بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
با اجرای درخواست دولت برای برگزاری مجمع عمومی به طور فوق العاده

نمایندگان هیأت مدیره "فایرا" تا هفته بعد مشخص خواهند شد

این جلسه که پیش از این نیز در تاریخ 31 شهریور ماه سال 1393 برگزار شده بود، به دلیل به حدنصاب نرسیدن به زمان دیگری موکول شد تا در نهایت طی روز دوشنبه هفته جاری این جلسه به درخواست دولت و به وکالت از سهام عدالت استانی، برگزار شود.
کد خبر : ۱۵۰۸۹۵
نویسنده :
کیوان فر

شرکت آلومینیوم ایران دوشنبه هفته جاری 94.04.08 سهامداران خود را به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده فرا خواند تا جلسه انتخاب اعضای هیأت مدیره خود را برگزار کند.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، این جلسه که پیش از این نیز در تاریخ 31 شهریور ماه سال 1393 برگزار شده بود، به دلیل به حدنصاب نرسیدن به زمان دیگری موکول شد تا در نهایت طی روز دوشنبه هفته جاری این جلسه به درخواست دولت و به وکالت از سهام عدالت استانی، برگزار شود.

طبق آخرین اطلاعیه در گزارش فعالیت هیأت مدیره، شرکت های تدبیر توسعه محور، سرمایه گذاری استان آذربایجان غربی، سرمایه گذاری عدالت استان کهکلویه و بویراحمد، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و سرمایه گذاری اندیشه محوران اعضای فعلی هیأت مدیره "فایرا" هستند که براساس آگهی مجمع عادی به طور فوق العاده قرار بود انتخابات اعضای جدید برگزار شده و نمایندگان آنها تعیین گردند.

بدین ترتیب طی این جلسه که با حضور اکثریت سهامداران به حدنصاب رسید، مقرر گردید دولت به وکالت از سهام عدالت، نمایندگان شرکت های سهام عدالت استانی را تا هفته آینده معرفی کند. همچنین سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران و مهر اقتصاد نیز موظفند طی همین بازه زمانی نماینده خود را برای حضور در هیأت مدیره "فایرا" اعلام کنند تا پیش از زمان جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه، اعضای هیأت مدیره شرکت مشخص شوند.

همچنین مدیرعامل "فایرا" موظف است گزارش جلسه مجمع صاحبان سهام را ثبت کند تا همه شرایط برای برگزاری مجمع عادی سالیانه شرکت مذکور فراهم شود.

در پایان این گزارش می افزاید، در راستای اجرای برنامه ساماندهی به وضعیت سهام عدالت، مقرر است دولت به وکالت از شرکت های سهام عدالت استانی اختیار امور در شرکت های موجود در پرتفوی آنها را به دست بگیرد. در همین راستا دولت در شرکت آلومینیوم ایران نیز به نمایندگی و وکالت از سهام عدالت استانی دو عضو از هیأت مدیره را معین خواهد کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر