بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
رئیس جمهور سابق کشورمان با بیان اینکه مستکبران همواره صالحان را به سحر وجادو متهم کرده اند تا جلوی آگاهی مردم را بگیرند،گفت:مستکبران به زودی رسوا خواهند شد وهم اکنون نیز این رسوایی آغاز شده است.
کد خبر : ۱۴۹۴۲۱

به گزارش ایلنا، محمود احمدی نژاد عصر سه شنبه در جشن میلاد منجی عالم بشریت در همدان با بیان اینکه در چنین شبی بهترین سخن، سخن گفتن از امام و انتظار و منتظرین است، اظهار داشت: سخن گفتن از انتظار و منتظرین سخن گفتن از همه عالم هستی و خلقت است و اگر بنا باشد راجع به امام و منتظر صحبت کنیم باید راجع به تمام هستی صحبت و فلسفه خلقت عالم را بیان کنیم.

وی با بیان اینکه خداوند از روی لطف انسان را خلق کرد تا خود را معرفی کند، بیان کرد: خداوند اگر انسان را خلق نمی کرد ظرفی برای معرفی خود نداشت و خدا ظرفی خلق کرد تا همه اسما حُسنی خود را در این ظرف به عالم نمایش دهد و خود را معرفی کند.

رئیس جمهور سابق با بیان اینکه معرفی خدا تنها در حکومت جهانی امام عصر ممکن است، عنوان کرد: حکومت جهانی امام عصر مظهر آزادی کامل برای همه انسان ها و راه رسیدن به قله کمال و همان حکومتی است که تجلی بخش زیبایی در تمام عالم است.

احمدی نژاد با بیان اینکه جهان خلق شده تا حکمت عدالت برای همه انسان ها بر پا شود، گفت: اگر قرار باشد جهان به چنین فرجامی نرسد خلقت جهان بی معنا است چراکه همه خلق شده اند تا روزی در کره زمین حکومت عدالت، توحید، عشق و آزادی برای همه انسان ها برپا شود و اگر این حاکمیت جهانی برپا نشود بعثت انبیا و مجاهدت مجاهدین بی معنا است.

وی با بیان اینکه همه صالحان آمده اند تا این حقیقت را فریاد بزنند که عالم هستی به سمت حکومت امام زمان بوده و آمده است که انسان ها را با این حقیقت آشنا کند، گفت: امام جوهره دعوت انبیا الهی است.

رئیس جمهور سابق کشورمان با بیان اینک اصل دین و دینداری جز این نیست، گفت: اگر امام و وعده حکومت جهانی امام را از صحنه هستی برداریم همه چیز بی معنی می شود چراکه وجود امام به مخلوقات معنا می دهد و معیار ارزشیبابی رویدادهاست که کدام حادثه خوب و کدام بد است.

محمود احمدی نژاد با تاکید بر اینکه اگر یک روز از عالم باقی مانده باشد خدا آن روز را آنقدر طولانی می کند که حکومت امام زمان برپا شود، ادامه داد: همه کائنات و پدیده های عالم این هدف را دنبال می کنند.

وی با بیان اینکه انتظار این است که فرد توقع داشته باشد رخدادی حتما اتفاق بیفتد و انسان منتظر هم توقع و هم باور دارد که این اتفاق می افتد، ادامه داد: انسان منتظر خود و زندگی خود را در مسیر تحقق این اتفاق بزرگ قرار می دهد.

رئیس جمهور سابق با طرح این سئوال که آیا ظهور امام یکباره اتفاق می افتد درحالی که عالم مشغول خود است، بیان کرد: حوادثی که در دنیا اتفاق می افتد بی معنا و بی ربط به هم نیستند و این موضوع که ظهور امام یکباره اتفاق می افتد یک تفکرست که این تفکر عقلا محال است.

احمدی نژاد با بیان اینکه حقیقت این است که ظهور امام و تشکیل حکومت جهانی یک فرایند و از اول خلقت آغاز شده است و ادامه دارد، عنوان کرد: خلقت هدف دارد و هدف جز این نیست که همه دست اندرکار هستند که اتفاقی مبارک رخ دهد.

وی با بیان اینکه اگر این هدفمندی از موجودات عالم گرفته شود عالم بی معنا می شود و تمام حوادث عالم از ابتدا و همه پدیده ها مخلوقات در مسیر ظهور امام و همه در راه عدالت امام هستند، بیان کرد: همه در مسیر ظهور امام هویت پیدا می کنند و از اول خلقت همه در این مسیر بوده اند.

وی با بیان اینکه خلقت سیر حرکت از باطل به ظاهر خداوند متعال است و از اول خلقت داستان ظهور آغاز شده است، بیان داشت: حاکمیت امام نقطه کامل است و این حاکمیت نیز حکمت خداوند است که در مورد آن حرف های زیادی شنیده شده است.

رئیس جمهور سابق با بیان اینکه همه موجودات در جهت ظهور کامل حضرت حق و تجلی اتم خداوند در قامت حکومت جهانی امام زمان هستند، ادامه داد: ظهور یک امر لحظه ای نیست بلکه مستمر است و برخی دنبال نشانه های ظهور هستند.

محمود احمدی نژاد با بیان اینکه چگونه می توان نشانه های ظهور را فهمید و اگر نشانه ها را فهمیدیم چه تضمینی دارد فهم ما از نشانه درست باشد، عنوان کرد: اتفاقاتی که در منطقه می افتد نشانه است.

وی با بیان اینکه حتی اگر نشانه های ظهور را درست بشناسیم تکلیف ما در برابر ظهور معلوم نیست، عنوان کرد: انسان منتظر به دنبال نشانه نیست بلکه به دنبال راه و فهم جریان ظهور در جامعه بشری تاریخ است تا خود را در جهت مسیر قرار دهد.

رئیس جمهور سابق با بیان اینکه انسان منتظر به دنبال نقش آفرینی در جریان ظهور است پس اگر جریان ظهور را بفهمیم جریان ظهور را تشخیص می دهیم، ادامه داد: جریان ظهور معیار حق و باطل و درستی و غلطی است و هر آن چیزی که در مسیر تحقق امر ظهور کامل و برپایی حکومت جهانی امام توحید، عدالت و عشق و آزادی باشد حق است و هر چیز در مقابل جریان ظهور بایستد و مانع باشد و کار شکنی کند باطل است.

احمدی نژاد با بیان اینکه شیطان و مستکبرین در طول تاریخ از جریان ظهور ممانعت کردند و خداوند اعمال آنها را نیز در جریان ظهور بر می گرداند، بیان داشت: خدا می گوید دشمنان طراحی می کنند که پرچم توحید را بشکنند اما با این وجود پرچم توحید همواره بالا می رود.

وی با بیان اینکه شیاطین و مستکبرین فقط می توانند راه و مسیر ظهور را طولانی تر کنند و نمی توانند جلوی حکومت الهی را بگیرند، ادامه داد: چند تحول در جریان و مسیر تحقق ظهور لازم است.

رئیس جمهور سابق با بیان اینکه حکومت جهانی امام و جاری شدن ارزش های متعالی تنها در بستری از معرفت و رشد وعقل و اندیشه انسان ها و کمال جویی بشریت اتفاق می افتد، اضافه کرد: هر اقدامی که در مسیر رشد عقل و اندیشه و کمال جویی انسان ها باشد حق و وظیفه منتظران است و منتظران باید از آن حمایت و به آن عمل کنند و هر اقدامی در خلاف این جهت باطل است.

محمود احمدی نژاد با بیان اینکه امپراطوری در دنیا درست شده که می خواهد انسان ها را در باطل نگه دارد، بیان کرد: تربیت انسان جهانی یکی دیگر از لازمه های تحقق ظهور است.

وی با بیان اینکه امام می خواهد حکومتی بر پایه ارزش های انسانی در کل جهان بنا کند و جهان انسانی نیازمند، انسان جهانی است، بیان کرد: انسان جهانی به جهان می اندیشد و دنبال اصلاح جهان است و هر اقدامی در این خصوص حق و وظیفه منتظران است و هر اقدام عکسی باطل است.

رئیس جمهور سابق با بیان اینکه هر اقدامی که انسان ها را از منافع حزب، گروه و دسته آزاد کند در جهت ظهور است، بیان داشت: در طول تاریخ شیاطین و مستکبرین به دنبال تکه تکه کردن هستند چراکه زمانی عراق یک کشور بود و اما اکنون به ۵۰ شاخه تبدیل شده است.

رئیس جمهور سابق با بیان اینکه حکومت جهانی امام مبتنی بر علم و دانش است و استقرار و گسترش عدالت و متجلی شدن توسعه بدون رشد و شناخت انسان ها نا ممکن است، عنوان کرد: گسترش و بسط دانش از اهم منویات امام است و زمانی که امام ظهور کند علم را به نقطه کمال می رساند.

احمدی نژاد با بیان اینکه تلاش برای گسترش علم و دانش حرکت به سوی ظهور است، ادامه داد: کسانی که از گسترش علم و دانش ممانعت می کنند شیاطینی هستند که از اوهام و خرافات برای بازداشتن مردم از علم و آگاهی استفاده و انبیا را به سحر و جادو متهم می کنند.

وی با بیان اینکه همیشه شیاطین و مستکبران، صالحان و انبیا را به سحر و جادو متهم کرده اند و به دنبال این هستند جلوی آگاهی مردم را بگیرند، ابراز داشت: شیاطین و مستکبران در آینده نزدیک از این جهت نزد مردم رسوا خواهند شد و هم اکنون نیز این رسوایی آغاز شده است.

رئیس جمهور سابق با بیان اینکه اقلیت دیگری در دنیا با فریب کاری دانش را به اسارت گرفته اند و برای سطله به جهان از آن بهره می برند که اینها باطل و شیطانی هستند، عنوان کرد: کسانی که دانش را به سلطه گرفته اند به کسانی که قصد پیشرفت علمی دارند می گویند که باید دانش را از ما بخرید.

احمدی نژاد با بیان اینکه امام ظهور می کند تا وحدت و مهرورزی را بین آحاد انسان ها به سر حد کمال برساند و حاکمیت توحید عشق و آگاهی جز در بستر عشق ورزی امکان ندارد، بیان کرد: هر تلاشی که در جهت برداشتن مرز ها و در راستای گسترش و تقویت مهر ورزی باشد در جهت ظهور و مبتنی بر حقیقت است.

وی با بیان اینکه مومنان می خواهند همه ملت را متحد کنند اما شیاطین کینه ورزی می کنند و هر ملتی که با کینه ورزی حتی به نام دین کاری انجام می دهد فریبکار است و نقاب دین به چهره دارد، بیان کرد: کسانی به نام پیروی از پیامبر جنایت انجام می دهند و چون عمل اینها کینه پراکنی است مستکبرین از این ها حمایت می کنند اما امام دین مهربانی را حاکم می کند.

رئیس جمهور سابق با بیان اینکه کاشتن بذر دشمنی باطل و خلاف جریان ظهور است و منتظران تلاش می کنند شرق و غرب را زیر یک پرچم ببرند، ادامه داد: حکومت امام فقط با مطالبه عمومی و مشارکت ملت ها امکان پذیر است و تحقق ارزش های الهی از روی اکراه و تحمیلی نیست.

محمود احمدی نژاد با بیان اینکه زیبایی و عظمت کار خدا در این است که اراده خود را از طریق اختیار و انتخاب آزاد انسان ها جاری می کند و همه انسان ها آزاد هستند و انتخاب می کنند اما مسیر تحقق به سمت حکومت جهانی است، عنوان کرد: هر اقدامی که در جهت گسترش ظلم باشد باطل و خلاف مسیر ظهور است کمااینکه امروز برای به بند کشیدن انسان ها اقدامات بسیاری انجام می شود به طوریکه انواع بت پرستی را تبلیغ می کنند.

رئیس جمهور سابق با بیان اینکه شیاطین انسان ها را به هر چیز دعوت می کنند جز خدا، پس معلوم است که باطل هستند، بیان کرد: شدید ترین خفقان ها به وسیله مستکبرین ایجاد شده و آزادی انسان ها را سلب کرده است.

وی با بیان اینکه کسی نمی تواند به صهیونیسم و حکومت دروغ آن اعتراض کند و تا اعتراضی صورت گیرد فوری متهم می شوند و هزاران حنجره به کار می افتد و لشگر رسانه ای انها فعال می شود، گفت: خفقانی در جهان حاکم است.

احمدی نژاد ادامه داد: حاکمیت انسان کامل، مستلزم اصلاح جهانی و حاکمیت صالحان است و امام می آید تا به یاری مردم مدیریت جهانی را اصلاح کند و از دست اقلیت خارج و به مردم باز گرداند.

وی با بیان اینکه حکومت جهانی موعود حکومت مستضعفان و قاطبه ملت های جهان است که از حقوق خود محروم بوده اند، ادامه داد: امام می آید تا وعده حاکمیت مستضعفان را محقق کند چراکه خداوند در این خصوص وعده داده که مستضعفان بر جهان حاکم می شوند و رخداد این اتفاق در تقویت توده های مردم است.

رئیس جمهور سابق با بیان اینکه هر کاری که در جهت قدرت گرفتن توده های مردم باشد در مسیر تحقق ظهوراست، عنوان کرد: شیاطین توده های مردم را ضعیف نگاه می دارند.

محمود احمدی نژاد با بیان اینکه استقرار حکومت جهانی بر بستر پاکی، صداقت و وفاداری است و امام ظهور می کند تا این صفات را حاکم کند، بیان کرد: هر اقدامی که در این جهت باشد حق و وظیفه منتظران است و دروغ، بی صفتی و جفا کاری باطل و در نقطه مقابل ظهور قرار دارد.

وی با بیان اینکه در مناسبات جهانی همه باهم دست می دهند، حرف و لبخند می زنند اما به هم دروغ می گوید، بیان کرد: امام صداقت را حاکم می کند تا مردم با هم صادقانه رفتار کنند و فریب کاری نکنند.

رئیس جمهور سابق با بیان اینکه جامعه بشری به سمت ظهور کامل در حال حرکت است و لوازم ظهور را مهیا می کند، ادامه داد: وقتی به ۲۰ یا ۳۰ سال اخیر دقت شود می بینیم که ملت ها بیدار تر و آگاه تر شده اند و نام امام زمان در دنیا پیچیده و ملت ها به این امام بزرگوار فکر می کنند.

احمدی نژاد با بیان اینکه امام می آید تا همه استعداد های انسان را به طور کامل شکوفا کند و امام برای همه است و مرز نمی شناسد، بیان کرد: دل امام برای بودایی شرق آسیا که به او ظلم می شود می سوزد و امام مظهر علم و مدیریت الهی و علم و حکمت خداوند است

وی با بیان اینکه امام می آید تا مهربانی را به طور کامل جای کینه و جنگ بنشاند و وارث همه انبیاست و او زیبا ترین گل هستی و مظهر اتم زیبایی و جمال و جلال خداوند است، ادامه داد: بالاترین دشمنی شیطان و مستکبران با نام، یاد و معرفت امام است و سراسر تاریخ صحنه تلاش شوم مستکبران برای ممانعت از ظهور امام است و سراسر تاریخ پر از تلاش و مجاهدت مردم برای رسیدن به امام است.

رئیس جمهور سابق با طرح این سئوال آیا رسیدن به قله امام و حاکمیت جهانی امام مستلزم افزایش گناه، جنگ و فاسد شدن اکثریت مردم است، عنوان کرد: این مسئله القا شیطان است که می خواهد همه مردم را گناه کار جلوه دهد تا مانع ظهورشود چراکه روز ظهور روز مرگ شیطان و پایان استکبار است.

محمود احمدی نژاد با بیان اینکه جامعه بشری به دلیل ظلم و تحمیلات یک اقلیت دچار مشکل شده و مسیر رسیدن به حکومت جهانی طولانی شده است، ادامه داد: معنای این حرف که جهان باید پر ظلم شود تا امام ظهور کند این نیست که همه انسان ها فاسد شوند بلکه گفته اند باید پر ظلم شود نه پر ظالم شود که این دو مطلب متفاوت است.

وی با بیان اینکه مردمی که ظالم باشند در سقوط هستند و معنویت و حقیقت را نمی فهمند که مطالبه کنند، اضافه کرد: انسان هایی که در مسیر کمال هستند کمال بالاتر را می خواهند و مطالبه می کنند و کسی که جاهل مطلق است علم نمی فهمد.

رئیس جمهور سابق با بیان اینکه قاطبه ملت ها دو صف بیشتر در دنیا نیستد که یک صف اکثریت مردم مستضعف و یک صف شیاطین و مستکبرین و اقلیتی که خودشان را کل جهان جا زده اند هستند ولی کل جهان نیستند بلکه فقط قدرت به دست آنها افتاده است، بیان کرد: آمریکا بیش از پنج هزار پایگاه نظامی و اطلاعاتی در دنیا دارد و آشکارا به همه دنیا زور می گوید اما ملت ایران زیر بار زور نمی رود.

احمدی نژاد با بیان اینکه هر کجای کره زمین حکومت مردمی و عدالت خواه بر پا می شود دولت آمریکا علیه اوست و برای آن ملت مشکل ایجاد می کند، اظهار داشت: آمریکا در همه امورات دخالت می کنند و پدر ملت افغانستان را درآورده و امروز همه ملت ها حتی اروپا تحت ظلم آمریکا هستند.

وی با بیان اینکه مردم در اکثر دنیا طرف حق و عدالت هستند، ادامه داد: آفریقا پر از معدن است اما هیچ کدام از آفریقایی ها از این معادن بهره نمی برند بلکه اکثر منابع معدنی آفریقا توسط آمریکا و اروپا بلعیده می شود.

رئیس جمهور سابق با بیان اینکه همه دنیا تحت تاثیر سیستم اقتصادی بین الملل است، بیان کرد: یکی از ظلم های جهانی حاکمیت دلار و خلق کالای کاغذی است و امروز هر کس در هر کجای بدهکار به دنیا می آید چراکه اکثریت دولت های دنیا بدهکار هستند.

احمدی نژاد با بیان اینکه آمریکا ۱۸ هزار میلیارد دلار بدهکار است و هر کس در آمریکا زندگی می کند و به دنیا می آید بیش از ۶۰ هزار دلار بدهی دارد که این رقم در ژاپن ۷۰ هزار دلار بدهی است، گفت: وضع در تمام کشور ها اینگونه است و این مسئله ناشی از ظلم سرمایه داران جهانی است.

وی با بیان اینکه حاکمیت بانک های ربوی ثروت را از جیب ملت ها به جیب صاحبان سرمایه های جهانی و بانک ها و صاحبان بانک ها منتقل می کند، بیان کرد: همه به جز بانک و صاحبان بانک ها بدهکارند و سود در جیب سرمایه داران پشت بانک ها است.

رئیس جمهور سابق با بیان اینکه خفقان جهانی به اسم دموکراسی و تحمیل جنگ و کشتار در جهان حاکم است، ادامه داد: حتی اگر مشارکت آزادانه مردم در انتخابات رکورد جهانی باشد و با رای انتخاب کنند مستکبران می گویند چون در جریان عدالت است دموکراسی نیست و هر کجای دنیا جنگ است طرح و نقشه آنها است.

محمود احمدی نژاد با بیان اینکه مستکبران تضعیف قدرت ملت ها و کنار گذاشتن مردم از مراکز قدرت و ثروت و رشد علمی و فکری را انجام می دهند، عنوان کرد: امروز به اسم دموکراسی مردم را از مراکز قدرت کنار می گذارند.

وی با بیان اینکه نصف بیشتر ثروت و رسانه در دست حزب های غربی و صهیونیسم جهانی است، عنوان کرد: به نام امنیت جهانی جلوی رشد علمی ملت ها را می گیرند.

رئیس جمهور سابق با بیان اینکه جایی در دنیا وجود ندارد که از این ظلم ها خالی باشد و تحقیر ملت ها نمونه دیگری از ظلم است، ادامه داد: در چهارچوب سنت های الهی عمل مستکبران نتیجه عکس می دهد و موجب رشد ملت ها می شود.

احمدی نژاد با بیان اینکه رشد، معرفت، همگرایی و فهم حکومت جهانی، توحید الهی و فهم جهانی از حقیقت انسان به سرعت گسترش پیدا می کند، ادامه داد: انگیزه و امید برای ظهور در مسیر انتظار است.

وی با بیان اینکه ظهور بهار انسانی و شکوفایی گل انسان در دامن هستی است، بیان کرد: ظهور همه استعداد های انسان را به عرصه می رساند و همه آرزوهای تاریخی انسان را محقق می کند و جهان به سرعت آماده استقبال از عزیز هستی می شود.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ROMANIA
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
آقای احمدینژاد:
رسوایی یعنی تورم 45%ی را 18% گفتن!
رسوایی یعنی یکشبه دلار 2000 تومان گرون بشه.
سوایی یعنی دولتی رکورد دار فساد مالی در جهان بشه
سوایی یعنی با داشتن درآمد نفتی بی سابقه در کشور، اقتصادی بحران زده با تورم نجومی تحویل بدی!
رسوایی یعنی 8 سال دورهء شما.....
رسوایی یعنی افراط و تفریط...
رسوایی یعنی .....
عليرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
درود بر احمدي نژاد، سردار عدالتخواه
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
تو مناسبات جهانی خیلی مهم نیست به دنیا دروغ بگی برای نفع ملت و کشور خودت ، ولی حضرت آقا جناب احمدی نژاد ، جنابعالی و تیمت 8 سال به مردم خودت هم دروغ گفتی و آمارهایی از ایجاد اشتغال ، کاهش تورم ، رشد اقتصادی ، صندوق ذخیره ارزی و .............
amir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵
احمدی نزاد در توهم است خیانتی که ایشان به کشور و مردم کرد سابقه ندارد انوقت از درغ گویی در سطح بینالملل حرف میزنه برادرش ایشونو قبول نداشت انموقع که ما قبولش داشتیم همه از بی کفایتی ایشون سخن میگفتن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹
واقعا خجالت أواره اقا تو رو خدا ديگه بي خيال اين مردم شو ديگه توان نداريم
ناشناس
ROMANIA
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
واقعا خجالت أواره اقا تو رو خدا ديگه بي خيال اين مردم شو ديگه توان نداريم