بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
کد خبر : ۱۵۰۵۴۱
به گزارشپایتخت، مردم چین هر ساله در طولانی‌ترین روز سال، جشنواره تابستانه برای خوردن گوشت سگ برگزار می‌کنند. مردم شهرهای مختلف این کشور به خصوص مناطق جنوبی، هفته‌ها پیش از برگزاری این جشنواره، به خرید و ذبح سگ و گربه می‌پردازند و آنها را برای این روز آماده می‌کنند.

گفته می‌شود یکی از دلایل برگزاری این جشنواره، اعلام مخالفت با گروه‌های دفاع از حیوانات و فعالیت‌های آنها در جامعه است. در مدت برگزاری این فستیوال بیش از ۱۰ هزار سگ کشته و از سوی ساکنان یولین خورده می شوند.

گرچه خوردن گوشت سگ در جریان این فستیوال همه ساله صورت می گیرد اما نهادهای دفاع از حقوق حیوانات و برخی مردم عادی نسبت به این آئین معترض هستند.

"یانگ شیائویون” ۶۵ ساله یکی از کسانی است که با کشتار و طبخ سگ ها مخالف است. این زن دیروز به بازار سگ فروشی در شهر یولین رفت و بیش از ۱۵۰۰ دلار برای نجات دادن جان ۱۰۰ قلاده سگ پرداخت کرد. او گفته که قصد دارد سگ ها را با خود به خانه اش در شهر "تیانجین” در شمال شرق چین ببرد و از آنها نگهداری کند. عکس های گتی ایمیج از اقدام این زن را در زیر می بینید.

فستیوال سگ خوری

فستیوال سگ خوری

فستیوال سگ خوری

فستیوال سگ خوری
مرجع :فرادید

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
آخه اینم خبره زدین؟!!
حال آدم بهم میخوره
عجب مردمای چندش آورین!!
reza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
خدا بخیر کنه نیارند اینجا سوسیس کالباس بشه یادش بخیر اون روزها تا چمن های دانشگاه را میزدند فرداش قرمه سبزی داشتیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
اه اه اه
کار نیست این چینی های ..... نکنند؟

خوردن سوسک و عقرب وکرم کمشون بود... حالابه سگ روی اوردند...
اخه این همه نعمت تو دنیا هست بند کریدد به این زبون بسته ها؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴
بیچاره سگها. آدمیزاد موجود بی رحمی است. تمام حیوانات گوشتخوار دنیا که به درندگی معروفند بر طبق طبیعت خود چند گونه محدود حیوان رو شکار می کنند ولی انسان حریص و خونخوار گاو و گوسفند و شتر و مرغ و ماهی و خرچنگ و حلزون و تخم ماهی و شتر مرغ و سگ و گربه و نهنگ و خرگوش و پرنده و چرنده و ....
خلاصه هیچ موجود زنده ای از دست این جانور درنده دوپا آرامش و آسایش ندارد.
تمام این حرص و ولع سیری ناپذیر در حالی است که انسان بر خلاف سایر گوشتخواران در کنار منابع گوشتی از منابع گیاهی بی شماری هم می تواند تغذیه کند.