بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
مواد اولیه مورد استفاده در محصولات شرکت، عمدتاً از کشورهای اروپایی با بهای بالایی وارد می شوند و از این جهت بهای تمام شده محصولات ما نسبت به رقبا بالاتر می باشد.
کد خبر : ۱۴۸۹۲۲
نویسنده :
یارمحمدی
با توجه به روند نزولی، رکود حاکم بر بازار و وجود رقابت شدید در بازار کابل های لاستیکی شرکت در گزارش 6 ماهه خود تعدیل منفی قابل توجهی اعلام کرده است.

مدیر مالی شرکت جوشکاب یزد در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: به منظور افزایش توان رقابتی شرکت در مقایسه با سایر رقباء نرخهای فروش در مقایسه با پیش بینی اولیه تا حدی کاهش یافته است اما با توجه به برنامه هایی که برای فروش در نظر داریم تا مقداری از تعدیل منفی را کاهش دهیم و همچنین آینده مساعدی نیز برای شرکت از لحاظ فروش محصولات برآورد می شود.

امید سیم چی با اشاره به بازار رقابتی ایجاد شده شرکت گفت عمده فروش این شرکت کابلهای لاستیکی می باشد که در حال حاضر شاهد ورود کابلهای مشابه PVC به بازار هستیم که به دلیل مواد اولیه ارزان قیمت با بهای تمام شده کمتری نسبت به محصولات شرکت از ترکیه، چین و یک کارخانه داخلی به بازار عرضه می شود و این در حالیست که این کابلها کیفیت مناسبی ندارند.

وی در ادامه افزود: مواد اولیه مورد استفاده در محصولات شرکت، عمدتاً از کشورهای اروپایی با بهای بالایی وارد می شوند و از این جهت بهای تمام شده محصولات ما نسبت به رقبا بالاتر می باشد. همچنین بخش بازرگانی شرکت نیز مکاتباتی با مجموعه شرکت های آب و فاضلاب به عنوان خریدار عمده انجام داده و از طریق آزمایشگاه های معتبر، کیفیت کابلهای PVC در مقایسه با محصولات شرکت نیز بررسی شده که امیدواریم مؤثر واقع شود.

سیم چی در پایان اظهار داشت: شرکت برای سال جاری طرح توسعه ای در برنامه ندارد اما افزایش سرمایه حداقل 100 درصدی که الزامی از سمت سازمان بورس می باشد را درنظر دارد که تاکنون با توجه به عدم رضایت سهامدار عمده به این افزایش سرمایه هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
لطفا در مورد ساختمانی ها هم تحلیل بگذارید و مصاحبه به عمل بیاورید.مخصوصا گروه ثشاهد.