بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
کد خبر : ۱۵۰۵۴۵
گروه تروریستی داعش با انتشار ویدئویی نحوه آموزش اعضای این گروه تروریستی را نشان داد.

به گزارش شمال ورزشی به نقل از عصر ایران در این ویدئو که غالب حاضران در آن نقاب دارند نحوه تیراندازی از نزدیک، دفاع شخصی و حرکات رزمی نبرد تن به تن به اعضای داعش آموزش داده می شود. فرماندهان نظامی داعش نوجوانان و جوانان تازه پیوسته به این گروه تروریستی را برای تمرین و آموزش وارد این قفس ها می کنند و با استفاده از تمرین دهندگان مجرب آنها را وادار به مبارزه کرده و به آنها تیراندازی و مهارت های رزمی آموزش می دهند.

در صحنه ای از این ویدئو یک نیروی آموزش دهنده داعش در حالی که پوتین در پا دارد از روی شکم افرادی که داخل قفس دراز کشیده اند راه می رود.

در این ویدئو برخی اعضای آموزش دهنده داعش نقاب ندارند در حالی که غالب افراد تازه کار که در حال آموزش هستند نقاب بر صورت زده اند.

پس از انجام تیراندازی در صحنه دیگری از این ویدئو افراد تحت آموزش از قفس بیرون آمده و به تمرین دیگر حرکات و مهارت های رزمی در بیرون از قفس می پردازند.

داعش به مکان تهیه این ویدئو اشاره ای نکرده است . تصاویر زیر از ویدئوی انتشاری داعش در شبکه های وابسته به این گروه گرفته شده است.











اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
یک مشت گاو (با عذر خواهی از گاو)انسان نما که با اسم اسلام مرتکب کثیف ترین اعمال میشوند . ومتاسفم برای کسانیکه فریب این اشخاص را میخورند.
ناشناس
سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
تو ایران خودمون از این گاوا پره.دقت کنی چند وقته زیاد دارن شلوغ می کنند
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
خیلی از اینا بچه های بیگناهی هستند که به زور اوزردنشون اینجا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
این اموزشها خیلی ابتدایی است .وقتی کسی نفس خود را کامل تخلیه می کند شکمش سفت میشود لذا دیگر روی ان اگر لگد محکم هم زده شود فرد هیچ اسیبی نمی بیند. اموزش دهنده هم یک فرد مبتی است فقط با لباس نظامی هیبتی به خود داده.اینها شعور اموزشی ندارند
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
در پاسخ به کامنت 1 ای کاش بجای کلمه گاو که یک حیوان حلال گوشت و اهلی است از حیوانی درنده که با خصوصیات اینها مطابقت دارد نام می بردید البته قبل از بردن نام ان حیوان یک بلانسبت هم بگویید
علی
SOUTH AFRICA
سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱
جاییکه عقل و شعور تعطیل بشه چماق و تفنگ و قمه وقدار وقداره بند قد علم خواهد کرد....
فرقی نمی کند کجا باشد ...
تک تیرانداز بختیاری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰
از سطله گری پرسیدند که چه یمخوری گفت گوشت ملت ، پرسیدند چه مینوشی ، گفت خون ملت ، پرسیدند چه میپوشی گفت پوست ملت پس پرسیدند که چگونه اینها را بدست می اوری ، گفت از جهل ملت ؛ پرسیدند چگونه از جهل ملت نگهداری میکنی ، گفت از طریق جعبه مقدس خرافات
داعش و امثال داعش در طول تاریخ قدیم و جدید به شکل های مختلف ظهور و سقوط کردند ولی هسته و ریشه همین بود که عرض کردم
تا زمانیکه به شعور بالای انسانی نرسیم داعش و امثال داعش جولان می دهند روزگار خوش مردم را با خرافات به کثیف ترین شکل تبدیل می کنند در حالی خداوند در قرآن به تفکر ، دانش ، همت و انصاف در حق هم سفارش کرده و بالاترین اجر رو به آن داده نه به قل قل کلمات و ریش و پشم و این مزخرفات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸
در هیچ چیزی برای انسان زوری وجود ندارد آقا محسن این تفکر اشباه ماست که با چیزی که موافق نیستیم اینطوری فکر میکنیم
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
ما در عصر جاهلیت مدرن به سر می بریم.آخرین دستاورد تکنولوژی غرب که خیلی روی اون زحمت کشیدند و برنامه ریزی کردند ایجاد پدیده داعش برای ضربه زدن به اسلام و تخریب خاورمیانه و تضعیف کشورهای قدرتمند منطقه و در مقابل تقویت رژیم خونخوار اسراییل است.