بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹
کد خبر : ۱۵۰۸۳۷
زن جوان که برای افشا نشدن راز خیانتش، شوهرش را زنده به آتش کشیده بود، پس از شش ماه فاش شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رسیدگی به این پرونده اوایل بهمن سال گذشته زمانی در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان تنکابن قرار گرفت که مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 این شهر تماس گرفت و از وقوع آتش سوزی در خانه همسایه شان خبر داد.

در ادامه ماموران انتظامی و آتش نشانی در محل حاضر شده و پس از دقایقی شعله های آتش را خاموش کردند. در بازرسی از خانه، آتش نشانان با جسد سوخته مردی روبه رو شدند. مرد 34 ساله به نام حبیب براثر شدت سوختگی جان باخته بود. در ادامه جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و بازپرس جنایی از آتش نشانان خواست علت آتش سوزی را مشخص کنند.

ماموران سپس از همسر حبیب بازجویی کرده که او در بازجویی ها گفت: شب حادثه برای انجام کاری به بیرون از خانه رفته بودم. زمانی که بازگشتم مشاهده کردم پلیس و آتش نشانان مقابل خانه مان تجمع کرده و خانه درحال سوختن است و دلیل آتش گرفتن خانه را نمی دانم.

با گذشت شش ماه از این حادثه، آتش نشانان در گزارش خود اعلام کردند، آتش سوزی عمدی بوده است. با کشف این سرنخ، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و کارآگاهان جنایی برای رازگشایی از این جنایت وارد عمل شدند. ماموران در این مرحله از تحقیقات به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد همسر مقتول رفت و آمدهای مشکوکی داشته و احتمال این که او در این جنایت نقش داشته باشد، وجود دارد بنابراین با هماهنگی قضایی پنجشنبه گذشته زن جوان به نام ندا را بازداشت کردند.

زن جوان در بازجویی های اولیه به تناقض گویی پرداخت و مدعی شد در قتل شوهرش نقشی نداشته و نمی داند به چه علت این حادثه رخ داده است.

در ادامه تحقیقات از این زن، او پس از ساعاتی بازجویی به قتل همسرش با همدستی مردی به نام محمدجواد اعتراف کرد و به پلیس گفت: حدود یک سال پیش در جریان سفری که به تهران داشتم با مرد جوانی به نام محمدجواد آشنا شدم و ارتباط پنهانی ما آغاز شد. چند بار خواستم از شوهرم جدا شوم، اما او مخالفت کرد. حبیب به این رابطه شک کرده بود به همین دلیل تصمیم به قتل او گرفتم. موضوع را با محمدجواد در میان گذاشتم که او قبول کرد در قتل با من همکاری کند.

ندا افزود: طبق نقشه مان شب حادثه داروی بیهوشی را در غذای شوهرم ریختم و او با خوردن غذای آغشته به این دارو، بی هوش شد. با اطمینان از این که او بی هوش شده است، با کمک محمدجواد با ریختن بنزین روی اثاثیه خانه، آنجا را آتش زدیم و پیش از این که کسی متوجه ماجرا شود، دو نفری از خانه فرار کردیم. او به خانه اش بازگشت و من بعد از دقایقی به محل آتش سوزی بازگشتم تا کسی به من مشکوک نشود. قصد داشتم، وقتی ماجرای مرگ همسرم فراموش شد اموال او را به نام خودم منتقل کرده و با محمدجواد ازدواج کنم.

با اعتراف های همسر مقتول، همدست او نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این که مخفیگاه او را در شهرستان ری شناسایی کرده و متهم روز گذشته دستگیر شد.

او با انتقال به پلیس آگاهی تنکابن، بازجویی شد و ابتدا منکر هرگونه آشنایی با ندا و ارتکاب قتل شد، اما در ادامه تحقیقات و مواجهه حضوری با همسر مقتول به همدستی در این جنایت اعتراف کرد.

تحقیقات تکمیلی از متهمان ادامه دارد تا با پایان یافتن بررسی ها طی روزهای آینده عاملان این جنایت هولناک با انتقال به محل حادثه، شب جنایت را بازسازی کنند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹
خداوند به داد این جامعه برسد با این فاسدین و از خدا بیخبر و خداوند لعنت کند همه زنان و مردان شیطان صفت و فاسد را
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱
خدايا چي بر سر اعتقادات و باورهامون اومده كه به خاطر يك هوس جان ادمها برامون بي ارزش ميشه؟؟؟!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶
رهاورد و تاثير غرب بر زندگي امروزي ما همينه!! بعد يه سري ميگن ماهواره چه تاثيري داره؟وقتي تو يه ورطه يي مي افتي كه ديگه عقل از كار مي افتد ديگه متوجه عواقب كارت نميشي..خدا هممونو نجات بده فقط...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷
شیطان به عزت خدا قسم خورد که آدمیان را هلاک کند،نزدیکی به شیطان وشکل گیری خیانت،عاقبتش هلاک ونابودیست.
شهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۷
واقعا روزگار غریبی شده در زمان های نه چندان دور وقتی خبر قتل و قاتل و این چیزها را میشنیدیم تو ذهنمون قاتل مردی با صورت خط خطی وچشم های از حدقه بیرون امده و سبیل های آویزون شده از لب هایش که ترجیحا یه دستمال یزدی هم پسوند هیبتش بود میامد اما این روزها آنقدر این خبرها را مردم از کنارش ساده میگذرند وبه واسطه کثرت این اعمال حتی تیترش هم با اکراه میخونند باید به تربیت کنندگان این نسل تبریک گفت از بس دنبال دشمن خیالی بودیم وفکر میکردیم همه دنیا بد هستند و ما خوبیم دیگه وقتی برای تربیت اجتمایی برای این نسل نداشتیم
پارسا
سه‌شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
پاینده باشی حرف دل منا زدی
سهیل
سه‌شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
با اینکه مثبت ومنفی ها ثبت نمیشه اما هزار مثبت برای دوست گلم شهرام وسلام یادم رفت بگم
سايه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
آفرين به آقا شهرام واقعا درست بيان كردن موافقم با حرفاشون
موجرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵
آقایون حواسشون باشه اگه خانمشون طلاق خاست
فوری جواب مثبت دهند . ایام به کامتان باد
ناشناس
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۹
طلاق خواست