بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴
کد خبر : ۱۴۹۰۵۱

فرمانده نیروی انتظامی در مورد فراخوان منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی برای تجمع در اعتراض به تک‌نرخی شدن بنزین، گفت: مردم ما هوشیارتر از آن هستند که اسیر فراخوان‌های شبکه‌های اجتماعی شده و تا این لحظه نیز گزارشی از تجمع حاصل نشده است.

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه روسای پلیس راهنمایی و رانندگی و در جمع خبرنگاران، افزود: مردم هوشیارتر از آن هستند که با یک فراخوان فریب بخورند و البته مسوولان نیز به دنبال حل دغدغه‌های مردمی هستند.

پلیس دنبال جریمه و افزایش آن نیست

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه کاهش تلفات جاده‌ای، ارتقای فرهنگ ترافیکی و استفاده از سامانه کنترل هوشمند از اولویت‌های امسال پلیس راهور است، در مورد چرایی پیگیری پلیس برای تصویب قانون جدید راهور و برخی شایعات مبنی بر اینکه پلیس به دنبال جریمه بیشتر است، به ایسنا گفت: باید فاز دوم قانون جدید راهنمایی و رانندگی نیز در مجلس مورد بررسی قرار گیرد و در صورت تصویب نسبت به اجرای آن اقدام خواهیم کرد.

اشتری با بیان اینکه هدف پلیس تنها ارتقای سطح فرهنگ ترافیکی مردم و کاهش تصادفات است، گفت: به هیچ عنوان دنبال جریمه و افزایش آن نیستیم بلکه معتقدیم با وجود قانون جدید بازدارندگی و تاثیر بیشتری درخصوص کاهش تصادفات ایجاد می‌شود.

وی همچنین در مورد آخرین وضعیت پلیس افتخاری نیز گفت: پلیس افتخاری در حال حاضر در مرحله مقدماتی قرار دارد و امیدواریم تا پایان سال حضور فعال‌تری داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی در مورد نقش پلیس در قرارگاه سایبری انتخابات نیز گفت: هر وظیفه‌ای که قانون برعهده ما می‌گذارد به آن عمل خواهیم کرد.

اشتری در مورد معرفی خودروهای ناایمن نیز گفت: این مساله را از پلیس راهنمایی و رانندگی پیگیری کنید.

منبع:ایسنا

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
UNITED KINGDOM
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
دیگر 18 هزار تومان چیست که تجمع داشته باشد ؟؟!! آن هم برای دولت شاید تا 100 روز دیگر مشکلات حل شد
ناشناس
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
تو مو بینی ما پیچش مو ،شما مثل اینکه در ایران تا حالا زندگی نکردی و نمیدونی که همه چیز تابع بنزیت هستش ، مشکل این 18 تومن نیست که مشکل اثری هست که این افزایش قیمت به اندازه 10 برابر روی دیگر اجناس و خدمات تاثیر داره
علی
پنجشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸
اون هم یه موج بی معنی است که با گران شدن بنزین همه جیز باید ده برابر شود..این سوئ استفاده ای بوده که تا الان میکردند ولی نباید ایطور باشد
ugd
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
اگه بنزین لیتری20000تومن هم بشه مردم ایران با قاطعیت پرداخت میکنن وجیک هم نمیزنن
خخخخخخخخخ
reza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴
هندوانه لا بغل مردم نذارید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸
من موافق آزادسازی نرخ بنزینم به چندشرط
مسوولین بامردم صادق باشند
شعارهای الکی وضدیت الکی درصحنه بینالمللی حذف بشه تا آثارزیانبارش از جیب مردم پرداخت نشه
بهبود اقتصادی واقتصاددراولویت باشه نه حرفهای بی منطق وبلند پروازیهای الکی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳
تو رو خدا از طبقه دوم اتوبان صدر تردد نکنید. من یه بار رفتم، تمام محدودیت سرعت رو هم حفظ کردم. برام جریمه اومده 40 هزار تومن بخاطر اختلاف بیش از 30 کیلومتر !! از سرعت مجاز. یعنی فکر کنم هزینه ساخت این اتوبان رو دارن از اونایی که ازش استفاده میکنند می گیرند. قبلاً شنیده بودیم که قراره پولی بشه. ظاهراً در قالب جریمه الکی، دارن این کارو میکنن.
ahmad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷
بخدا این خوب شد چرا تاکسی ها باید ماهی پانصد لیتر بنزین بگیرند و همان قیمت حتی بعضی مواقع از شخصی ها هم بیشتر طلب میکنند تازه اکثرا خالی و بدنبال مسافر دربستی هستند یا در اداره و سازمانها خصوصی در اختیار و سو استفاده از طرح باید اگر میخواهید عدالت برقرار بشه حتی باید طرح را هم بخرن چون خیلی ها را میشناسم تاکسی دارن و شغلشان چیز دیگری است و برای سر کار رفتنشان از تاکسی استفاده میکنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲
ما از تمام دنیا فقط گرونی چیزاشون را یاد گرفتیم .تو فلان کشور بنزین لیتری چنده کجا لیتری خدا تومن است پس ماهم باید بنزین را گرون کنیم .اما هیچ وقت نمیپرسیم اقتصاد اون کشورا سالی چند درصد رشد مثبت داره نمیپرسیم با افرادی که سرمایه های کشورشون را به باد میدن چه کار میکنن. خدا وکیلی ما با هم صادق نیستیم .
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷
اگر در فکر جریمه نیستید چطور در بودجه برای آن ردیفی در نظر گرفته شده و بدبختانه اینکه نسبت به سال قبل بیشتر در نظر گرفته شده است؟ این یعنی دولت و شما روی این درآمد حساب کرده اید و مطمئنن همه ی شما به دنبال درامد های حاصل از آن هستید.
انصاری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱
افزایش قیمت میوه و...... در سال 94 به شدت رشد کرده است ایا ارزش پول کشور اینگونه است؟
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳
مالشونه هرقیمتی بخوان میفروشن
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷
تا چند سال قبل فقط دو تا کشور فلسطین و لبنان بودن که دولتهای قبل هزینه زندکی و مسائل دیگه شون رو پرداخت میکردن ، الان دولت عزیز و برادر عراق که 8 سال کمر به نابودی ایران عزیز بسته بود ، سوریه عزیزتر از خوزستان ، ونزوئلا حیات خلوت ... بزرگ ، بحرین ، یمن و .... خدا میدونه اگه ادامه پیدا کنه مردم ایران باید هزینه بالای 100 تا کشور دیگه رو با افزایش قیمتها بپردازن ، الان بالای 25 ساله که آرزو به دلمون مونده که یه سال افزایش قیمت و تورم عمومی قیمتها رو نداشته باشیم ، ولی دولتمردان تو روی مردم نگاه میکنن و منکر تورم هستند از دولت هاشمی گرفته تا خاتمی و احمدی نژاد ، جناب آقای روحانی روی همه دولتهای قبلی رو تو دروغ گفتن سفید کرده ! لطف کنید بدون حذف انتشار دهید .
شکرستان
پنجشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
احسنت
ناشناس
جمعه ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
اگه سوریه عراق بگیرن باید تو ایران با داعش بجنگیم . اینو میخوای ؟ میخوای جزیه بدی ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۴
اگر بنزین لیتری 20000تومان......موافقم
الکس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
به قول فرمانده نیروی انتظامی مردم ما هوشیارتر از آن هستند که تجمع کنند چون میدونند عاقبتش چی میشه!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹
خلایق هرچه لایق.