بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶
کد خبر : ۱۴۹۴۳۱
به گزارشپایتختموسی‌الرضا ثروتی نماینده مجلس اظهار داشت: پیشنهاد نمایندگان خراسان این است که میزان منحل نشود و درخواست ما نیز منتفی شدن انحلال این موسسه نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان به برگزاری نشست برای حل مشکل میزان و پدیده شاندیز در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: در این نشست که با حضور مدیرعامل پدیده، قائم‌مقام مدیرعامل میزان و نیز نمایندگان سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی برگزار شد، راهکارهای مختلف موردبررسی و بحث قرار گرفت.

ثروتی تصریح کرد: یکی از پیشنهادها برای حل مشکل میزان، ورود سرمایه‌گذار جدید و خرید سهم سهامداران است.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: با خرید 2 هزار میلیارد تومان از سهم میزان توسط سرمایه‌گذار، مشکلات این موسسه هم حل می‌شود؛ پیشنهاد دیگر، ادغام میزان با یک موسسه و صندوق دیگر است.

ثروتی افزود: این پیشنهادها به رئیس‌جمهور، رئیس‌کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد داده شد و قرار است هرکدام از آن‌ها برای تدبیر حل مشکل موردبررسی قرار گیرد.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر سخنان خود به مشکل پدیده شاندیز نیز اشاره کرد و گفت: در پیگیری‌های انجام‌شده، به دنبال این هستیم تا با فروش سهام پدیده شاندیز موافقت شود.

ثروتی گفت: قرار است با ارزیابی اموال و املاک پدیده توسط دادستانی و قیمت‌گذاری بر روی آن، با حفظ حقوق مردم و سهامداران نسبت به فروش سهام پدیده تصمیم‌گیری شود
مرجع :خبرگزاری تسنیم

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
زورو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱
بورس نیوز تو چرا یک هفته از دنیا عقبی این خبر مربوط به یک هفته ی پیش هستش.نکنه در تعطیلات به سر میبری.راستی هجمه ی جدیدت بر علیه پدیده مبارک ببین یه خبر هم من بهت بدم قیمت گذاری املاک پدیده توسط کارشناسان رسمی و خبره ی دادگستری تموم شده همین روزاست که قیمت سهام پدیده بیاد بیرون و قفل کنید بورسی ها و بورس نیوزجان خودتون رو به دستگاه CPR مجهز کنید در ضمن رئیس جمهور رو در جریان قرار دادن و ایشون به وزیر کشوز گفته تا مشکلات هم میزان و هم پدیده رو حل کنند سنگ اندازی برای سرمایه ی مردم(120 هزار سهامدار پدیده) دیگه تموم شد رفت پی کارش.
سیب
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸
متاسفانه سهامداران مثل تبلیغات خیالی پدیده ، توهم زده اند.
ناشناس
UNITED STATES
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸
نمیری از حسودی بورس نیوز
داستان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱
به نظر من باید نباید اجازه داد تا نتونن چون اینا کلاه مردم را گذاشتن سرشون نامردا
حداقل یکم پول بدین به ما بریم تو سایتا مذدورشون سیم حی علکی طعریف کنیم آخه کی می ره بیابون خونه بسازه اینا دریارو به بیابون کشوندن نامردا
مگه نباید برای ساخت یه شهر 2000 میلیارد بدن به هرجایی که گفت باید بدین
پس چرا اینا 16000 تومن دادن چرا؟زمینارم که خوردن حالا چیو می خوان قیمت گذاری کنن 100 تومنم نمی ارزه کلا میزانو دادن به پدیده بعد طلب کارن که چرا دادین ما نمی خواستیم
از مسولین می خواهیم به ایا یه چیزی بگن
ناشناس
ROMANIA
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲
نباید دولت بخرد اگر قرار است فروخته شود باید با قیمت واقعی در بورس کشف قیمت شود دولت مگر پول مفت دارد دوهزار ملیارد تومن ساختمانهای نیمه کاره بیابانهای مشهد را بخرد
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۰
منظورش رو هرکسی نمیفهمه ... یک عده برادران ... باز بوی پول شنیدن میخوان املاک پدیده رو بز خری کنند . واندکی پول به سهامداران پس بدن ، بعد از اینکه ۷ ماه سر اومد واوضاع به هم ریخت کارشون رو عملی میکنند بهتون قول میدم ...
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۵
بعد اتمام ۷ ماه فقط یک ارگان خاص اینقدر پول داره که املاک پدیده رو یکجا البته به یک دهم قیمت بخره ... وقتی ۷ ماه سر اومد و اوضاع خراب شد ومدیران پدیده ..... شدند و مزایده راه افتاد هیچ کس اینقدر پول نداره جز .... حاضرم بر سر تمام داراییم سر این پیش بینی شرط ببندم ، البته قبل از اینکه اوضاع خراب شه خود پهلوان هم میتواند پیش قدم شود وبا این برادران معامله کند .
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۰
البته قبلا این برادران سابقه خود را در خرید مفت املاک ، کارخانه ها و اموال دولتی در بحث خصوصی سازی املاک دولتی نشان داده اند وکارخانه لاستیک سازی ۶۰۰ میلیاردی را ۷۰ میلیارد قسطی خریدند ، حالا میشه حساب کرد سهام ۱۲۰۰۰ رو چند میخرن .
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳
همیشه وهمه جا مردم پایین دست بازنده هستند اگر راست میگند متری ۶۰ میلیون بخرند که مردم به پولشون برسن ، سهام رو به کی بفروشین؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
سلام سایر نمایندگان استان کمک کنند تا مردم به پولشان برسند و باز هم ممنون و تشکر از نمایندگان کرمنج خراسان شمالی که حد اقل پیگیر هستند چون اقایان طوری که معلوم است در استان نفوذ خوبی دارند
ناشناس
UNITED STATES
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
یعنی اینکه بذارید ما ۲۰۰۰میلیارد دیگه از مردم بابت باد هوا ... کنیم بعدشم یه جوری میشه دیگه . ماکه پول قبلی را نداشتیم بدیم اینم روش. افت داره از بابک زنجانی عقب بمونیم!
كلاه قرمزي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
اين كلافه سر در گم است. به فرض اينكه ٢٠٠٠ميليارد هم به شركت توسط افراد ساده لوح ديگري تزريق شد با اين پول چكار مي خواهند انجام دهند؟ به سهامداران قبلي پرداخت ميشود ؟ يا با اين پول پروژه را ادامه ميدهند؟ اگر به سهامداران قبلي پرداخت كنند تكليف پروژه و تكليف سهامداران جديد چه مي شود ؟اگر پروژه را ادامه دهند سهامداران قبلي و سهامداران جديد تكليفشان چه ميشود؟ حالا خودتان قضاوت كنيد با اين پيشنهاد اقاي نماينده خوش به حال چه كسي ميشود ؟!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
این آقا نماینده بجنورد مرکز خراسان شمالی هست ، چه ربطی داره به نماینده مشهد که اشتباه تیتر می زنید ؟!!
سهامدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
باشه بابا شما راست می گید می خوان مفت خری کنند و غیره ...
شما خیالتون راحت پدیده نابود شد برید سراغ سوژه بعدی
یک سهامدار پدیده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
بعنوان یک سهامدار از شرکت پدیده درخواست می کنم اخبار درست رو در سایت پدیده اعلام کنه تا هم سهامدارا از بیخبری در بیان و هم بازار شایعات علیه شرکت بسته بشه.
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
نزدیک انتخاباته واین نماینده ها دنبال رای سهامداران هستند بچه شدین ؟؟؟ مگه دست ایناست !!! هیچی از حرفای اینا در نمیاد .
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶
چطور شده یک دفعه نمایندگان محترم بعد ازگذشت ماه ها به فکر مال مردم افتادن ؟ تا حالا کجا بودن ؟
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
منم اگر کاندید بودم موقع انتخابات به فکر جلب نظر مردم برای رای ، وجلب نظر شرکت ها وموسسات برای خرج تبلیغاتم بودم .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
مردم بیچاره به پولشان نیاز دارند وهر بارقه امیدی مبینند به سمت آن میدوند ، چه کار کنند مجبورند به حرف این وآن دل خوش کنند .
محمد
ROMANIA
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
من فکر می کنم اینا میخوان پدیده که کلا حباب هست رو بیارن تو بورس عرضه اولیه کنند و خودشون بخرند و جو مثبت درست کنند تا سهامداران ترسشان بریزد و بیان پدیده که 500 تومن هم نمیرزه را به قیمت گزافی بخرند و مشکلشان به این وسیله حل شود . تا وقتی که به پدیده گیر نداده بودند اینا برای بورس طاقچه بالا می گذاشتند حالا به التماس افتادند که بیان تو بورس و سهم کم ارزش رو به قیمت گزاف بندازن به مردم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
بخدا من به اصل پول خودمم راضیم
ب نظرتون پولو میدن یا نه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
پهلوان و سهامدارن پدیده با کدام "رو" برای تامین سرمایه دست به سوی بورس دراز کنند ، پهلوان کسی بود که همیشه در مجامع شعار می داد که وارد بورس نمی شود.

حالاهم که پدیده با این اوضاع "صلاحیت" ورود به بورس /فرابورس را ندارد.
سهامدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
این ۷ ماه طولانی ترین ۷ ماه عمرمان بود ، با سختی داریم خود را به پایان ۷ ماه میرسانیم اگر پهلوان اینبار هم ما را سرکار گذاشت وپولمان را نداد قابل بخشش نیست .
جواد
ROMANIA
جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
آقای پهلوان با توجه به اینکه به پایان خرداد نزدیک است باید کم کم بفکر واریز پول باز خرید شده سهامداران باشه تا اعتبار بیشتری به پدیده بدهد ونیز سهامداران اعتمادبیشتری پیدا کنند
ناشناس
ROMANIA
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۳
فقط دعا کنیدخدا بدادمون برسه و پولمون نقد بشه،،
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
چرا دروغ میگید پدیده پونصد نمی ارزه اصلا رفتی دیدی که داری نظر میدی به خدا به حرف اینا گوش نکنید اینا تو بورس داراییشون یک چهارم شده تمام دارایی پهلوان ضمانت پرداخت دیگه از چی نگرانید کاش یکی هم به این بورسیا ضمانت پرداخت میدادالبت اگه نظرم مشمول سانسور نشه
ناشناس
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱
بری تو بیابونای شاندیز چی ببینی

صورت مالی برای همین کارها است

اگر دو زار حسابداری بلد باشیم اینطور سرمون کلاه نمیره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
من سهامدار پدیده بودم ولی قبل از این موضوعات سهاممو فروختم و سود خوبی هم کردم
قاعدتا از دوستان پدیده هستم
ولی همون موقع هم که برای خرید سهام مردم تو صف وامیستادن و سهام هم انفجاری قیمتش بالا می رفت فهمیدم یه جای کارش میلنگه
به هر حال امیدوارم سهامداران پدیده به حقشون برسن
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
سلام دوستان اين سايت متعلق به بورسي هاست بر همين حساب هم از پديده بد ميگن در ضمن فردا منتظر اخبار خوبي باشيد .
کامبیز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
برای شرکت پدیده که تو اوضاع اسفبار اقتصادی و تحریمها تونست سرپا وایسته و مراکز توریستی قشنگی رو در کشورمان ایجاد کنه آرزوی موفقیت دارم
فاطیما
ROMANIA
سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
هر کی نمی تونه پیشرفت پدیده رو ببینه، کور شه اللهی
رسول
ROMANIA
سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴
چرا دولت هیچ فکری بابت پول مردم نمیکنه حالا ما پولومونو نیاز داریم باید چیکار کنیم و هیچ نهادی به فکر مردم نیست چرا باید اینطوری بشه، امیدوارم آقایان راس کار به فکر مردم باشن نه فکر خودشون و خوبه خدا هم در کارشون در نظر بگیرن .