بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
کد خبر : ۱۵۱۰۴۲

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ، شاتل بزرگترین شرکت خصوصی ارایه‌دهنده اینترنت پرسرعت در کشور یک روز پس از انتشار اسناد مزایده فروش سهام شرکت توسعه اعتماد مبین طبق پروانه خود و شرکت مخابرات ایران مکاتبات اداری برای خرید سهام این شرکت را آغاز کرد.

محمدحسن شانه ساززاده، رییس هیات مدیره شاتل با تایید این خبر گفت: اعلام آمادگی و درخواست شاتل برای خرید 50 درصد به اضافه یک سهم شرکت مخابرات ایران به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارایه و تقاضای جدی خرید سهام این شرکت به صورت رسمی مطرح شده است.

برپایه این گزارش ، شاتل به دلیل برخی انتقاداتی که به نحوه برگزاری مزایده مطرح است، درخواست خود را به وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال کرد. با توجه به تغییر شرایط این شرکت طی پنج سال گذشته پس از خصوصی و نحوه ارزش‌گذاری آن و همچنین برابر نبودن شرایط فعلی این شرکت با زمان واگذاری آن در بورس به واسطه فروش برخی دارایی‌ها، تغییرات درآمدی و توسعه‌ای از وزارت ارتباطات خواسته شده تا در زمینه قیمت‌گذاری و نحوه فروش بلوک مدیریتی سهام مخابرات ورود کند.

شرکت توسعه اعتماد مبین در حال حاضر با در اختیار داشتن 50 درصد به اضافه یک سهم شرکت مخابرات ایران سه کرسی از پنج کرسی ریاست هیات مدیره این شرکت را در اختیار دارد و با انتشار آگهی فروش سهام، واگذاری صد درصدی سهام خود را اعلام کرد.

شانه ساززاده تاکید کرد: شاتل آمادگی دارد با خرید سهام شرکت توسعه اعتماد مبین و در اختیار گرفتن بلوک مدیریتی سهام مخابرات به صورت کاملا خصوصی و با رویکرد مدیریت بخش خصوصی، ارتقای بهره‌وری، افزایش بهینه سطح خدمات و اقدامات توسعه‌ای را با ارایه طرح جامع در این شرکت نهادینه کند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۷
شاتل عددی نیست تا بخواد مخابرات رو بخره بحث مخابرات امنیتی است و هیچ کس جرات خریدش رو نداره
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
شاتل اگه اراده کنه میتونه
مهدی
UNITED STATES
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
کاش این اتفاق بیفته ،بعد از سالها یه خصوصی سازی به معنای واقعی انجام میشود
بهروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
شرکت اولی بردوخوردومخابرات مخصوصا کارمندان رابه روزسیاه نشاند حالا هم داره بازی درمیاره.
حسام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
شاتل توی کلاه برداری از مشتری دست تمام شرکت ها رو از پشت بسته
علنا سر مشتری های ADSL کلاه میذاره
مخابرات رو هم بخره کلاه برداریش رو گسترش میده
صادق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
شاتل کلاه بردار محضه...حتما توش منفعت کلانی دیده که داره میره سمتش...
ناشناس
ROMANIA
دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸
شاتل که هیچ، اگر 10 تا شاتل هم کنار هم جمع بشن نمیتونن نصف مخابرات رو بخرن. شاتل بهتره مشکل دیرکرد پرداخت پورسانت نمایندگی های شهرستان ها رو حل کنه.
چنین اعلام آمادگی ای از سوی شاتل فقط و فقط برای مطرح کردن خودشه و اینکه بلوف بزنه که شاتل هم در چنین اندازه هایی میتونه ظاهر بشه. شاتل شاید بتونه به خودش دروغ بگه و خودشو گول بزنه اما سالهاست که یه noc منسجم و یکپارچه نداره و کارشناسای noc اش که کار کنترل و مانیتورینگ شبکه رو بعهده دارن بدلیل ضعف مدیریت فنی، رفتار ناشایست سرپرست های فنی و دستمزد پایین پس از مدتی این شرکت رو ترک میکنن و مدیریت این شرکت توانایی حفظ یه تیم کوچک فنی شو نداره چه برسه بخواد ادعا(توجه کنید: ادعا) کنه که میخواد در مناقصه مخابرات شرکت کنه.