بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
مشاجره‌ی روز یکشنبه کوچک زاده با ظریف، باعث می‌شود که رسانه‌ها، اصل مبحث جلسه‌ی امروز مجلس را به حاشیه برانند و این مشاجره‌ی بی‌اهمیت را به سر تیتر اخبار تبدیل کنند.
کد خبر : ۱۴۸۹۸۱
به گزارش جهان، توحید عزیزی در صفحه شخصی اش نوشت:
دکتر مهدی کوچک زاده و اخلاق او را می‌شناسیم. به ویژه در جدل‌های لفظی‌اش با علی مطهری در صحن و تریبون مجلس. عکس انگشت جناب دکتر کوچک زاده یکی از پر استفاده‌ترین عکس‌ها در مقالات رسانه‌های اینترنتی غربی است.

دکتر، فردی است دغدغه‌مند با ایده‌ها و نظریات انقلابی و اسلامی، اما او اشتباه می‌کند. همیشه اشتباه می‌کند. در برخورد با رقیب سیاسی، این طرز رفتار، اشتباه است، به نفع رقیب است.

مشاجره‌ی روز یکشنبه کوچک زاده با ظریف، باعث می‌شود که رسانه‌ها، اصل مبحث جلسه‌ی امروز مجلس را به حاشیه برانند و این مشاجره‌ی بی‌اهمیت را به سر تیتر اخبار تبدیل کنند. به این ترتیب اذهان عمومی به سرعت از مساله‌ی توافق هسته‌ای که بر این ملت و نسل‌های آتی آن تاثیر مستقیم دارد، به لقزخوانی‌های جاهلانه منحرف می‌شود.

گفتنی است ظریف و عراقچی آخرین روند مذاکرات ایران با ۱+۵ را در جلسه غیر علنی روز یکشنبه مجلس برای نمایندگان تشریح کردند. اما پس از پایان سخنان ظریف و زمانی که وی قصد ترک مجلس را داشت برای لحظاتی صحن علنی با مشاجره کوچک‌زاده با ظریف به تشنج کشیده شد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
نمایندگان مردم !!! که با موبایلاشون وایسادن از دعوا ،یواشکی تو جلسه غیرعلنی عکس و فیلم گرفتن ای وای من از بقیه باید چه انتظاری داشت
ناشناس
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
چقدر ساده اید! آخه مگه کسی میتونه بدون هماهنگی از جلسه غیرعلنی فیلم بگیره و پخش کنه و چوب تو آستینش نکنن؟ خود مجلس اون همه دوربین داره! یعنی نمیتون فرد خاطی رو پیدا کنن؟ اینا همش دعوای زرگریه! دعوا سر لحاف ملاست!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
نظر مردم در باره حضور ظریف در مجلس ؟
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
چنان نماندو چنین نیز نخواهدماند...
کارشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱
مجلس شده محل تجمع یک عده بچه سرتق .وقتی منافعشان در خطر باشد دلواپس میشوند . ایا منافع ملی و کشور مهم است یا اینها ابزاری برای رسیدن به اهداف شیطانیست
ahmad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷
وقعا در دنیا و روی کره زمین نقطه روشنی هستیم
علیرضا
ROMANIA
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
سلام:درتصویر مشخص است که کی با موبایل فیلم گرفته ومنتشر کرده :مسئولین برسی کنند.