بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
در این برنامه تلوزیونی که تاکنون 21 قسمت از آن پخش شده در رابطه با صنایعی همچون پتروشیمی، خودرو، فلزات اساسی و در آخرین قسمت صنعت سیمان مورد بحث قرار گرفته است.
کد خبر : ۱۵۱۷۸۶
نویسنده :
یارمحمدی

با توجه به برنامه تلوزیونی بورس که این روزها به بررسی جایگاه و وضعیت صنایع مختلف می پردازد، نظر سنجی با عنوان "برنامه تلوزیونی استودیو بورس تا چه حد رضایت شما را در بیان چالشها و فرصت های بورس برآورده کرده است؟" در سایت خبری بورس نیوز انجام شد. بر اساس اطلاعات این نظرسنجی از تعداد کل آراء بدست آمده 76 درصد افراد شرکت کننده با انتخاب گزینه "اندک" عدم رضایت خود را از این برنامه اعلام کردند.

عدم رضایت فعالان بازار سرمایه از برنامه تلویزیونی بورس

با توجه به نظر سنجی انجام شده تنها 8 درصد از کل افراد شرکت کننده از برنامه رضایت داشتند و اکثریت این برنامه را در بیان چالش ها و فرصت های بورس برای سرمایه گذاران و فعالان بازار سرمایه ضعیف خوانده و اعلام عدم رضایت داشتند.

در این برنامه تلوزیونی که تاکنون 21 قسمت از آن پخش شده در رابطه با صنایعی همچون پتروشیمی، خودرو، فلزات اساسی و در آخرین قسمت صنعت سیمان مورد بحث قرار گرفته است.

این برنامه از 28 اردیبهشت ماه سال جاری به عنوان اولین برنامه در خصوص بازار سرمایه با قصد معرفی و بررسی صنایع فعال در این بازار آغاز به کار کرد. همانطور که اشاره شد تاکنون 21 قسمت از این برنامه روی آنتن رفته، اما نکته مهمی که نتیجه نظرسنجی انجام شده نیز گویای آن می باشد، این است که انتظار فعالان و سهامداران فعال در بورس چیزی فراتر از اینها می باشد.

این برنامه با دعوت فعالان و مسئولین صنایع مختلف به بررسی وضعیت آنها، مزایا و معایب آنها پرداخته که بیشتر برای کسانی که قصد ورود به این بازار کار را داشته و یا برای افرادی به دنبال ایجاد فرصت های شغلی هستند مفید بوده است چرا که حتی دیدگاه تحلیلی نداشته و تنها به معرفی این گروه ها از دیدگاه های مختلف پرداخته و سرمایه گذاران و فعالان این صنایع و بورس رضایت کامل از آن ندارند.

بررسی صنعتی همچون پتروشیمی که از جمله صنایع مادر و استراتژیک کشور می باشد و نقش مؤثری در به حرکت آوردن اقتصاد و راه اندازی واحدهای صنعتی زیادی را دارد، مفید است اما سهامداران و فعالین بازار سرمایه به دنبال آن هستند که بدانند کدام یک از شرکت های حاضر در این صنعت پتانسیل سرمایه گذاری و رشد سودآوری دارد و لازم به ذکر است بازار سرمایه به دلیل ماهیت نوسان پذیری که دارد نسبت به اتفاقات، اخبار و تحلیل های متفاوت از شرکت ها و نمادهای فعال در بازار سرمایه در مدت زمان اندکی واکنش نشان می دهد اما این چنین برنامه ایی که در خصوص یک صنعت طی چندین جلسه که هر جلسه با فاصله زمانی حداقل دو روز برگزار می شود در روند تصمیم سازی سرمایه گذاران بورس، بی تأثیر می باشد و حتی در صورت بررسی عامل بنیادی در صنعت خاصی نیز تأثیر خود را از دست خواهد داد.

بر این اساس بهتر است بازار سرمایه هم برنامه ای هفتگی، جامع و کامل همچون برنامه ورزشی 90 داشته باشد تا به جزئیات و روند معاملات سهام و کلیات بازار، تحلیل شرکت ها و چالش و فرصت های بورس در آن هفته بپردازد تا اگر اشکال یا پیشنهاد هم هست بتوان از آن در معاملات هفته آتی استفاده کرد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
خدایی من یه قسمتش و فقط دیدم از ....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
والا به خدا من نمی دونم این چه برنامه اییه اینا ساختن!!! سازمان بورس این همه پول داده واسه این برنامه که چی !! آخه حرفه جدیدی توش گفته میشه!!! همه چیزایی که کارشناسا می گن که ما می دونیم اونایی هم که نمی دونستیم که تو این همه سایت خبری خوندیم!! تو رو خدا به سازمان بگید به جای این همه خرج اضافی به فکر سهامدارا باشه!! مگه دولت نگفته نباید خرج اضافی داشته باشید چرا سازمان بورس گوش نمی ده!!
ناشناس
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
شما پیشنهاد بدید برنامه بهتر بشه. بودجه برای اطلاع رسانی و ایجاد جریان آزاد اطلاعات عین سرمایه گذاری هست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
متاسفانه نظر سنجی تون انتخابی کمتر از اندک(مثل اصلا یا منفی )نداشت و مردم را مجبور کردید به اندک رای بدهند.
ناشناس
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
از اینکه این برنامه بعنوان اولین برنامه تلویزیونی بورس دیده شده خوشحالم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
از کدوم شبکه روی آنتن میره؟
چه روزهایی؟
چه ساعتی؟
ناشناس
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲
شبکه یک تلویزیون
دوشنبه، سه شنبه و جمعه
بعد از بخش خبری 19
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
من با یکی از افراد مطلع این برنامه صحبت کردم. می‌گن سازمان بورس نمی تونه برنامه چالشی بسازه چون ناقض بی‌طرفی سازمان به عنوان نهاد ناظر هست. بعدش هم می گن این برنامه قرار بوده 40 دقیقه یکجا باشه که صدا و سیما تو تخصیص وقت برداشته چند تا 20 دقیقه بهشون داده. به نظر من صرف هزینه بی خودی هست. برنامه رو شرکت اطلاع رسانی بورس می سازه که وابسته به سازمان بورس هست و معلومه سازمان خرج برنامه رو داده.
بعدش هم یه مساله از اول که چند قسمت این برنامه رو دیدم، تو ذهنم مونده این که آخه شبکه اول شبکه عمومی هست اون وقت بحث کارشناسی از این شبکه (حالا با محتوای قوی یا ضعیف) چه معنی داره؟!!!
ناشناس
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
این برنامه هم بخش های عمومی رو در بر داره و هم بخش های عمومی. لطفا برنامه ها رو مشاهده کنید.
برنامه های قدیمی از طریق سایت برنامه یا آپارات در دسترس هستند
علی شاه محمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
به نظر من برنامه خوبی هست با این ملاحظه که اولین برنامه هست که داره تولید و پخش می شه. برنامه 90 هم مگه اولش مثل امروز بود؟ نود از سال 78 شروع شد یعنی الان 16 ساله رو آنتنه.
به نظر من بازار بورس و مدیرانش و حتا فعالان اون کارکشته نیستند. یعنی بورس عمری نداره که مثل بانک و طلا و ارز باشه. باید به این نوجوان یه وقتی داد. اگه فردا بورس مسکن مثلا راه بیفته هم من حرفم اینه.
خلاصه اگه این بورسی ها یه چند تا برنامه تلویزیونی بسازن، اینکه چی مهمه و مخاطب چی دوست داره رو می فهمن. با چند تا برنامه 20 دقیقه ای هنوز بالغ نمی شن.
عزت زیاد.
ناشناس
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵
موافقم
کیوان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
آقا . پول دور ریختن هست. بجاش بیان اگه برنامه می سازن، بسازن بذارن تو آپارات یا کلوب یا این جور جاها مردم برن استفاده کنن.آخه برنامه تخصصی جاش تو تلویزیون نیست. چرا پول پخش به تلویزیون بدید؟
ناشناس
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶
واقعا پول پخش به تلویزیون دادن اشتباه هست. امیدواریم روزی رسانه مستقل دیداری و شنیداری بازارسرمایه بدون دخالت سازمان بورس ایجاد بشه
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
خلاصه باید از یک جایی شروع کرد
تا حالا صدا و سیما کمترین اهمیتی به بازار سرمایه نمیداد و الان فرصتی پیش اومده که بورس هم در بین برنامه های تلویزیونی جایگاهی داشته باشه
آروم آروم این برنامه پیشرفت خواهد کرد
برنامه نود هم از یک جایی شروع کرده و اگه به قسمت های اول این برنامه نگاه کنید خندتون میگیره
ولی در طی زمان و با ممارست عوامل برنامه الان به پربیننده ترین برنامه تلویزیون تبدیل شده
امیدوارم برنامه بورس هم این مسیر رو طی کنه
ناشناس
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷
درسته تا الان بورس رو خیلی ها نشنیدن و بعضی ها میگن بورس بخریم.
بورس هم باید مثل بانک جای خودش رو در ذهن مردم باز کنه.
این برنامه خط شکن تابوی رسانه ای بازار سرمایه در رسانه ملی هست. امیدوارم ادامه دار باشه و مسئولان بعد از پیشرفتش درش رو تخته نکنن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
آخه چرا سازمان بورس اجازه تولید چنین برنامه ای رو می ده که با آبروش بازی بشه! واقعا سازمان بورس در همین سطح می تونه برنامه تولید کنه؟؟ اون همه کارای هنری قشنگ قبلش انجام داده بود آدم کیف می کرد نگاه کنه، این چیه آخه! بی سلیقه ها
یک خبرنگار
پنجشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
خب همه اون کارای هنری قشنگ ایده شخصی مستشار مدیر قبلی روابط عمومی سازمان بورس بود.
اینها هم ایده بدن و اجراییش کنند.
ضمنا هر کاری جای گاه خودش رو داره و مقایسه کردن یه برنامه تلویزیونی با این حجم سنگین کاری با یه تیزری بدون اولویت های زمانی اصلا صحیح نیست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
برنامه جالبی هستش؛دنبال کنید.
ناشناس
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
شما دنبال کردی کجا را گرفتی
این برنامه از آبکی هم آبکی تره
علیرضا باقی زاده
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
ناشناس 13:39
انصافا آبکی نیست. می دونی جمع کردن این آدم‌ها یعنی مدیران بازار و کارشناسان چقدر سخته؟ تهیه کننده اش هر کی که هست خیلی زحمت کشیده ولی جا داره بهتر کار کنه. مهم‌ ترینش اینه که چالشی نیست.
علیرضا باقی زاده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
این نظرسنجی معتبر نیست. یکی از اصول نظرسنجی اینه که از گروه های مختلف نظر گرفته بشه. یعنی سمپل یا نمونه انتخابی توزیع نرمال داشته باشه. مراجعان بورس نیوز خاص هستند. نمی شه این رو به همه مخاطبان تعمیم داد.
منتقد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
فطانت آذر 93 اومد. بعد تو کنفرانس خبری دهه فجرش گفت ما یه برنامه تلویزیونی داریم می سازیم. خب تو این فرصت کم که نیومده این کار رو بکنه. برنامه مال صالح ابادی و تیمش هست. نمی دونم چه فکری داشتن خواستن این کار رو بکنن. تو اون هاگیر واگیر خرابی بازار هم که وقت نداشتن طرح بدن این جدیدها.
این میراث اونهاست اینها مجبورن ادامه بدن. همون طور که روش قبلی ها رو دارن تو بازار ادامه می دن. چون آدمهاشون هنوز سوار کار نشدن همون قبلی ها دارن کارها رو جلو می برن.
ناشناس
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹
حالا باید ببینیم این جدیدی ها چی میخوان رو کنن. فعلا که از ارث قبلی ها دارن میخورن. خلاصه که این برنامه تمام میشه. باید ببینیم اینا ایده پردازی هم بلدن یا فقط شعاااااااااااااار میدن
عسگری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
آقا لااقل یه مجری وارد می ذاشتین. این بنده خدا اصلا تو باغ نیست. از بچه های بازار بذارین که همه چی بلدن. از کارشناسای کارگزاری یا مشاور سرمایه گذاری می اوردین. کار ضعیفه!
ناشناس
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰
بابا مگه نمی دونید مجری های تلویزیون باید صد تا خان رو رد کنن
هرکسی که مجوز اجرا نداره و تو تلویزیون هم مجری اقتصادی بدرد بخور نداریم
اسدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
برنامه خوبی می تواند باشد به شرطی که مدیران ارشد شرکتهای بورسی دعوت شوند واینده شرکت را شفاف کنند دربعضی از شرکتهای تولید روغن ماشین سود در شرکت عالی است ولی سودها صرف کارکنان ومزایا انان می شود در جاده قدیم قم شرکت نفت ایرانول و نفت تهران و.... قرار دارد درامدها وسودها وخرید ها و..... این شرکتها ی بورسی بایستی تحت کنترل مستمر قرار گیرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
من به دلیل شغلم، همه این برنامه را دیده ام اما متاسفانه خیلی بی محتوا و بی ارزش است و اطلاعات بی اهمیت دارد، امیدوارم با نظارت بیشتر مسئولین بهتر شود
ناشناس
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱
مطمئن هستم برنامه رو ندیدی
فعال بازار سرمایه
CANADA
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹
جذابیت لازم بصری و محتوایی مناسب برای این صنعت را ندارد، برنامه بسیار ضعیف و خسته کننده است
ناشناس
پنجشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
خسته نباشی
فعال بورس
NETHERLANDS
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
قطعا این برنامه هزینه های زیادی را در بر داشته اما از نظر اطلاع رسانی ، هیچ اطلاعات درست و مناسبی به مخاطبش منتقل نمی کرد ، ای کاش با دقت بیشتری این برنامه تهیه شود
سرمایه گزار بورس
GERMANY
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
کاملا مشخص است که این برنامه توسط اشخاصی تهیه شده که در زمینه بورس اطلاعات درستی ندارند و بی نظمی و بی تخصصی در آن مشود است و هیچ جذابیتی ندارند
سبحان امیری
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳
تا جایی که بنده میدونم تهیه کننده این برنامه سابقه 5 ساله اولین برنامه رادیویی بورس که همون استودیو بورس هست رو در رادیو اقتصاد داره. اظهار نظرتون عجیبه. بابا این بنده خدا رو تخریب نکنین
انگیزشو از دست میده هاااااا
این یکم سهم بورس از تلویزیون هم از دست میدیم. حالا هیییییییییییییییی تخریبش کنین
مدیر یکی از شرکتها
FRANCE
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
بی برنامه گی، بی تخصصی ، دسپاچه گی ، بی اطلاعی و ... در همه این برنامه ها مشهود بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵
منظور سازمان بورس از اين برنامه چي بوده اصلا؟؟ معلومه؟ واقعا همه چي برنامه كيفيت پايينه، همه چي مصنوعي و همه چي از قبل تعيين شده است! كه چي مثلا قبلش با مديرعامل هماهنگ ميكنن كه چي بپرسن چي نپرسن؟ واقعا بورس پولشو دور ريخته
فعال در بورس
ITALY
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵
مخاطب این برنامه متخصصین و دست اندرکاران بورس هستند اگر سازنده گان آن نیز اندکی تخصص در این زمینه داشتند متوجه می شدند که باید برنامه بهتری بسازند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶
اين برنامه خيلي برنامه خوبيه آقاي دكتر عبدي هم به كار خودشون وارد هستن ، دكتر خيلي واسه اين كار تلاش كردن، آنقدر با اين حرفا ناراحتشون نكنيد . ما هميشه از ايشان حمايت ميكنيم
امیری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵
متاسفانه پژوهش ، تحقیق و جامعه شناسی درست و مناسب، یکی از مهمترین حلقه های گمشده برنامه سازی های تلویزیونی در ایران می باشد که این برنامه نیز از آن بی نصیب نمانده است.
عدم آگاهی از شرایط، مشکلات و نیاز های واقعی فعالان بازار سرمایه و استفاده از قالب های تکراری برنامه سازی، این برنامه را تا حد زیادی دچار ضعف کرده.
امين شهرياري
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳
اي كاش مديران مربوطه سازمان بورس به ديدگاه هاي بينندگان برنامه اي كه به اسم اين سازمان تهيه و پخش مي شود توجهي مناسب نمايند.
ناشناس
ROMANIA
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۶
تعجب مي كنم كه چرا برنامه راديويي استوديو بورس كه جداً برنامه مفيدي بود را تعطيل كردن و اين برنامه بي محتوا را گذاشتند.كاش همان برنامه راديويي را ادامه مي دادن
فعال بازار
UNITED KINGDOM
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷
همه 21 برنامه را دیدم اما آنقدر سبک و بی ارزش ، ساخته و پرداخته شده است که همه آن را می شد در یک جلسه خلاصه کرد، اجرا بسیار بد و خام است ، باید در اینگونه کارها یک مجری - کارشناس باشد تا بتواند از پس کار بر بیاید و مخاطبان را راضی کند، در مجومع برنامه فاقد اطلاعات کافی و وافی بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶
سلام
چرا بورس نیوز یک طرفه خبر میزاری؟ چرا با تهیه کنندگان برنامه مصاحبه نمیکنی؟ اباید فضا رو برای جواب مسولین برنامه هم فراهم کنید. این برنامه از ابتدا دستخوش تغییرات زیادی شده. چرا از محدودیت ها و خط قرمز های تیم برنامه ساز حرفی نمی زنید.
بورس قبل از این هیچ جایی در تلویزیون نداشت. الان هم فعالای بازار خودشون بطور مستقیم درگیر هستن. انصاف رو در درج خبر رعایت کنید.
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱
این نظر سنجی علمی و مستدل نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
من خودم چون در حال حاضر در بازار سرمایه مشغول هستم از این برنامه بهره بردم . البته بهتر شدنه برنامه نیاز به تلاش . هم فکری و زمان داره .
با توجه به محدودیت های موجود دوستان به نظرم عالی کار کردن .
بهتره که همه با نقد سازنده کمک به بهتر شدنه برنامه کنیم تا اتمام ان .
با سپاس اارجمند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
بنظر من این برنامه نسبت به روزای اول خیلی بهتر و کاربردی تر شده چون هم از 5 کارشناس بازار سرمایه استفاده کرده و هم توی بخش آموزش خوب عمل کرده.فکر می کنم ایراد این برنامه فقط در زمانش هست چون از نظر محتوا کامل چون هم گزارش داره هم فعالین صنایع هستند هم کارشناس و هم مجری این در نوع خود بینظیره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
سلام
چرا بورس نیوز یک طرفه خبر میزاری؟ چرا با تهیه کنندگان برنامه مصاحبه نمیکنی؟ اباید فضا رو برای جواب مسولین برنامه هم فراهم کنید. این برنامه از ابتدا دستخوش تغییرات زیادی شده. چرا از محدودیت ها و خط قرمز های تیم برنامه ساز حرفی نمی زنید.
بورس قبل از این هیچ جایی در تلویزیون نداشت. الان هم فعالای بازار خودشون بطور مستقیم درگیر هستن. انصاف رو در درج خبر رعایت کنید.
ناشناس
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
خیلی بهتره که بورس جایی نداشته باشه تو تلویزیون، چون که تلویزیون بیننده عام داره، هر چی بورس خاص تر باشه یهتره، همین سهامداران حقیقی بدون آگاه بورس و خراب کردن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
این نظر سنجی خیلی بایاس داشت و نسبت دادن آن به فعالان بازار جای تردید دارد.
این برنامه به عنوان یک اتفاق بزرگ در تاریخ بورس ایران بود. نقد ها و ضعف ها وارد است اما اگر واقعا خواست شما کمک به این بازار است بهتر است نقد های منصافانه تری بکنید. محدودیت ها را هم در نظر بگیرید.
به امید روزی که بازار سرمایه از دل خودش (نه از سوی نهاد ناظر) یک شبکه مستقل تلویزیونی داشته باشد.
سهامدار
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
1-بستگی داره منظور شما از اتفاق بزرگ چی باشه؟ بله اگر یه حادثه رو اتفاق در نظر بگیریم، این کار سازمان بیشتر شبیه حادثه بوده با این کیفیت پایین!
رضا
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
شما کیفیت رو معنا کن
تو برنامه های تلویزیون این از همشون بهتره.
با این چیزایی که تلویزیون ما میسازه خیلی هم این کار عالیه
لا اقل اسم بورس رو زنده نگه داشته
علیرضا اسل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
برنامه بورس برنامه نو پایی هست و هر برنامه که اول راه باشه قاعدتا یه سری ایراداتی داره ولی این امر نباید باعث این بشه که کل تلاش های گروه را با یه نظر سنجی زیر سوال ببریم.ضمن این که برنامه عواملی داره با تحصیلات مرتبط اقتصادی و اتفاقا این امر باعث شده سطح کار زیاد از حد بالا بره که خوب واسه عوام الناس این جور برنامه ها میشن بی کیفیت. در حالی که اگه یه خورده وقت بدیم به این برنامه کم کم جای خودشو بین اهالی بازار باز می کنه و طرفدارای زیادی پیدا خواهد کرد،کما اینکه الان هم بسیاری از اهالی باسواد بازار بیننده پرو پا قرص این برنامه هستند.ودر کل برنامه برنامه خوبی هست و با اندک تغییراتی می تونه عالی هم بشه و خودشو یواش یواش در برنامه های اصلی صدا وسیما با تایم بیشتر جا کنه.ممنون از اینکه نظر منو هم می گذارید.
سهامدار بازار
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
آخه آفتابه لگن که تعریف کردن نداره! وقتی شما یه قسمت و بیایی از 90 تقلید کنی ، قسمت بعدی رو بیایی از ماه عسل تقلید کنی و خودت هیچ خلاقیتی تو برنامت نداشته باشی، برنامه میشه آفتابه لگن! که شبیه همه چی هست غیر از برنامه تلویزیونی
الناز رحمتی
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
90 در ابتدای راه خیلی از ابتدای برنامه بورس عقب تر بود.
لطفا برنامه های ابتدایی 90 رو جستجو بکنید و ببینید و بعد قضاوت کنید
توهین کردن و قضاوت یکطرفه رو همه بلدن
م صالحی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
با سلام
دوستان من هم برنامه را دیدم .چند نکته
با توجه به اینکه اکثربیننده گان برنامه عامه مردم و افراد غیر متخصص هستند، بنابراین مباحث باید رضایت عامه مردم را جلب کند.
بنظرم نظر سنجی در سایتی که اکثر مراجعه کنندگان ان افراد متخصص و آشنا با مفاهیم مرتبط هستند نتیجه درستی حاصل نمی کنه.
بنظرم من برنامه خوبی است با توجه به اینکه اولین برنامه است قطعا نواقصی هم دارد ولی بعنوان کسی که در این حوزه فعالیت آموزشی دارد باید از عوامل برنامه تشکر کرد.
ایراد گرفتن خیلی ساده است.ولی ایده تولید واجرای چنین برنامه هایی مشکلات زیادی دارد
امیدوارم روزی برسد تا چنین برنامه هایی به سطحی از تخصص و تجربه برسند تا همانند برنامه90 مسایل و مشکلات بازار سرمایه در آن به صورت زنده قابل بررسی باشد
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
من در مورد ضعف و قوت های برنامه معتقدم دوستان به جای نقد بی هدف انتظاراتشون رو از برنامه اعلام کنند. منظور از بی محتوا چیه؟ یا اصلا محتوا چی باید باشه. البته ضعیف بودن برنامه با نظر سنجی که تعدادشون حتی مشخص نیست اثبات نمیشه ، به هر شکل اظهار نظر منفی هم خودش نشون دهنده دیده شدن برنامه است که باید از این بابت به تهیه کننده برنامه تبریک گفت. نقد با هدف بهترین کمک رو به بهبود کار می کنه.
نعمتی
پنجشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
علی آقا درسته
این یک فرصت برای همه اهالی بازار سرمایه هست.
همه ما باید به رونق و شکوفایی و بهبود برنامه کمک کنیم.
اگر صدای ما رو نشنیدن خوب میشه معترض بود ولی روند برنامه (با توجه به اطلاع از تغییرات و شنوایی تهیه کننده محترم برنامه جناب آقای دکتر عبدی و پاسخگو بودن ایشون) کاملا رو به بهبود و اعمال نظرات فعالان بازار هست.
ما باید به ایشون و تیمشون خوراک فکری بدیم و برنامه رو نقطه عطف فرهنگ سهامداری در کشور بدونیم و این نیازمند همراهی همه دوستان هست...
ناشناس
شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۲
به نظرم این برنامه در حال رشد و بهبوده و به نظرم بهتر از این هم خواهد شد