ

آیت الله احمد جنتی بابیان اینکه انقلاب عظیم اسلامی در تاریخ بی همانند است تصریح کرد: این انقلاب قدرت های شیطانی را از میان برداشت و در برابر همه ی دنیا ایستاد.

وی انقلاب اسلامی ایران را تداوم حرکت رسول گرامی اسلام ( ص ) در بت شکنی و ایستادگی دربرابر بت پرستی دانست و افزود : نظام اسلامی ما در شرایطی بوجود آمد که همه داشتند فاتحه ی اسلام را می خواندند و می گفتند اکنو ن دوران علم ، صنعت و شکوفایی تمدن است .

ایت الله جنتی ادامه داد درسالهای پیش از انقلاب اسلامی مسلمانان خود را باور نداشتند و کشورهای اسلامی از اسلام تنها نام آن را داشتند .

وی تصریح کرد : در چنین شرایط بحرانی دیانت، فرزندی از فرزندان پیامبر اسلام ( ص ) حضرت امام خمینی (ره ) با باور به خدا قیام کرد و حاکمیت طاغوت را از میان برداشت .

دبیر شورای نگهبان قانون اساسی گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران با درک اعتقاد قلبی مردم به اسلام قیام خود را آغاز کرد و موج انقلاب اسلامی دنیا را فرا گرفت .

آیت الله احمد جنتی با تشریح شرایط بحرانی در دوران دفاع مقدس و نقش استکبار جهانی بویژه آمریکا در سالهای جنگ تحمیلی یادآور شد: مقاومت جانانه ملت ایران درآن سالها دربرابر ارتش آموزش دیده ومسلح رژیم بعث عراق موجب حفظ عزت ایران اسلامی و مایه آبرو ریزی آمریکا و استکبار جهانی شد .

اوبا بیان اینکه مواضع حضرت امام ( ه ) در تحقیر استکبار و جمله تاریخی آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند گفت: آمریکا از مردم ایران سیلی محکمی خورد .

آیت الله جنتی به واقعه ی 18 تیر سال 78 و آشوب پس از انتخابات سال 88 اشاره و تصریح کرد : بهره گیری از تحربه ی غلط انقلاب های رنگین در کشورهای دیگر تصور نادرست در ذهن آمریکا شکل داد که دولت دست نشانده خود را در ایران مستقر کند .

دبیر شورای نگهبان در ادامه بابیان اینکه پس از شکست های مکرر آمریکا و انگلیس درسال های اخیر این دولت ها عقب نشینی نکرده اند، یاداور شد: براندازی، سیاست کلی آمریکاست .

دبیر شورای نگهبان به مواضع صریح رهبر انقلاب اسلامی ایران در حمایت از دانشمندان هسته ای اشاره و درخواست بازجویی از دانشمندان هسته ای را وقیحانه و به دور از شرف و انسانیت عنوان کرد .

وی در پایان با توجه به در پیش بودن دو انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از ناظران خواست تا با تکیه بر منابع اطلاعاتی قوی صلاحیت کاندیداها را بررسی کنند.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
براندزی یعنی بی عدالتی یعنی رانت که شما مقابله نمی کنید