بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
کد خبر : ۱۵۱۰۴۱
عصر ایران: گروه داعش در جدید ترین اقدامات مغایر با حقوق بشر خود در ماه رمضان بازار فروش بردگان جنسی زن دایر کرده است.

سی ان ان گزارش داد؛ وزارت حقوق بشر عراق با اعلام این خبر افزوده است داعش در شهر فلوجه در استان الانبار عراق در ماه رمضان و پس از موعد افطار زن های سوری اسیر خود را به شکل برده و کنیز به خریداران می فروشد.

قیمت این زنان بسته به سن و سال آنها از زقم 500 تا 2 هزار دلار متغیر است. داعش اخیرا بیش از 100 زن سوری را به این شیوه در فلوجه فروخته است.


بر اساس این گزارش داعش همچنین در مسابقات حفظ وقرائت قرآن در فلوجه که به مناسبت ماه رمضان دایر کرده است به هر کدام از سه فرد نخست این مسابقات یک برده به صورت مجانی هدیه می دهد.

همچنین گزارش دیگری از سوریه حاکی است که داعش در شهر حمص احکام قطع دست و پای دو مرد را به وسیله ساطور قصابی در مقابل چشم صدها نفر به مورد اجرا گذاشته است. داعش ویدئوی این اقدام خود را منتشر کرده است. تصویر زیر از ویدئوی منتشره داعش گرفته شده است.


از نظر غالب علمای اسلامی اعم از شیعه و سنی اقدامات داعش بر خلاف معیارهای انسانی و اسلامی و به منظور مخدوش کردن چهره اسلام صورت می گیرد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
اینها همه نقشه های شوم انگلیس وآمریکا واسراعیل برای جلوگیری از نفوذ روز افزون اسلام است ومجریان آن کشورهای مرتجع منطقه عربستان وترکیه هستند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
یه مقدار اگه تاریخ عربها رو مطالعه کنید متوجه میشوید که همیشه آنها همین طوری بودن و ما ایرانیها مقداری آنها را با تخیلاتمان ماسمالی کردیم وگرنه ....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
حرمسراهای شاهان فاسد ایرانی رو هم فراموش نکن.بهترین و زیباترین دختران رو انتخاب می کردن و به حرمسراهای خودشون می بردن.
محمد
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۲
آخه این موضوع به همسران شاهان ایران چه ربطی داره تو از اونهایی هستی که آماده ای خارجیها (امریکا اینگلیس) بهت حکومت کنن و همیشه مرغ همسایه برات غازه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲
مگه قطع دست و پا در کشور خودمون هم اجرا نميشه؟
مهدی
GERMANY
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
خدا لعنتشون کنه.... برای یک لحظه فکر کنید ناموس خودمون رو ب اسارت گرفته باشن... خدایا کــــــــجـــــــــــــایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

الله اکبــــــــــــر

واقعا وحشتناک هستش. لعنت بر شیخ محمد عبدالوهاب
لعنت بر آل سعود
لعنت بر اسراییل
لعنت بر سلفیت
لعنت بر هر کسی ک انسانیت رو زیر سوال میبره
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
ما داعش را وحشی می دانیم در صورتی که بعضی کشورهای به ظاهر متمدن مشابه همین وحشی گری ها را در همین یک قرن اخیر انجام داده اند.از جمله همین ژاپنی های به ظاهر مودب و متمدن در جنگ جهانی دوم 200000 زن چینی رو به عنوان برده جنسی مورد تجاوز قرار دادند.و یا هزاران نفر رو در میدانهای عمومی به رگبار می بستند و می کشتند.یا افرادی رو در آزمایشگاهها بجای موش آزمایشگاهی تحت تاثیر انواع مواد شیمیایی قرار می دادند.آمریکایی ها بیش از 70 نفر از گروه دیویدی ها رو در زمان بیل کلینتون زنده در آتش سوزاندند.بمب اتمی آمریکا در هیروشیما و ناکازاکی در چند ثانیه صدها هزار نفر رو نابود کرد.صدام در حلبچه با بمب شیمیایی چند هزار مرد و زن و کودک رو به خاک و خون کشید. داعش هم بدتر از اینها نیست.انسانی که درنده خویی جزء وجودش باشه به همه کاری دست میزنه.