بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
باشروع فعالیت بخش خبری وکیل بورس بیش از متوجه این مطلب شدیم که عدم آشنایی فعالان حوزه بازار سرمایه منجر به تضییع حقوق آنان می گردد .
کد خبر : ۱۴۹۵۲۱

باشروع فعالیت بخش خبری وکیل بورس بیش از متوجه این مطلب شدیم که عدم آشنایی فعالان حوزه بازار سرمایه منجر به تضییع حقوق آنان می گردد .

لذا با همکاری وکلاءمجرب در حوزه بازار سرمایه آماده ارایه خدمتی دیگر به فعالان این حوزه می باشیم بدین ترتیب باشروع سال جدید علاوه برامکان طرح سوال و پاسخ وکلا وفق روال سابق، علاقه مندان جهت اخذ وکیل و همچنین مشاوره حقوقی تلفنی می توانند در سایت ثبت نام نموده و یا باشماره تماس 22382538تماس حاصل نماید.

لازم به ذکراست مشاوره تلفنی روزهای سه شنبه هرهفته بین ساعت ۱۵تا۱۷صورت خواهد پذیرفت.


گزارش سال گذشته 

ازتاریخ 15مردادماه سال گذشته این قسمت در پایگاه خبری درجهت ارایه پاسخ به مشکلات حقوقی فعالان بازار سرمایه شروع به کار نمود که با استقبال بی نظیر مخاطبان روبرو گردید لذا پایگاه خبری اقدام به فراخوان دعوت از وکلا متخصص در حوزه تجارت و بازار سرمایه در جهت پاسخ به سوالات نمود که حدود صد وکیل دادگستری در این بخش ثبت نام نمودند.

در این مدت بیش از 450 مورد سوال توسط مخاطبان مطرح شد که با دسته بندی آنها با توجه وجوه تشابه بیش از 150 پاسخ بر روی سایت منتشر گردید .

باتوجه به احساس نیاز مخاطبان ترتیبی فراهم شد تا عزیزان از مشاوره حضوری و غیر حضوری وکیل دادگستری در مرکز پایگاه خبری و همچنین در دفاتر وکلا متخصص در حوزه حقوق تجارت بهره مند گردند آمار مربوط به این قسمت حدود 53,مورد مشاوره تلفنی و 25مورد مشاوره حضوری بوده است .

با ادامه فعالیت این بخش اقدام به تهیه مقالات حقوقی به صورت هفتگی از مسایل حقوقی رایج در حوزه بورس نمود و به زودی شاهد تحلیل آراء صادره از محاکم کیفری، هیات داوری سازمان بورس ، کمیته پی گیری تخلفات سازمان ونیز مصاحبه با اساتید حقوق تجارت در جهت بررسی راهکارهای حل مشکلات حوزه تجارت خواهیم بود.

همچنین با همکاری وکلا بورس اقدام به طرح دعوی ابطال ضوابط استخدام و نقل و انتقال اشخاص،وابسته به عضو مصوب کانون کارگزاران گردید که پرونده در شعبه 44 حقوقی مجتمع صدر تهران مطرح و به زودی اخبار صدور حکم بر بطلان این ضابطه منتشر خواهد گردید .150

نیز دعوایی با موضوع مطالبه خسارات ناشی از جرایم موضوع فصل ششم قانون بازار اوراق بهادار علیه یک شرکت به علت صدور حکم کیفری علیه مدیران این شرکت , هم اکنون در هیات داوری سازمان مطرح می باشد . از سوی دیگر با همکاری وکلا این بخش اقدام به پی گیری مطالبات عده ای از مالباختگان پرونده یک پروژه ساختمانی مشهور گردید.

با شروع سال 94 روزهای سه شنبه هرهفته بین ساعت 15 تا 17 کلیه مخاطبان می توانند از مشاوره حقوقی وکلا به صورت تلفنی بهره مند شوند .برای اخذ مشاوره دوستان می توانند با شماره تماس 22382538 تماس گرفته یا در سایت ثبت نام نمایند.


طرح پرسش به وکیل بورس


مشاوره تلفنی


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مرتضی حاتمی
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
سلام.من با کارگزاری مفید کار میکنم و در شهرستان ما مفید نمایندگی ندارد .مشکلم اینه که من شماره ملی به کارگزاری دادم.ولی گزینه خرید که میزنم بانک ملت و کارگزاری باز میشه.لطفا کمکم کنید.