بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
کد خبر : ۱۴۹۰۲۶
به گزارش «تابناک خراسان رضوی» در پی انتشار خبر نگهداری اسب‌های متعلق به یکی از اعضای هیات مدیره موسسه مالی اعتباری میزان «حمید نیکویی» مالک باشگاه و رییس هیات سوارکاری استان در این باره توضیح داد.

نیکویی به خبرنگار ما گفت: آن‌هایی که به سوارکاری و مسائل آن آشنا هستند می‌دانند که خیلی از مالکان اسب‌ها در فصل مسابقات اسب‌های خود را در باشگاه‌های مختلف به صورت پانسیون نگهداری می‌کنند و باشگاه‌ها در این خصوص با هم همکاری و تبادلات دائمی دارند.

وی افزود: اسب‌های مورد اشاره هم مانند خیلی از اسب‌های مالکان این شهر به صورت پانسیون و به دلیل برگزاری مسابقات هفتگی در باشگاه ما نگهداری می‌شود.

نیکویی با تایید مالکیت این اسب‌ها توسط یکی از اعضای هیات مدیره میزان، افزود: اولا قیمت ذکر شده برای اسب‌ها فاصله زیادی با قیمت واقعی آن‌ها دارد، چراکه قیمت این اسب‌ها 300میلیون هم نمی‌رسد، ثانیا هرگونه ارتباطی در این رابطه هست در قضیه ورزشی بوده و من قویاً هرگونه ارتباط غیر ورزشی با مسوولان میزان را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: تمام همکاری‌های ما در چارچوب ورزشی بوده و باشگاه ارشاد جز انجام فعالیت حرفه‌ای ورزشی خود وارد هیچ جریان سیاسی و اقتصادی دیگری نمی‌شود.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
تیتر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
اون تیترتون منو کشته
خیلی باحاله خدا وکیلی! همینه خودشه!!!
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
خر یهش نمی دانند سوار شه حالا اسب 300 میلیو نی با پول مردم سوار می شود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
خوب که چی سوار مردم باید می شدند؟ حرف میزنی ها
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴
در این وسط تکلیف مردم چیه با اعلام قیمت اسب فلان آقا نه میتوان از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرد ونه میتوان بر عمل کرد موسسه ای که 14سال با استفاده از آرم مقدس ترین ارگان دولتی سر مردم مظلوم کلاه گذاشته سر پوش گذاشت این موضوع روز به روز ریشه دار تر میشود و......