بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
طی معاملات امروز رقم خورد:

نزول قیمت ارز در آستانه توافق هسته ای

طی معاملات امروز بازار آزاد ارز، قیمت ارز با کاهش 26 تومانی نسبت به روز گذشته، مبلغ 3258 تومان اعلام شد و هر سکه تمام بهار آزادی 871 هزار و 500 تومان ارزش گذاری شد که این رقم نسبت به روز گذشته 4500 تومان افت داشته است.
کد خبر : ۱۵۱۲۲۳
نویسنده :
جمشیدی

در ادامه استقبال فعالان بازار سرمایه از آخرین دور مذاکرات هسته ای، شاخص کل تا لحظه تنظیم این گزارش با رشد حدود 721 واحدی کمتر از 300 قدم تا ورود به یک کانال بالاتر یعنی مدار 67 هزار واحدی فاصله دارد و در مقابل امروز معامله گران بازار ارز شاهد تداوم روند نزولی قیمت هستند.

بر اساس گزارش بورس نیوز، طی معاملات امروز بازار آزاد ارز، قیمت ارز با کاهش 26 تومانی نسبت به روز گذشته، مبلغ 3258 تومان اعلام شد و هر سکه تمام بهار آزادی 871 هزار و 500 تومان ارزش گذاری شد که این رقم نسبت به روز گذشته 4500 تومان افت داشته است. علاوه بر این، نرخ یورو بدون تغییر در قیمت 3630 تومان باقی مانده است.

بر این اساس می توان گفت همزمان با نزدیک شدن به زمان موعود در مهمترین رویداد سیاسی کشور، بازارهای اقتصادی ایران واکنش سریعی را از خود نشان می دهند که در این بین بازارهای بورس و ارز هر یک روندی جداگانه و با شتابی متفاوت را در پیش گرفته اند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر