بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰
کد خبر : ۱۵۰۹۹۹
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران، گفت: موضوع عفاف و حجاب یکی از رویکردهای شهرداری تهران در خصوص حفظ بنیان خانواده، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی به ویژه در حوزه عفاف و حجاب است.

به گزارش ایسنا، نرگس معدنی پور در تشریح برنامه های عفاف و حجاب شهرداری تهران، افزود: از ۱۵ تا ۲۵ تیر به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب یک سلسله برنامه و کارگاه های آموزشی را در سطح مناطق ۲۲ گانه در پیش داریم.

وی با اشاره به سرفصل‌های کارگاه های آموزشی عفاف و حجاب، عنوان کرد: این کارگاه های آموزشی تحت عنوان نگاهی به مبانی حجاب در قرآن و معارف اهل بیت علیهم السلام، نقش حجاب در حفظ حریم خانواده، توجه به تغییرات فرهنگی با تاکید بر آسیب شناسی رسانه ها،اعتلای گرایش های فرهنگی و سبک زندگی بانوان با تاکید بر معرفی ارزش ها، مزیت ها و زیبایی های عفاف و حجاب در تمام محلات شهر تهران برگزار می شود.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران اظهار کرد: در کنار کارگاه های آموزشی نیز نمایشگاه هایی با موضوعیت عرضه محصولات عفاف و حجاب را خواهیم داشت، که در آن ها به عرضه چادرهای مشکی با قیمت ها و تخفیف های مناسب خواهیم پرداخت.

به گفته معدنی پور در تمامی برنامه هایی که در ماه مبارک رمضان و تابستان در مناطق ۲۲ گانه انجام می شود، غرفه های عفاف و حجاب نیز با تخفیف های ویژه دایر هستند.

وی معرفی کتاب هایی در حوزه عفاف و حجاب را از دیگر برنامه های این اداره عنوان کرد و گفت: در غرفه ها و نمایشگاه های عفاف و حجاب علاوه بر معرفی کتاب هایی در این خصوص، مسابقات مختلفی نیز با موضوع عفاف و حجاب و برنامه های هنری برای جذب بیشتر افراد در فرهنگ غنی عفاف و حجاب را خواهیم داشت.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران موضوع عفاف و حجاب را یکی از رویکردهای شهرداری تهران در خصوص حفظ بنیان خانواده، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی به ویژه در حوزه عفاف و حجاب عنوان کرد.

معدنی پور با اشاره به اینکه مهمترین رویکرد شهرداری تهران ترویج و آموزش است، تصریح کرد: یک سری از برنامه هایی که در خصوص عفاف و حجاب در شهرداری تهران انجام شده، برنامه های زیرساختی است که ایجاد و توسعه مجموعه های شهر بانو و ایجاد فضاهایی که زنان بتوانند در آن محیط های امن و سالم حضور پیدا کنند، از این قبیل اقدامات است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در سطح شهر تهران ۳ بوستان به بانوان تخصیص داده شده است، اظهار کرد: بهشت مادران در منطقه ۳، بوستان نرگس در منطقه ۱۸، بوستان پردیس بانوان در منطقه ۱۵ به بانوان اختصاص داده شده است و ۲ بوستان دیگر نیز در پارک چیتگر و پارک لویزان در حال احداث و راه اندازی است.

براساس گزارش تهران سما، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در پایان افزود: بوستان های ویژه بانوان با رویکرد ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی به ویژه فرهنگ عفاف و حجاب ایجاد شده است، که این اقدامات می تواند در راه ترویج این فرهنگ غنی گام های موثری باشد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷
خدارا شکر قالیباف ده بار دیگه هم شرکت کنه رای نمیاره رییس جمهور ایران شه