بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵
«مسکو و تهران، مذاکرات درباره تحویل موشک اس 300 روسیه به ایران را به نتیجه رساندند و تحویل این موشک ها باید در آینده بسیار نزدیک انجام شود.»
کد خبر : ۱۴۸۹۲۷

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، معاون وزیر خارجه ایران از موفقیت آمیز بودن مذاکرات با همتای روسی اش برای تحویل موشک های ضدهوایی اس 300 خبر داد.

وب سایت آمریکایی یاهو (Yahoo) اظهارات آقای امیرعبداللهیان را در گزارشی زیر عنوان "گفتگوهای روسیه و ایران درباره اس 300 با موفقیت پایان یافت" منعکس کرده است.

یاهو نوشت: حسین امیرعبداللهیان، معاون وزیر خارجه ایران گفت: مسکو و تهران، مذاکرات درباره تحویل موشک اس 300 روسیه به ایران را به نتیجه رساندند و تحویل این موشک ها باید در آینده بسیار نزدیک انجام شود.

براساس این گزارش، وی طی سخنانی در مسکو افزود: مذاکرات درباره این موضوع، با موفقیت به انجام رسید و ارزیابی من این است که تحویل اس 300 در زمان بسیار کوتاهی اتفاق خواهد افتاد.

امیر عبداللهیان پس از دیدار با "میخائیل بوگدانف" همتای روسی خود تاکید کرد: تحویل اس 300 در نزدیکترین فرصت ممکن انجام خواهد شد.

در ادامه این گزارش به نقل از خبرگزاری فرانسه (AFP) آمده است: وزارت خارجه روسیه این اظهارات را تایید نکرده اما روز دوشنبه و با صدور بیانیه ای به "اهمیت ادامه یافتن گفتگوهای منظم بین روسیه و ایران" اشاره کرده است.

تهران پیشتر گفته بود که این موشک ها تا پایان سال جاری [میلادی] تحویل داده خواهند شد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر