بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۴
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: با درخواست تولید‌کنندگان محصولات لبنی مبنی بر افزایش قیمت باید موافقت صورت گیرد چنانچه به گونه‌ای نباشد که شاهد کاهش کیفیت محصولات که سبب آسیب به آحاد جامعه می‌شود باشیم.
کد خبر : ۱۴۹۱۱۶
ابراهیم نکو عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو باخبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،در خصوص ارسال درخواست دبیر انجمن تولید کنندگان فرآورده‌های لبنی مبنی بر افزایش 5 درصدی قیمت لبنیات به ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: تقاضا برای فراورده های لبنی که به عنوان مکمل هایی در ارتقا و بهبود سلامت افراد کمک می کنند تقریبا در همه خانوارها حضور دارد و از سویی با ذائقه ایرانی سازگار است.

در حال حاضر تولیدکنندگان محصولات لبنی با در نظر گرفتن نیاز اساسی مردم به این محصول و از طرفی جبران هزینه های بالای تولید به صورت کارشناسی اقدام به تصمیم گیری افزایش 5 درصدی محصولات لبنی را کردند.

وی افزود: بنابراین تولید کنندگان با مشکل جدی در تولید مواجه هستند و سپس با درخواست آنها باید موافقت صورت گیرد چنانچه به گونه ای نباشد که شاهد کاهش کیفیت محصولات که سبب آسیب به آحاد جامعه می‌شود باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: ازسویی افزایش مجدد قیمت‌ها نگرانی مردم را افزایش می‌دهد و ممکن است تعداد از مردم با توجه به نیاز ضروری و فواید این محصول که عدم استفاده از آن سبب بروز مشکلاتی اعم از پوکی استخوان و غیره میشود را بوجود آورد محروم شود لذا دولت برای برون رفت از این مشکل باید تدبیر کند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸
درخواست چرا؟! گرون شد رفت! ماست کم چرب می ماس از 6500 تومان به 7500 تومان رسید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
وقتی تولید کنندگان لبنی به صورت کارشناسی اقدام به تصمیم گیری افزایش 5 درصد کردند ، چرا دولت برای محصولات و خدمات خود اقدام به افزایش 40 تا 100 درصدی می کند و حتی کل 48 هزارمیلیارد یارانه ها هر سال صدرصد بروی قیمت ها می کشد؟
حیدر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
خجالت نکشید اگر موافقت نکنند جعبه همان باشد ولی محتوای داخل را کم کنید که این کار را میکنید ولی خیلی روح دارید شما هم گران کردید هم محتوای داخل را کم کردید و هم پول کاغذ و یا شیشه اش را از مردم میگیرد
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱
تمام محصولاتشان راگران کردند وقتی دولت وبانک ملی بدون اطلاع به مردم بنزین راگران وان یکی ازحساب پول بر میدارد اینها هم همانکار را میکنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
درخواست کارمندان وکارگران دولت برای افزایش حقوق خیلی دلم میخاد یکبار یک تیتر اینجوری ببینم