بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
کد خبر : ۱۵۰۹۷۶
معاون سیما در نامه ای خطاب به مدیر شبکه سه سیما خواستار تذکر به عوامل انتخاب مهمانان نادرست در برنامه ماه عسل شد.
برنامه ماه عسل توبیخ شد!
به گزارشافکارنیوز، علی اصغر پورمحمدی در نامه‌ای ضمن تذکر به مدیر سبکه سه سیما خواستار توبیخ عوامل انتخاب مهمانان نامناسب در برنامه ماه عسل شد.



«جناب آقای سیدغلامرضا میرحسینی

مدیر محترم شبکه سه سیما

با سلام و‌ آرزوی موفقیت

برنامه ماه عسل از برنامه‌های معنوی‌، تاثیرگذار و پرمخاطب رسانه ملی در ماه مبارک رمضان محسوب می‌شود که دست‌اندرکاران آن توانسته‌اند با تلاش چندساله اوقات خوبی را برای مردم عزیز ایران بخصوص روزه‌داران مومن فراهم کنند. اما امسال علی‌رغم جدیت جنابعالی و گروه برنامه‌ساز برای افزایش کیفیت و محتوای این برنامه و توجه ویژه‌ به انتخاب بهتر سوژه‌ها و میهمانان مناسب که نسبت به سال‌های گذشته از جذابیت و تاثیر بیش‌تری برخوردارند، متاسفانه دو برنامه و دو انتخاب غلط در ماه عسل امسال از شیرینی و شهد این زحمات کاسته است و موضوعات و مفاهیمی مطرح شده است که نه در ماه عسل که در هیچ‌یک از برنامه‌های دیگر سیما نیز جایی ندارند.

از آن‌جا که تکرار این‌گونه اشتباهات قابل اغماض نیست‌، با تذکر به جنابعالی، لازم است ضمن توبیخ عوامل آن انتخاب غلط، به نظارت موثر بر تصحیح‌، ارتقا و ادامه مسیر خوش‌سابقه این برنامه اهتمام کنید.»



بر اساس این گزارش، برنامه ماه عسل طی هفته جاری با دعوت از یک پُزر عروس سروصدای بسیاری در شبکه‌های اجتماعی برپا کرد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲
چه عجب !!!! احسان پول نگرفته؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۲
بیرون کنن این مجری رو عمو پورنگ بدبخت 2 سال خونه نشین بود هیچکس کاری به این نداره با اون درامد میلیاردیش
نامى
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
برنامه ماه عسل بايد به روز باشه و طبيعى كه ممكن با قبل فرق داشته باشه و جذابيت هر برنامه به همين كه با علايق مختلف جواب بده چون عقيده همه رو بايد در نظر گرفت ولى به نظر من برنامه ماه عسل بايد ظبط بشه تا كمتر دچار سوتى بشه بلأخره برنامه زنده با افراد عامه كمى سخت
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
هر جوری فکر میکنم طرف پزر عروس بوده جانی یا تروریسم نبوده پس این همه کاسه داغ تر از آش شدن نداره چرا نباید با اقشار مختلف صحبت بشه و آشنا شد چرا بروز بودن رو بد میدونین! درسته شغلش برمیداره عکس بی حجاب داشته باشه اما توی برنامه با حجاب اومده بود بدون ترس توضیخ بده بخدا خیلی وقتها بهانه خوبس برای کوچک کردن دیگران برای بزرگ کردن خودمون نداریم! این برنامه جدا جای تقدیر داره