بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز جذب اعضای هیئت‌علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به تازگی در نامه‌ای به دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و پژوهشی درخواست جدیدی را مطرح کرده است.
کد خبر : ۱۴۹۱۴۲

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام محمدرضا رضوان‌طلب رئیس مرکز جذب اعضای هیئت‌علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به تازگی در نامه‌ای به دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و پژوهشی درخواست کرده که از دادن هدیه به کارکنان این مرکز خودداری کنند.

در بند دو این نامه آمده است: «نمونه‌هایی مثل ارسال نبات و زعفران و سکه و کارت پول، تقویم به همراه ضمائم در صفحه اول و رزرو هتل و ویلا که تاکنون به بهانه عیدی، سوغات سفر زیارتی، هدیه و غیره به پرسنل مراکز و موسسات آموزش عالی و از جمله این مرکز، پیشنهاد شده است، علیرغم محدودیت مصادیق خوف آن وجود دارد که موجبات بدبینی میان مدیران و کارشناسان را فراهم آورد و متاسفانه جوی از اتهام و بی‌اعتمادی را دامن خواهد زد.»

به نظر می‌رسد انتشار نامه‌هایی از این دست از سوی رئیس مرکز جذب اعضای هیئت‌علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نشان از اهدای هدایا و رشوه به کارکنان این مرکز دارد، البته برخی از کارکنان مرکز در تماس با خبرنگار ما این موضوع را تکذیب کردند.

صفحه یک

صفحه دو


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
آقاجان خیلی تهمت زشتیه. آبروی مومن عرش خداست!چه جوری شما میخوای جواب بدی؟نکنه حکایت اون ....یه که قاطی جمعی که دنبالش بودن شد و داد میزد آی... ای... بگیریدش!!