بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱
کد خبر : ۱۵۰۹۱۲

عبدالرضا رحمانی فضلی در اینستاگرام خود خبری از جلسه دیگری باحضور نمایندگان دستگاه های اجرایی مربوط درباره پديده شانديز داد و در این باره چنین گفت.

سلام قولا من رب رحيم

جلسه دیگری باحضور نمایندگان دستگاه های اجرایی مربوط درباره پديده شانديز تشکیل شد. جای تعجب و شگفتی است که چگونه اتفاق پديده شانديز با اشکالات و تخلفات بسيار فاحش و بي شماری مانند تملک، تغییرکاربری، جوازات، تصرفات، نحوه فروش سهام شرکت، هویت سهامی خاص از يک سو و از طرفی ديگر در نظر نگرفتن مسائل زیست محیطی، حریم رودخانه، ساختار شهر شاندیز و ارتباطات جاده ای در کنار چشم تمام مسئولان مربوطه اتفاق بيفتد و در سطحی گسترده صداو سیما در كنار رسانه ها تبليغ كنند و کمترین اقدام عملی در جهت برخورد قانونی موثر صورت نگرفته باشد!!

مردم عزيزمان تنها به خاطر اعتماد، فقدان اطلاعات جامع و عدم امکان بررسی دقیق با خريد سهام در اين پروژه مشارکت كرده و نهایتا نگران سرمایه خود هستند و البته كه حق هم دارند. دولت با همکاری قوه قضائیه تلاش دارد با رسیدگی به تخلفات و برخورد با مجرمان، حق مردم و بيت المال را تامين نمايد. لذا باهماهنگي وزارت كشور کارگروه پیگیری موضوع تشكيل شده و با بررسی های انجام گرفته موارد تخلف و ادعاها شناسایی شده است که امیدورايم با همکاری مسئولان پروژه و پیگیری دستگاه های اجرایی به خصوص قوه قضائیه در مدت زمان مشخص تعیین تکلیف و این مشکل حل شود و بی شک آنچه اولويت دارد صيانت از حقوق سهامداران می باشد که همه در اين باره متفق القول هستند.

لذا انتظار است مردم عزيز براي هرگونه مشارکت اقتصادی و سرمایه گذاری دقت لازم و تحقیق مناسب را انجام دهند. زيرا این اولین و آخرین مورد نبوده و نخواهد بود و موارد متعددی در اين سالهای اخیر اتفاق افتاده و شاید هم دوباره تکرار شود. دستگاه های اجرایی مربوط نيز در نظارت دقیق و اطلاع رسانی روشن وشفاف و برخورد قاطع قانونی با این تخلفات بايد مراقبت لازم را داشته باشند. امید دارم با استعانت از خداوند متعال و پیگیری جدی، این مشکل هم حل شود و با متخلفان در هر جایگاه و موقعیتی که هستند اعم از قاصر و مقصر برخورد جدی شود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
داریوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
پدیده تمام مجوزهای لازم را گرفته واین رسم این مملکته که هر دولتی تمام اقدامات دولت قبل را نفی میکند ودر این مورد هم پدیده تمام هزینه ها را پرداخت کرده ولی اینا هم یه جیب گشاد باز کردن .
aliashraft
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
اين شد يك حرف منطقي و درست؟
داریوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
5سال افتخار تمام مسئولین ودست اندر کاران مملکتی پدیده بود .در هر افتتاحیه واختتامبه ورزشی پدیده بود .صدا وسیما لحظه ای از تبلغ پدیده خالی نبود حالا مردم برن واسه سرمایگذاری تحقیقکنن .پس شما چکاره مملکت هسین مگه قرار نبود شماها امنیت سرمایه گذاری را تامین کنید . فقط موقع انتخابات وراهپیمایی مردم عزیز هستند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
والا با تمام اتفاقاتی که افتاده دیگه اصلا هم جای تعجب نداره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
پدیده فرزند نا مشروع دولت قبل است....!!!!!!
ناشناس
پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۵
این دولت هم جازه داد ا این زالو 2 سال دیگر خون ایم مردم را بمکد تازه با قدرت بیشتر

در زمان این دولت قیمت هر سهم را از 2000 تومان به 12000 تومان رساند
ناشناس
يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
موضوع پدیده سیاسی نیست و سیاسی هم نشده، ممکن است افرادی که اتفاقاٌ قدرت هم دارند جیب های گشادی برای توقیف اموال پدیده دوخته باشند ولی متهم کردن این دولت و آن دولت کار درستی نیست . اینها همه جنگ بر سر پول هست نه چیز دیگری.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
باید بلای که سر موسسه میزان آوردند سر پدیده هم بیارند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
پدیده سرمایه ها ی زیادی رو جذب کرده توی بیابون ساختمان ساخته که چی بشه؟
رضا
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۹
من یه احتمالی رو مطرح میکنم، شاید مسئولین این سایت این نظر رو منتشر نکنن.
آیا این احتمال وجود ندارد که برنامه ای چیده شده است، برای اینکه پروژه پدیده تبدیل شود به یک طرح ملی گردشگری که بجای داشتن متولی خصوصی متولی دولتی داشته باشد؟؟.
کدهایی برای این ادعا وجود دارد، اصرار دادستان بر این موضوع، حرفهای متناقض مسئولین سطح بالای کشور.....
خودتان قضاوت کنید!!!!
ناشناس
يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
بیابون ؟!! ... شما یا بیابون تا حالا ندیدی یا اینکه حداقل یه عکس از شاندیز رو .. از نزدیک که بماند !
... کلی خندیدیم !!
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
دست بعضي از اقايون توكاره وگرنه تا بقالي باز ميشه اماكن و اتاق اصناف مياد ميبندش از همه مهمتر شهرداري گير ميده حالا يه پروژه به اين بزرگي كسي خبر دار نشده
بی نام
UNITED KINGDOM
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
این نشون میده آقایون واقعا چقدر درک و شعورشون بالاست!!
یکی اومده گفته آقا شاندیز از دست رفت. زمینای کشاورزی نابود شد.. این آقای وزیر هم جو اونو گرفته.
وگرنه استانداری و شهرداری و .... زمانی که مجوز می دادن از همه اینها خبر داشتن.
این آقای وزیر که نگران مردم هستند، خبر از اون 2000 نفر بیکار پدیده هم دارن یا نه؟ اونها هم جزو مردم بودن به خدا!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
مسؤلین این همه پول مفت میگیرن حد اقل خودشون را تکون بدهند اگر قرار باشه مردم تمام گند کاری را درست کنند حکومت این وسط چکاره است
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
پدیده پول برق ندارد بدهد ، تهویه وسیستم سرمایش هایپر را خاموش کرده آدم خفه میشه !!!!!؟؟؟
پاتیناژشم کلا تعطیل شده .... همونی که کلی سر و صدا واسش راه انداختن ... از رستوران هوایی شون هم خبری نشد ....
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
مشکل ما اینست که اگر از فساد اقتصادی وزمین خواری سودی نبریم علیه آن بشدت موضع میگیریم و محکوم میکنیم ولی اگر منفعت ببریم چشم خود را میبندیم وتازه قهرمان سازی هم میکنیم !!!!بعضی مسائل فرهنگی در مملکت ما باید ریشه ای حل شود !!!! منکر منکر است و با تغییر شکل آن تفاوتی ایجاد نمی شود .
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
نیازی به تعجب نیست تکلیف با زمین خوار مشخص است
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
بگيد بجاي تعجب پديده از تعجب دكل نفتي سخن بگويند
محمد
ESTONIA
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
اینطور که پیداست پدیده شاندیز با تبانی با کارمندان دولت قبل پروژه خود را با تخلفات بسیار زیاد جلو برده بود . اما حالا دیگر نمی تواند کار خود را غیر قانونی جلو ببرد .ودر دام قانون گیر افتاده است. از مسولین تقاضا دارم که اصل پول سهامداران را از پدیده بگیرد. ما سود پول که غیر قانونی و تصرف اراضی کشاورزی باشد نمی خواهیم. ما پول حرام نمی خواهیم. حداقل اصل پولمان را بدهند.
ناشناس
پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۷
عزیز جان بیشترین افزایش قیمت پدیده در زمان این دولت اتفاق افتاده

با همدستی با مسئولان این دولت قیمت 2000 تومان را به 12000 تومان رساند
ماجد مطورى
ROMANIA
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱
پديده تمام شده هست فقط مونده اعلام ورشکستگى کنه بنده خدا.کارمندهای که دارن مفت کار ميکنن برا پديده از برج ده پارسال حقوق ندادن بهشون
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵
برای تعجب خیلی دیر شده حتی در همان ابتدای کار دولت جدید هم فرست بود به مردم اطلاع رسانی شود . ولی جنون سود مفت باعث میشد همه با شدت وتوهین به منتقدین بپرند وهی بگن حسودیتون میشه شما هم بخرید سود مفت بگیرید !!!!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰
حالا غیر از عده ای دلال زبل که به موقع سهامشون رو فروختند کی سود مفت گرفت هم مردم بازندن هم پروژه پدیده بازندس که پول برق ندارد . ما حسودیمون نمی شد از دلالی نفرت داشتیم از زمانی که سهام ۷۰۰ تومان بود تا زمانی که ۱۲۰۰۰ شد موضع منتقدان فرقی نکرد وطمع کار نشدند .
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵
اون زمانی که در اوج رکود بازار ملک ، پدیده سود های چند صد در صدی میدا وافراد طمع کار شده برای خرید سهام صف میکشیدند موقع تعجب کردن بود ، حالا یک کم دیر شده !!!!!
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸
به پدیده وام نمی دهند ، اجازه فروش سهام هم ندارد ، ملک هم درحال حاضر خریدار ندارد ، هنوز برای تعجب زوده ، یکی دو ماه دیگه موقع تعجبه !!!تو همین سایت میام وبهتون میگم چرا حالا موقعه تعجبه ....حالا هنوز مونده ...
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵
مسولین وقتی می رفتند شش لیک پدیده را می خوردن و سهام مجانی می گرفتند به فکر سهام مردم نبودن صدا وسیما هم که بیشترین درامد را از تبلیغات پدیده داشته چرا باید بر علیه پدیده حرف بزنند و وقتی اقای ... شش لیکها را می خورد که گفت پدیده مشکلی ندارد و مثل هراران میلیاردی که خوردن اینها هم روی انها احتمالا حق حساب انها را نداده است که به این روز افتاده اقای وزیر کشور برو دنبال افرادی بگرد که سهام مجانی دریافت کردن و سر نخ بدستت میاد
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۹
این هم از تدابیر وزرای دولت تدبیر و امید...
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۲
اقای وزیر بعد از این همه مدت تازه و اون هم سخنان عجیبی ارائه دادن
باید بطور ویژه ازشون تشکر کرد!!!
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶
مسئولین برن به فکر پولهای زیادی که از کشور خارج شدن باشه نه به فکر یک پروژه ای که قصد اشتغال زایی داشته و تا دیروز ازش حمایت می کردن ام الان دارن نابودش می کنن به امید موفقیت پدیده
معتنرضه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
دولت بعدی میاید میگوید سارینا یا سهام شهرداری دزدی است تو این مملکت نباید سرمایه گذاری کرد......
امیر ع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
این وزیر کشور تو مجلس بوده زمان دولت قبل!! چرا صداش در نیامد اون موقع? چرا ساکت نشست تا هموطناش تو چاه بیوفتند? اینا که تو مجلس و دولت هستند از کشور داری چیزی نمیدونند و اصلا بعضیهاشون خیلی از جاهای کشور رو یاد ندارن و برای همین شاندیز که میگن بیابونه و کشاورزی ،این یک شهر زیبای توریستی در 15 کیلومتری مشهد میباشد و از اینکه میگن بیابون قصد تخریب دارند و الا تو این منطقه کلی رستورانهای مجلل و هتل و باغ های زیبا و کوهستانهای جالب و دیدی میباشد و سالانه 20 میلیون مسافر میره از اونجا دیدن میکنه!!
مجتبی
UNITED STATES
پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
یک عده تا به حال از پدیده دیدن نکردن و اظهار نظر هم میکنن.در حقیقت قوه قضاییه باید صدا و سیما و رسانه ها را محاکمه کند تا بدون مجوز اقدام به تبلیغ شرکتها و موسسات را نکند مردم این وسط به رسانه ها اعتماد کردن و الان همین رسانه ها خود را کنار کشیده اند.
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷
تعجب زمانی جا داشت که در اوج رکود پهلوان به سهام پدیده سود های چند صد در صدی میداد حالا برای تعجب دیر شده . البته این سودها را فقط دلالها به جیب زدند وحالا برای مردم کاغذ تعهد مونده !!!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
جای تعجب زیاده موسساتی مالی که صدها شعبه میزنند وپول مردم را پس نمی دهند، نمایندگی های خودرو وارداتی که ثبت نام میکنند وبا پول مردم فرار میکنند ، سازندگانی که یک آپارتمان را به ۱۰ نفر پیش فروش میکنند ودررنهایت شرکتهایی که سهام خاص میفروشند وبعد موقع پس دادن پول ....
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۹
خوبه حالاهروز داره یه رسوایی جدید از دولتمردان این مملکت رو میشه....ازبابک زنجانی کع دست پرورده همین نظامه بگیر تا معاون اول رییس جمهور عزیزمون که روزی نشان شجاعت داد به آقای رحیمی.....الکی گیر دادن به پدیده ....میخوان پروژه رو ازش بگیرن به نام دولت تمومش کنن....خدا جای حق نشسته....
امیر ع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
آقای وزیر کشور و دوست آقای لاریجانی !! شما اگر با دولت قبل دوست بوده و یا دوست نیستید ،این را بدانید که مردم با این حرفهای شما آسیب میبینند و جای تعجب اگر داره از دولت قبل که انتخاب مردم بوده سءوال کنید و از دوستان نماینده تان و مخصوصا کمیسیون اصل 90 که فرمودند پروژه ملی میباشد و حدود 60 هزار نفر در آذر ماه 93 به شرکت پدیده اضافه شدن!! و نمیدانم چرا شما تعجب کرده اید ،مگر به مشهد تشریف نیاورده اید در این 2 سالی که در دولت جدید هستید،،خیلی بد است وزیر کشور تعجب کند به پروژه ای که همین دوستان دولتی شما در شهرداری شاندیز که مجوز یا توافق نامه به پدیده داده و این را بدانید که از افغانستان مجوز جعل نشده !! در دولت قبل مجوز دادن!! و در دولت شما هم حدود 2 سال فعالیت کرده!! تازه برای موسسه میزان هم تعجب کنید چون آنجا هم مردم حدود 930 هزار نفر سپرده گذاری کردن و بیچاره شدن و تعجب ما اینست که آرم قوه قضاییه داشت و روی تابلو ها در حاشیه خیابان نوشته بود که تحت نظارت بانک مرکزی و گردانندگانش هم 3000نفر قاضی و کارکنان دادگستری هستند و در بانک مرکزی دولت شما هم 265میلیارد تومان سپرده داشته است و اصلا باید از این مردم خوش باور که به حرف امثال شما اعتماد کردند ،تعجب کنید!!!! جناب وزیر کشور جدا جای تعجب دارد که مردم چرا به حرف مسءولان کشور اعتماد کردن،و دارند تاوان سنگینی میدهند
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
اولویت ها در شرکت سهامی خاص
۱- پرداخت عوارض ، مالیات ، جریمه ها وحقوق عمومی ...
۲- پرداخت بدهی ها به بخش خصوصی اعم از وام ها پول پیمانکاران ، کارکنان و....
۳- آنچه میماند به نسبت سهم بین سهامداران شرکت سهامی خاص تعلق میگیرد
تعجب ندارد !!!! فقط در قضیه پدیده موضوع ها با هم تداخل پیدا کرده
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲
اگر به وظایف درست عمل شود وهر کس در جایگاه خود به موقع ودرست انجام وظیفه نماید ، کارها آنقدر ازدست در نمیرود که کسی متعجب شود ،
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴
تعجب کلمه ای است هم ریشه با کلمه عجیب ؛ اما کدا عجیب تر است ؟ پدیده ؟ میزان ؟ تبرک ؟ پردیسبان ؟ گرند ؟ نمایندگی های خودروی وارداتی فراری باپول مردم ؟ مدیرکل بانک ملی فراری با بیت المال ؟ اختلاس های هزاران میلیاردی ؟ سازندگان وپیش فروشان ساختمان کلاهبردار ؟ موسسات نزول خوار ؟ ویا .........................!!!!!!!!!!!!! هنوز خیلی مونده .....
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶
بايدپديده درست بشه آبروي ايران هست وبأيد دولت جواب مردم روبده
ایران آباد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
تعجب ازاین که وزیر یک کشور هنوز زمینهای لم یزرع رو با بستر رودخانه تشخیص نمیده...تعجب که تو این کشور هر سرمایه گذاری تاریخ انقضایی داره...تعجب که دود عدم مدیریت امثال شما همیشه باید به چشم مردم بره...تعجب که دست و پای پهلوان با زنجیر بستید انداختید وسط دریا و میگید ما بهت فرصت میدیم زودباش خودتو نجات بده...
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
واقعیت این است که اگر به تازگی به پروژه پدیده سر بزنید فقیر شدن پروژه بشدت به چشم میخورد تا جایی که در مصرف برق بشدت صرفه جویی میشود ، وبسیاری از امکانات خاموش است ! احتمالا در تاریخ سر رسید تعهدنامه ها افراد بیشتری تعجب میکنند !
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
تعجب واقعی از شهریور به بعد آشکار میشود !!!!!!
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱
حالا گیریم پدیده زمین گیر بشه و عده ای هم ضرر کن چی گیر شما ها میاد چقدر بیچاره و بدبخته کسی که از ضرر همنوع خوشحال بشه,انشالله برا همه همه چی درست بشه
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۵
همیشه در معامله اگر سود آن زیادی خوب به نظر میرسد باید شک کرد ، یک جای کار میلنگد یا کار غیر قانونی است یا تقلب است یا کلاهبرداری سود زیاد پدیده را دلال ها وزبل هایی که زود سهامشان را فروختند خوردند و حسابی پول به جیب زدند وبقیه باید جور آنها را بکشند .
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۸
سودها را دلال ها وسهامداران زبل که زود فروختند خوردند و جریمه های زمین خواری پروژه وضرر ها را برای بقیه گذاشتن این گونه تعادل برقرار میشود !!!!
رحیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
سلام به همه دوستان وتمام کسانی که مثل بنده با بدبختی سرمایه اندکی جمع کردند و تو پدیده سرمایه گذاری کردند من زندگیم را باختم وزیر محترم کشور همشهری عزیز بنده تو را به خدایی که میپرستی یک فکری برای ما مال باخته ها بکن اولین چک به تاریخ تیرماه به مبلغ۱۲۰ میلیون تومان توسط پدیده پاس نشد و مردم دارن هرروز فقیرتر میشن تو رو خدا یک کاری بکنید با این اوصاف شهریورماه چک هیچکس پرداخت نمیشه این رسم زمام داری حکومت نیست
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
تخفیف های هایپر فقط به قصد روشن نگه داشتن چراغ پروژه وجلب مشتری برای تجاری های اطراف بود ولی این ترفند شکست خورد وتجاری های اطراف هایپر بسیار اوضاع اسفناکی دارند ، اگر تخفیف ندهند اجناس هایپر هم بزودی فاسد میشوند .
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
املاک بسیار مرغوب در بهترین نقاط مشهد اگر قصد فروش کنند مشتری ندارند وباید حسابی تخفیف دهند ، حالا ظرف چند هفته پدیده چگونه در این‌ رکود صدها هزار متر تجاری را میخواهد در حومه شهر به هزاران میلیارد تومن پول تبدیل کن ؟؟!!!!!!!
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵
افرادی که هنوز هم نفهمیده اند ومی آیند مگویند پهلوان قهرمان بزودی می آید و هزاران میلیارد تومان بین سهامداران پول تقسیم می کند آدم های جالب ودوست داشتنی وسرگرم کننده ای هستند !!!! البته اگر مزدور نباشند وبرای انتشار این حرفهای خنده دار پول نگرفته باشند ....
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳
ببخشید اگر بدون مجوز اجر رو اجر بذااری جلو تورا میگیرند آن همه کار بزرگ شده و ددر سیمای ما تبلیغات عجیب داشته و بعضی از مسولین که الان سر کار هستند از این پروئژه بزرگ حمایت کردند حالا چه اتفاقی افتاده ؟ که مردم به این تناقض گویی ها شک میکنند.خدا عاقبت همه را بخیر کند نگذارید حق دشمنتان هم پایمال شود.
الناز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
این همه کار غیر قانونی و تبلیغات وسیع ، در مودر پدیده رخ داد و دولت نفهمید ، اونوقت مسئولین محترم میگن مردم دقت لازم رو تو خرید سهام داشته باشن و تحقیق کنن. کسی در دولت عزیز نیست که پروژه به این بزرگی تا اینجا پیش رفته و هیچ صدایی ازش در نیومد .پس یه احتما دیگه وجود داره که مشخصه دست مسولین تو کاره و با مدیران پدیده همدستن . حالا هر چی که هست همیشه مردم بدبخت متضرر میشن
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
آقای فضلی ودیگر مسئولین تورا بخدا یه فکری ببرای سهامداران بکنید هرچه زودتر بعضی از خانواده ها مشکل جدی دارند خدای ناکرده یه اتفاق ناگواری پیش میاد!!!! ما بخاطر تبلیغات صصدا وسیما خریدیم قسمتون میدم 'خواهش میکنم التماس میکنم هرچه زودتر تکلیف سهذامداران رامشخص کنید!!!!!!!!!
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
آقای فضلی ودیگر مسئولین تورا بخدا یه فکری ببرای سهامداران بکنید هرچه زودتر بعضی از خانواده ها مشکل جدی دارند خدای ناکرده یه اتفاق ناگواری پیش میاد!!!! ما بخاطر تبلیغات صصدا وسیما خریدیم قسمتون میدم 'خواهش میکنم التماس میکنم هرچه زودتر تکلیف سهذامداران رامشخص کنید!!!!!!!!!