بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸
کد خبر : ۱۴۹۴۲۵

جمکران

انتشار یک جزوه چهار صفحه‌ای برضد مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 منتسب به بسیج دانشجویی یکی از دانشگاه‌های تهران در جمکران، موجب واکنش برخی از زائران و شرکت کنندگان در مراسم نیمه شعبان شد.

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از ایرنا،هنگام توزیع این جزوه، یکی از زائران مسجد جمکران با صدای بلند خطاب به توزیع کنندگان گفت که شما برای جشن نیمه شعبان به اینجا آمده اید یا دنبال منافع و باند و ...خود هستید؟

این زائر مسجد جمکران افزود: ما آمده ایم اینجا زیارت، اینجا هم دست از سر ما برنمی دارند؟ چرا می خواهید از احساسات مذهبی مردم سوء استفاده کنید؟

همزمان با اعتراض این زائر، چند تن دیگر از زائران هم وارد مجادله با توزیع کنندگان این جزوه شدند. در این حال از بلندگویی در نزدیکی مسجد جمکران که به عنوان ایستگاه صلواتی بود، شعارهایی برضد مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای 1+5 مانند «چشم ما به جمکران است، نه لوزان» شنیده می شد. جمعیت حاضر اعتنایی به شعارها نشان نمی دادند و آهسته ذکر و زمزمه هایی می کردند که نشان از نارضایتی آنان به این صحنه ها داشت.

در جزوه توزیع شده پرسش هایی از قبیل آیا می دانید در تاسیسات هسته ای ما دوربین های 24 ساعته کار گذاشته شده و ...؟ آیا می دانید رفع تحریم ها منوط به تایید صلح آمیز بودن هسته ای ایران است و ...؟ مطرح شده بود.

به گزارش آنا، در هفته های اخیر، تحرکات زیادی از اردوکشی خیابانی تا ÷خش شبنامه و نیز شایعات گسترده در شبکه های اجتماعی، علیه مذاکرات هسته ای انجام شده است.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱
اینا تلاش برای بر هم زدن نظم و نظام است باید برخورد بشه پس نیروی انتظامی چی کارست ؟ هر کی پاشه جزوه بده؟واقعا خجالت اوره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵
بورس نیوز خیلی مریضی . توی بورس ما داریم جون می دهیم اون وقت چسبیدی به چند تا معلوم الحال !!! خجالت بکش مرتیکه .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱
چرا این واکنش را به تصویر نکشید اگر راست میگوید ؟!!! این خبر توسط خبرگزاری دانشگاه آزاد پخش شده ست
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷
لعنت به قوم و حزبی که از نام و نشان امام زمان سو استفاده کرده و در صدد عملی نمودن نیات شیطانی و بدوی خود هستند خطاب بنده به این آقایان این است چنان چه شعار میدهید خورشید پشت ابر نمی ماند و حضرت آقا ظهور خواهند کرد نیات کثیف شما نیز بزودی آشکار خواهد شد
ali
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۸
ولشون کنید دلشون خوش باشه اگه رفرانم کنند میبینند نودو نه درصد مردم موافق هستند کسی به این شبنامه ها توجهی نمیکنه اینها زورهای اخرشان را میزنند انشاالاه دست خدا به همراه این مردم است
ناشناس
United States
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۴
واقعا به کجا می رویم؟
ناشناس
United States
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
نه! فقط شما میدانید!!!!!!
کا کا
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
بذر پاشها سم پاشی می کنند . کاسبان تحریم حاضر نیستند دست از چپاول بر دارند . بابک زندایی بیکار نمی نشیند .