بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
کد خبر : ۱۵۱۱۱۵

رضا آریایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پدیده خشکسالی در استان لرستان و خسارتهای وارد شده به استان در این زمینه اظهار داشت: در مجموع طی امسال بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان خسارت به استان بر اثر پدیده خشکسالی وارد شده است.

وی با بیان اینکه این آمار از سوی جهاد کشاورزی اعلام شده است عنوان کرد: ما نیز این آمار و اطلاعات را جمع بندی و با امضا استاندار به وزارت کشور و وزارت جهاد کشاورزی ارسال کرده ایم.

مدیر کل مدیریت بحران لرستان همچنین به سرمازدگی باغات و اراضی کشاورزی لرستان اشاره کرد و گفت: سرما زدگی در فصل بهار خسارت هنگفتی به بخش کشاورزی و باغات استان وارد کرد.

آریایی با بیان اینکه میزان خسارت برآورد شده در این زمینه نیز ۲۲ میلیارد تومان بوده است گفت: این آمار نیز از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان اعلام شده است.

وی افزود: در مجموع میزارت خسارت وارد شده به استان بر اثر خشکسالی و سرمازدگی بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان طی امسال بوده است.

مدیر کل مدیریت بحران لرستان با بیان اینکه خشکسالی یک پدیده خزنده است عنوان کرد: هر چه که به جلو می رویم میزان خسارت ناشی از خشکسالی به مراتب بیشتر می شود.

آریایی همچنین به خسارت به منابع آبی استان بر اثر خشکسالی اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز ۱۳۵ میلیارد تومان برآورد خسارت در استان شده و آن را به وزارت نیرو ارسال کرده ایم.

وی با بیان اینکه پیگیری های و مکاتبات گسترده و خوبی از طریق مجموعه مدیریت ارشد استان و نمایندگان لرستان برای دریافت اعتبارات خشکسالی با وزارت کشور، سازمان مدیریت بحران و وزارت جهاد کشاورزی صورت گرفته است گفت: با این وجود هنور اعتبارات خشکسالی در کشور توزیع شده است.

مدیر کل مدیریت بحران لرستان افزود: استان لرستان در لیست استانهای تحت تاثیر خشکسالی قرار دارد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
با رقم خورده اختلاسها و وامها هم قابل مقايسه نيس، بگين كارمند زير دستاي دعاونين پاكترين دولت تاريخ يكيشون به جا شام اين خسارتو مهمون كنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
چارتا خبر پايينتر نوشته ٣٠ هزار ميليارد تومن از پولهاي سپرده مردم رو به يه نفر وام دادان... نميتونم تصور كنم ارزش پوليش چقدره ولي حداقل مقايسه اش با اين رقم جالبه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸
سالهاست که برای استان های محروم مثل لرستان فقط خشکسالی و بیکاری اوردن و ده ها برابرش یا اختلاس شده یا به دیگر کشور ها داده شده .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲
خشکسالی مشکل جدی ودیرینه وپایدار همه استانهاست ولی فقط ما شعاتر میدیم وهیچ گونه تغییری در رفتارمون نمیدیم میانگین هرروز ۲/۵ بار مصرف حمام داریم واصلا رعایت نمیکنیم،خوب اگر دریا هم داشته باشیم کم میاریم.
واقع بین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
بنظرم توافق هسته ای اینارو هم جوگیر کرده سهمشونو از پولهای خارج ایران حساب کردن