بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
کد خبر : ۱۵۱۲۳۳
جیمی کارتر، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا در مصاحبه‌ای با اعلام حمایت از توافق هسته ای با ایران گفت که به موفقیت مذاکرات هسته‌ای امید دارد. کارتر در این مصاحبه که با پایگاه خبری محلی "ریچموند" انجام داد، گفت: من اطمینان زیادی به جان کری دارم. او یکی از بهترین وزیران امور خارجه‌ای است که ما تا کنون داشته‌ایم. وی افزود: جان کری بسیار شجاع است و به این طرح بسیار متعهد است. من امیدوارم که ایرانی‌ها متوجه باشند که این (توافق) برای آن‌ها هم بهتر است.

کارتر تصریح کرد که اعتقاد دارد جهان در صورت برقراری توافق هسته ای با ایران وضعیت بهتری پیدا خواهد کرد و این توافق می‌تواند یکی از مهم‌ترین تحولات دهه‌های گذشته به منظور رفع خصومت میان آمریکا و ایران باشد. کارتر بدون در نظر گرفتن ماهیت صلح‌آمیز برنامه هسته ای ایران، مدعی شد: بدون توافق هسته‌ای ایرانی ها ممکن است به برنامه هسته‌ای خود تا جایی ادامه دهند که اگر بخواهند، به سلاح هسته ای دست پیدا کنند.

رئیس‌جمهور اسبق آمریکا همچنین ادعا کرد: من فکر می‌کنم کار کردن بر روی یک توافق هسته ای با ایران بهترین راه اجتناب از جنگ و همچنین محدود کردن برنامه هسته ای ایران است.

منبع:ایسنا

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
بعداز امضای موافقت نامه شاید صدسال دیگه بعداز همه اتفاقاتی که خواهد افتاد و ما نمیبینیم دیگران بیان راجع به اینکه ایران و آمریکا در 7/7/2015بهترین تصمیم ممکن درتوافق را گرفتند صحبت کنند . چرا صد سال دیگه ؟ چون اونموقعی است که ما تازه از زیر بار ویرانیهای 8 سال دولت معجزه همه هزاره ها نجات پیداکرده ایم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
خدا بگم چکارت نکنه که هر چه ملت ایران کشید از زمان ریاست جمهوری تو کشید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
وقتی آدم کوتوله انتخاب می کنید همین میشه!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
سلام الکی جو ندهید احمدی نزاد مردمی شجاع ویک سرباز به تمام معنا ومردی که چهره زشت نفاق ودو روئی وفساد را اشکار وخط فراماسونهای پزشکی ومسکن ودانشکاها ومهندسان راشکافت وباعث عزت ایران واسلام شود ویاد اور همسنکران اول انقلاب
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
زکی
عادل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۲
دروغ نگو که احمدی کمر ایران راشکست چه ربطی به پزشک و.. دارد