بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
شاخص کل بورس در حالی همگام با گروه های پالایشی، حمل و نقل و بانکی به ارتفاع 66 هزار واحدی رسید که نمادهای "شبندر"، "شپنا"، "حکشتی"، "رمپنا"، بیشترین تأثیر مثبت بر شاخص کل بورس داشتند.
کد خبر : ۱۵۱۱۶۱
نویسنده :
یارمحمدی

طی معاملات روز جاری شاخص کل بورس اوراق بهادار در حالی در مدار کانال 66 هزار واحدی قرار گرفته که آخرین بار 6 اردیبهشت سال جاری در این ایستگاه قرار گرفته بود.

به گزارش بورس نیوز، شاخص کل بورس در حالی همگام با گروه های پالایشی، حمل و نقل و بانکی به ارتفاع 66 هزار واحدی رسید که نمادهای "شبندر"، "شپنا"، "حکشتی"، "رمپنا"، بیشترین تأثیر مثبت بر شاخص کل بورس داشتند. بر اساس این گزارش در گروه های لیدر بازار، بین بانکی ها تنها نمادهای "وپست"، "وپاسار" و "وبملت" در بازه منفی مورد داد و ستد قرار دارند و بقیه نمادهای این گروه با رشد همراه شده اند به طوری که تا این لحظه در نماد بانک صادرات با بیشترین حجم معاملات این صنعت خبری از عرضه های حقوقی نیست همچنین در گروه پالایشی "شاوان" بیشترین رشد را داشته و با صف خرید همراه شده است. همچنین نماد "خودرو" نیز که از نمادهای پر بیننده بازار است در غیاب برخی از نمادهای حاضر در این گروه در محدوده نزدیک به صفر تابلوی معاملات نوسانات مثبتی داشته و دیگر نمادهای فعال این گروه رشد چندان چشمگیری نداشتند.

به طور کلی روند متعادل رو به رشدی بر بازار حاکم شده و تا به اینجا آنچه از روند مذاکرات هسته ای به عنوان اثر گذارترین عامل بر شرایط فعلی بورس و اقتصاد، به دست آمده مثبت ارزیابی می شود و هر چه می گذرد احتمال اعلام توافقی جامع بیش از پیش قوت می گیرد اما فعالان بازار سرمایه به نسبت روزهای گذشته که افزایش نزدیک به هزار واحدی شاخص بورس را شاهد بودیم، محتاطانه عمل کرده و از جو هیجانی حاکم بر بازار کاسته شده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
خپارس دوباره لیدر خودرو شده و دوباره برگشت.