بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به قطع سهمیه های بنزین خودروهای عمومی و تاکسی ها، اعلام کرد: طرح یکسان سازی قیمت بنزین از فردا شب در کل کشور اجرایی می شود.
کد خبر : ۱۴۸۸۹۸
گروه اقتصاد «تيتريک»؛داوود عربعلی با اشاره به توقف سهمیه بندی بنزین، گفت: با وجود تخصیص سهمیه بنزین به خودروهای عمومی و تاکسی ها برای خرداد ماه سال جاری اما طرح یکسان سازی قیمت بنزین از فردا شب اجرایی می شود.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با اعلام اینکه این طرح یکسان سازی قیمت بنزین از ساعت ۲۴ سه شنبه شب پنجم خرداد ماه در سراسر کشور اجرایی می شود، تصریح کرد: بر این اساس مطابق با مصوبه دولت این طرح با هدف یکسان سازی قیمت حامل های انرژی و حذف سهمیه بندی آغاز خواهد شد.

این مقام مسئول همچنین با بیان اینکه تا شهریور ماه سال جاری ذخیره بنزین ۷۰۰ تومانی موجود در کارت‌های بنزین ابطال نخواهد شد، بیان کرد: بر این اساس خودروهای شخصی برای مصرف باقیمانده سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی موجود در کارت ها صرفا تا شهریور ماه سال جاری فرصت خواهند داشت.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
-
دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
روحانی مچکریم!!
آشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
بورس نیوز عزیز دولت با افزایش قیمت نان میخواست اعتراض مردم را علنی کند نتونست تنها گزینه ای که مونده بود تا انتقال بحران مذاکرات را انجام بده وذهن افکار عمومی را معطوف به آن کنه بحث بنزین بود که داره به خوبی اجرا میکنه مراقب باشیم . مرد
محمد
ROMANIA
دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
من کاملا با این سیستم موافقم بنزین باید 3000 هزار تومان باشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
فكر كنم بايد با قاطر رفت و آمد كنيم ديگه .
با اين كرايه ها مگه ميشه تكون خورد
شکرستان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
شیب ملایم!!!!!!!!!!!!!!
رانند تاکسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
وقتیکه یک تاکسی و خودروی شخصی به یک قیمت بنزین خریداری کنند پس چطور میخواهید از حمل و نقل عمومی حمایت کنید؟

راننده تاکسی فقط باید هزینه کارت شهری و کارت سلامت 25% هم بیشتر هزینه هزینه بیمه شخص ثالث پرداخت کند..

اونوقت خودروهای شخصی بدون پرداخت هیچگونه از این هزینه ها مسافر کشی میکنند
تاکسی فقط همین 300 لیتر بنزین را میگرفت که ان هم تمام شد.

رانند تاکسی.
سالار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
خوب الحمدالله نمردیم منظور شیب ملایم رو هم فهمیدیم.400تا 700، 75درصدافزایش و از 700 تا 1000 ،43دردص افزایش.چقدر ملایم!!!!!!!!!!!!!!
AHMAD
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۴
اتفاقا دولت از قبل کرایه تاکسی ها را افزایش داده انها در صورت افزایش تخلف کردهاند من در روز خیلی در خیابان اینطرف و انطرف میروم به نظر من تاکسی ها و ازانسها هم باید ملزم به گرفتن طرح شوند چرا اکثر تاکسیهایی که در خط نیستند خیلی به ندرت مسافر سوار میکنند و اکثرا دربستی و ازانس هستنند یا در اداره یا شرکتهای خصوصی خوب این چه نفعی برای مردم داره که بهشون بنزین ارزون بدنند یا بتونن به راحتی در شهر تردد کنند یا چند درصدر هم اصلا کارشان با تاکسی نیست استفادهای شخصی از طرح و سایر موارد دارنند که خود من خیلی از انها را سراغ دارم بنظرم این کرایه هایی را که الان میگیرند کافی و حتی در خیلی موارد زیاد هم است این رانتها را باید سر و سامان دهند یا حتی یارانه