بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
کد خبر : ۱۵۰۶۳۸
یک لیدر ورزشی به اتهام تجاوز به پسران دبیرستانی به 15 سال زندان در دادگاه محکوم شد.

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران،‌ خانم مولی شاتک لیدر سابق دبیرستان در بالتیمر راونس(ماری لند)متهم به تجاوز به یک پسر 15 ساله در تعطیلات تابستانی در یک خانه اجاره ای شد.

خانم شاتک 48 ساله که در روز سه شنبه با حالت عصبانیت و خشم الود وارد دادگاه شد رو به قاضی دادگاه گفت:"میدانم با اتهاماتی که دارم باید منتظر حکم حبس باشم" و بعد شروع به گریه کرد.

این متجاوز روانی که از رفتار غیر قانونی و شرم آور خود مطلع و مجازات آن را می دانست با این حال از رفتار غیر انسانی خود شرم نکرده وهمچنان به ان ادامه می داد که در پی شکایت یکی از قربانبان بالاخره به دام افتاد و به میز محاکمه کشانده شد.

در گزارش قربانی او که یکی از هم کلاسی های فزرندش در دبیرستان "ام سی دونوق" در اوینگز میلز( ماریلند )است شاتک درسپتامبر سال گذشته رابطه نا مشروعی را با او شروع کرده و او را در خانه اجاره ای در اردوی تابستانه مورد ازار و اذیت جنسی و تجاوز قرار داده است.

این قربانی در ادامه به پلیس گفت که شاتک با دادن مشروبات الکلی به سه تا از پسران آنها را مست و به یکی از آنها تعرض کرده است.

شاتک که در سال 2005 لیدر ورزشی بود و به عنوان مشاور در رشته تناسب اندام فعالیت داشت، همچنین کتابی تحت عنوان زندگی پر طراوت را به چاپ رساند. او در ماه نوامبر سال گذشته از همسر خود مایو شاتک طلاق گرفت.

این خانم متجاوز که قربانیان خود را از بین افراد زیر 16 سال انتخاب و در اردو های اخر هفته در زمانی مناسب بدور از چشم والدینشان با فراهم اوردن مشروبات الکلی و ترقیب آنها به نوشیدن، آنها را مورد تعرض و ازار و اذیت جنسی قرار می داد.

او که در دادگاه روز سه شنبه به دو مورد تجاوز وحشیانه، چهار مورد ارتباط جنسی با بچه های زیر 16 سال و سه مورد فراهم کردن مشروبات الکی برای بچه های کمتر از سن قانونی اعتراف کرد، به 15 سال زندانی محکوم شد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
تجاوزوحشیانه یک زن، اونم به پسران جوان؟ جل الخالق
ناشناس
جمعه ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۰
پس تا حالا فکر می کردی فقط برعکسش ممکنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶
خاک عالم! داره اخر زمان میشه!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷
تجاوز خانم به یک پسر 15سال زندان داره.
بابا اینجا تجاوز مرد به پسر اون هم 20-30نفر این حکم رو میدن.
خدایش چه مملکتی داریم.
ببببي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۴
عجب تجاوزي ؟؟؟ با اسم و اجدادش مينويسند ولي اين همه اختلاص و دزدي ميشه ؟؟؟؟ مينويسند ... م ن و ج و ...؟ از نام بردن اسم خراس دارند ؟؟؟. عجب يك بام و دو هواي نابي داريم ؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
یعنی چی؟مگه همچی چیزی ممکنه؟
رهگذر
ESTONIA
جمعه ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
مگه میشه؟؟؟؟؟؟
مگه داریم همچین چیزی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پویا
UNITED STATES
جمعه ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
تجاوز به اون معنی که ما فکر میکنیم فقط نیست.هر گونه سو استفاده جنسی از طرف مقابل رو اونجا میگن تجاوز جنسی مخصوصا اگه طرف به سن قانونی هم نرسیده باشه
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
مگه میشه؟

مگه داریم؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
اصلا به ما چه بورس نیوز لطفا تمرکزت را بده به مذاکرات و تکلیف ما سهامداران را مشخص کن که بالاخره توافق میشه یا نه.