بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بانک دی ( سهامی عام ) رأس ساعت 10:00 روز سه شنبه مورخ 1394.04.30 درمحل سالن تلاش با حضور بیش از 76 درصد سهامداران برگزار شد.
کد خبر : ۱۵۱۹۰۹
جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بانک دی ( سهامی عام ) رأس ساعت 10:00 روز سه شنبه مورخ 1394.04.30 درمحل سالن تلاش با حضور بیش از 76 درصد سهامداران برگزار شد.

ترکیب هیات رئیسه مجمع با حضور آقای میر مرادی به عنوان رئیس مجمع و نظارت آقایان هلا کویی و تبریزی و به دبیری آقای رحمتی تشکیل شد.

بانک دی افزایش سرمایه می‌دهد/ اعلام زمان نهایی راه اندازی صرافی دی

همچنین نماینده سازمان بورس و نماینده موسسه حسابرسی نیز در جلسه حضور داشتند.

مجمع پس از استماع گزارش هیات مدیره توسط آقای شفیع زاده و گزارش بازرس قانونی تصمیمات ذیل را اتخاذ نمود.

1- تصویب صورتهای مالی منتهی به سال مالی1393.12.29

2- تقسیم 100 ريال به عنوان سود نقدی به ازای هر سهم

3- انتخاب موسسه حسابرسی هشیار بهمند به عنوان حسابرس و بازرس اصلی و موسسه بهمند به عنوان بازرس علی البدل

4- انتخاب روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه کثیر الانتشار

حاشیه مجمع

مدیر عامل بانک دی با اشاره به سرمایه 500 میلیارد تومانی حال حاضر این بانک اظهار کرد: براساس برنامه ریزی های به عمل آمده و با موافقت بانک مرکزی، طی مدت شش ماه آینده افزایش سرمایه "دی" از محل سود انباشته هر سهم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

دکتر احمد شفیع‌ زاده همچنین از راه اندازی مجدد صرافی بانک دی خبر داد و افزود: با توجه به مصوبه یک ماه اخیر شورای پول و اعتبار، صرافی بانک دی از ابتدای مهر ماه سال جاری فعالیت مجدد خود را آغاز می‌کند.

بانک دی افزایش سرمایه می‌دهد/ اعلام زمان نهایی راه اندازی صرافی دی

وی یاد آور شد: در حال حاضر، جایگاه بانک دی در وضعیت قابل قبولی قرار دارد که این امر رضایت بانک مرکزی را به همراه داشته است.

شفیع زاده با اشاره به رشد 77 درصدی سود هر سهم "دی" از ابتدای سال 91 تا پایان سال مالی 93 گفت: بانک دی در سال 93 با رشد 150 درصدی میزان اعطای تسهیلات به مشتریان خود همراه بوده است این در حالی است که این بانک پیرو تاکیدات بانک مرکزی از کمترین تصدی گری بنگاه داری برخوردار می باشد و کارکردهای بانکی را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه هر چند با توجه به شرایط اقتصادی کشور قیمت تمام شده پول برای بانک زیاد بوده اما ما خود را ملزم به رعایت الزمات بانک مرکزی می‌دانیم، تصریح کرد: به سهامداران اطمینان خاطر می‌دهم که همه کارکنان و مدیران بانک دی دغدغه شکوفایی بانک را داشته و خود را ملزم می‌دانند در مسیر افتخارآفرینی این مجموعه ارزش‌آفرین گام بردارند.

مدیرعامل بانک دی در پایان خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی، میزان مطالبات مشکوک الوصول بانک دی کمتر از یک درصد و همچنین مطالبات جاری نیز در حدود 9 درصد محاسبه شده است.

پیام هیات مدیره و مدیرعامل :

خداوند بزرگ را شاكریم كه بار دیگر فرصتی دست داد تا كارنامه مثبت بانک دی را در گزارش پیش روی به سهامداران ارجمند تقدیم نماییم.

بی تردید این توفیق حاصل نمیشد مگر با سعی و تلاش خالصانه همکاران متعهد و متخصص، اعتماد مشتریان گرامی و همراهی سهامداران گرانقدر بانک كه با حضور مستمر و موثر خود، ما را در مسیر موفقیت بانک حامی بوده اند. بنابراین وظیفه خود میدانیم سپاس و قدردانی خالصانه خود را از همه عزیزان اعلام داریم.

سال 3131 را در شرایطی گذراندیم كه تحریم ها و محدودیت ها همچنان بر اقتصاد كشور استمرار داشته و با وجود اینکه پنجمین سال فعالیت بانک را سپری می نماییم، با در نظر گرفتن شرایط رقابتی فشرده بازار توانستیم نتایج مثبتی را از جنبههای مختلف به شرح رئوس ذیل به دست آوریم.

در سالی كه گذشت بیشترین تلاش مدیران و كارشناسان بانک در بهبود كمی و كیفی محصولات و خدمات و ایجاد آمادگی برای ارائه خدمات مطلوب و متنوع و متناسب با نیازهای مشتریان و همچنین ارتقاء شاخصهای عملکردی بانک بوده كه نشان از تلاش و تجربه همکاران دارد.

برخی از دستاوردهای مهم و اساسی بانک در سال 1393 را میتوان به شرح زیر برشمرد:

· در سال 1393 علاوه بر پرداخت سود سهام سهامداران بانک برای سال مالی قبل، سود هر سهم نیز به میزان 78 درصد نسبت به سال مالی 1392 افزایش داشته است.

· با جلب اعتماد عمومی و تثبیت موقعیت بانک، میزان سپردههای مشتریان نزد بانک به مبلغ 85.935 میلیارد ریال در پایان سال1393رسیده است كه رشدی بالغ بر 30 درصد نسبت به سال گذشته را نشان میدهد.

· میزان تسهیلات اعطایی بانک در پایان سال 93 نسبت به سال مالی قبل حدود 150 درصد افزایش داشته است.

· تسویه و مفاصاحساب مالیات عملکردوحقوق تا پایان سال 1392 نیز از دستاوردهای مهم بانک بوده است.

· مركز مطالعات بانکداری اسلامی بعنوان یکی از واحد های علمی و كاربردی بانک دی در سال 1393 تاسیس شد.

· با مجوز بانک مركزی جمهوری اسلامی ایران ، ارائه خدمات ارزی و انجام عملیات بانکداری بین المللی مرحله دوم در چارچوب مقررات و دستورالعمل های ارزی از جمله اعتبارات اسنادی ) وارداتی و صادراتی(، بروات اسنادی، صدور ضمانت نامه های ارزی توسط بانک دی برای مشتریان فراهم شد.

· بانک دی به عنوان بنگاه اقتصادی پیشرو در حوزه سرمایه انسانی، در چهارمین دوره جایزه مدیریت سلامت اداری، در بین 100 بنگاه اقتصادی، سازمان خدمات عمومی و بانک ، جایزه پیشروترین سازمان در حوزه سرمایه انسانی را دریافت كرد .

· بانک دی موفق به دریافت گواهی نامه كیفیتISO 10002:2004 در بخش مدیریت رسیدگی به شکایات شد. ISO20001 چارچوبی بین المللی برای مدیریت و برنامه ریزی در جهت رضایت مندی مشتریان است، این استاندارد باعث می شود كه با طبقه بندی نیازهای مشتریان، مجموعه گواهی گیرنده در مسیر مشتری مداری حركت كند.

· بانک دی در هشتمین كنفرانس توانمندسازی منابع انسانی، به عنوان نخستین بانک ایرانی موفق به دریافت نشان B رهبری منابع انسانی اروپا ( European HR Leadership Award 2014) از سوی آكادمی مدیریت منابع انسانی اروپا (European HR Management Academy) شد.

· جایگزینی سیستم بنکو بجای سیستم بانکیران ، انقلاب عظیمی در بانک دی ایجاد نمود. این سیستم با پوشش كامل فرایندهای بانکی منطبق بر دستورالعملهای بانک مركزی و قوانین اسلامی، بانکها و موسسات مالی را از طریق یک شبکه اطلاعاتی به پایگاه دادههای مشترک و یکپارچه به صورت متمركز بانک متصل مینماید و علاوه بر حوزه های مرتبط با بانکداری تجاری، بانکداری اسلامی، بانکداری شركتی و بانکداری خصوصی می تواند از طریق ارتباط با سایر سیستمها، حوزه های ریسک، كانالهای ارتباطی بانکی، سیستمهای ارزیابی بانکی و سیستمهای بین بانکی را پشتیبانی نماید .

· در هفدهمین همایش رتبه بندی شركت های برتر ایران كه با حضور 500 شركت برتر و بزرگ كشور برگزار شد بر اساس اطلاعات سال مالی 1392 حائز رتبه اول به لحاظ رشد فروش شد.

· بانک دی در نخستین حضور خود در فرآیند ارزیابی مدل تعالی سازمانی در دوازدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی كه بر اساس مدل EFQM از سوی سازمان مدیریت صنعتی و مركز مطالعات بهره وری و منابع انسانی و همچنین با مشاركت جمعی از نخبگان دانشگاهی، اقتصادی و صنعتی برگزار شد، موفق به دریافت ((تقدیر نامه دو ستاره)) شد.

موارد یاد شده نمونهای از فعالیتها و اقدامات انجام شده بوده كه بیتردید تمامی این دستاوردها و موفقیتهای بانک حاصل تلاش جمعی همکاران و بهرهگیری از پشتوانه اعتماد و حمایت شما یاران همیشه همراه بانک بوده است.

امید آن داریم كه در پرتو الطاف بیکران پروردگار سبحان و با حضور فعالانه شما عزیزان، بیشتر از گذشته در رشد و تعالی بانک و تحقق اهداف والای آن كه به افقهای روشن چشم دوخته است، دست یابیم و بتوانیم رضایت مشتریان گرامی و سهامداران ارجمند را بیشتر از پیش حاصل نماییم.


گزیده اطلاعات شرکت اصلی:

بانک دی افزایش سرمایه می‌دهد/ اعلام زمان نهایی راه اندازی صرافی


کلیاتی در مورد بانک

معرفی و تاریخچه بانک:

بانک دی هم اكنون در حال گذراندن پنجمین سال فعالیت خود می باشد. این بانک، براساس قوانین و مقررات جاری كشور و بخشنامه ها و دستورالعمل های بانک مركزی جمهوری اسلامی ایران، اساسنامة مصوب شورای پول و اعتبار بانک و همچنین مصوبات مجامع عمومی و هیأت مدیره اداره می گردد. آخرین وضعیت اساسنامه، محل استقرار، سرمایه، معاملات سهام، مجامع و اركان بانک به شرح زیر تقدیم می شود.

تاریخچه تاسیس بانک:

بانک دی )شركت سهامی عام( به استناد ماده 98 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب فروردین 1379 و در چارچوب قانون پولی و بانکی كشور مصوب سال 1351 ، قانون عملیات بانکی بدون ربا و بر اساس ماده واحده قانون تأسیس بانکهای غیر دولتی مصوب 1379.01.21و ضوابط مربوط طبق مقررات بانک مركزی و قانون تجارت تشکیل و اداره می شود.

به موجب مجوزهای شماره 87.131296 مورخ 1387.12.26و شماره 1389.31783 مورخ 89.02.15 صادره توسط بانک مركزی جمهوری اسلامی ایران و مجوز شماره10751 مورخ 1388.09.30 صادره از سازمان بورس و اوراق بهادار، درتاریخ 1389.02.18 تحت شماره 374111 و شناسه ملی 10320237706 نزد اداره كل ثبت شركت ها و مؤسسات غیر تجاری ثبت گردیده است. مجوز فعالیت بانک به شماره 89.41065 مورخ 1389.02.28 از سوی بانک مركزی جمهوری اسلامی ایران صادر گردیده است. مركز اصلی بانک در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ملت، مقابل سازمان مدیریت صنعتی، نبش خیابان پروین، شماره 45 می باشد. اضافه می نماید كه بانک دی در تاریخ 1390.02.14 با شماره ثبت10751 نزد شركت فرابورس درج شده است.

موضوع فعالیت:

بانک در چارچوب قانون پولی و بانکی كشور، قانون عملیات بدون ربا و سایر قوانین ذی ربط، مقررات ناظر بر عملیات مجاز بانکی و سایر مصوبات شورای پول و اعتبار و دستورات بانک مركزی جمهوری اسلامی ایران و با اخذ مجوزهای لازم، مجاز به انجام فعالیت های ذیل می باشد:

1. قبول سپرده.

2. صدور گواهی سپرده عام و خاص.

3. . ارایه چک و خدمات مرتبط باآن طبق قانون صدور چک.

4. انجام عملیات بین بانکی.

5. انجام عملیات اعتباری مصرح در قانون عملیات بانکی بدون ربا و آیین نامه های مربوط.

6. ارایه انواع ابزارهای پرداخت.

7. دریافت، پرداخت ، نقل و انتقال وجوه ریالی و ارزی.

8. انجام امور نمایندگی به منظور جمع آوری وجوه، انواع قبوض خدمات شهری ودایع.

9. گشایش انواع اعتبار اسنادی و صدور ضمانت نامه.

10. ارایه خدمات بانکی الکترونیکی از جمله صدور انواع كارت های الکترونیکی.

11. قبول و نگهداری اشیاء گرانبها، اسناد و اوراق بهادار و اجاره صندوق امانات به مشتریان.

12. . انجام عملیات ارزی نظیر خرید و فروش ارز، انتقال ارز ، دریافت و اعطای تسهیلات ارزی و صدور حواله های ارزی.

13. خدمات مربوط به وجوه اداره شده.

14.تضمین بازخرید اوراق بهادار صادره اشخاص حقوقی، دولتی و غیر دولتی.

15. انتشار یا عرضه اوراق اسلامی ریالی و ارزی در داخل و خارج كشور.

16.انجام سفارشات مستمر مشتریان.

17. ارایه خدمات مشاوره ای در زمینه های خدمات مالی، سرمایه گذاری ، مدیریت داراییها به مشتریان.

18. انجام وظایف قیمومت، وصایت، وكالت و نمایندگی مشتریان طبق قوانین و مقررات مربوطه.

19. سرمایه گذاری از طریق خرید سهام ، اوراق مشاركت، اوراق بهادار خارجی و اوراق صکوک.

20. خرید و فروش اموال حسب ضرورت در چارچوب ضوابط بانک مركزی جمهوری اسلامی ایران.

21. ایجاد هر گونه پوشش بیمه ای برای داراییهای بانک نزد شركت ها و موسسات بیمه.

22. حفظ و برقراری و ایجاد رابطه كارگزاری با بانک های داخل و خارج.

23. ترخیص كالا از بنادر و گمركات به حساب بانک.

24. وصول مطالبات اسنادی.

25. وصول سود سهام مشتریان و واریز به حساب آن ها.

26. فروش تمبر مالیاتی و سفته.

27. انجام سایر عملیات قانونی پس از اخذ تاییدیه بانک مركزی جمهوری اسلامی ایران.


ترکیب سهامداران و سرمایه و سهام بانک:

بانک دی افزایش سرمایه می‌دهد/ اعلام زمان نهایی راه اندازی صرافی

سرمایه بانک و تغییرات آن:

بانک دی افزایش سرمایه می‌دهد/ اعلام زمان نهایی راه اندازی صرافی

سهام بانک در فرابورس:

با عنایت به مصوبة مورخ 1389.10.25 مجمع عمومی عادی به طور فوق العادة در اجرای مصوبة مورخ 1389.12.03 هیأت مدیره، اقدامات و پیگیری های اداری برای پذیرش سهام بانک در فرابورس در دستور كار قرار گرفت. در نهایت، نام بانک دی پس از احراز كلیة شرایط پذیرش، از تاریخ 1390.02.14 به عنوان بیست و سومین نماد معاملاتی )چهارمین شركت در بازار دوم(، با نماد "دی" در فهرست نرخ های بازار فرابورس ایران درج گردید.

طی دوازده ماهه سال 1393 ، شاهد دادوستد سهام بانک دی بالغ بر حجم 1.631 میلیون سهم به ارزش 2.967 میلیارد ریال در فرابورس بوده ایم.


چشم انداز بانک دی:

بانک دی افزایش سرمایه می‌دهد/ اعلام زمان نهایی راه اندازی صرافی

مأموریت بانک دی:

بانک دی افزایش سرمایه می‌دهد/ اعلام زمان نهایی راه اندازی صرافی

شبکه شعب بانک دی:

به طور كلی در پایان سال 1393 تعداد 91 شعبه فعال و آماده سرویس دهی به مشتریان می باشد، كه از این تعداد 80 شعبه دارای مجوز بانک مركزی و 11 شعبه در مرحله اخذ مجوز می باشند.شعبه کیش مشغول به ارایه خدمات به مشتریان محترم بانک می باشد.

استان تهران 48 شعبه دارای مجوز و 6 شعبه در مرحله اخذ مجوز می باشد. در شهرستان ها نیز 32 شعبه دارای مجوز و 8 شعبه در مرحله اخذ مجوز میباشد.


شاخص های عملکردی بانک:

شاخص های عملکردی بانک در چهار بخش سودآوری، كارایی عملیات، توسعة فعالیت و بهره وری به شرح جدول زیر است.

بانک دی افزایش سرمایه می‌دهد/ اعلام زمان نهایی راه اندازی صرافی

سپرده ها:

در پایان سال 1393 ، تركیب انواع سپرده های اشخاص حقیقی و حقوقی نزد بانک دی نسبت به پایان سال مالی قبل حدود 30 درصد افزایش داشته است.

بانک دی افزایش سرمایه می‌دهد/ اعلام زمان نهایی راه اندازی صرافی

سرمایه گذاری:

بانک دی افزایش سرمایه می‌دهد/ اعلام زمان نهایی راه اندازی صرافی

با توجه به خط مشی تخصیص منابع و مدیریت نقدینگی بانک، بخشی از منابع در اختیار، صرف سرمایه گذاری در سهام شركت های بورسی شده است. به منظور توسعة فعالیت ها، ایجاد شركت های فرعی در زمینة خدمات ارزی و صرافی، لیزینگ، بیمه، سرمایه گذاری مورد توجه قرار گرفته است. عملیات این شركت ها در راستای فعالیت های اصلی بانک طراحی شده و به افزایش و ثبات سودآوری آینده، كاهش وابستگی بانک به درآمدهای تسهیلات و افزایش و استمرار كیفیت سود كمک خواهد كرد.از طرفی همسو با الزامات ابلاغی مقام ناظر)بانک جمهوری اسلامی ایران( به رغم برنامه ریزی برای واگذاری شركت های مربوطه در سال 93 مشاركت در افزایش سرمایه چند شركت منجر به رشد مانده سرمایه گذاری طی سال 93 در قیاس با سال قبل گردیده است.

سرمایه گذاری بلندمدت عمدتاً مربوط به سهام شركت های فرعی و وابسته بوده و اصولاً این شركت ها، بخشی از فعالیت های بانکداری را تکمیل مینمایند و بالطبع این مجموعه ها سهم بانک از درآمدهای حاصل از زنجیرة ارزش را افزایش می دهند. این شركت ها همچنین امکان ارائة بسته ای كامل از خدمات به مشتریان را فراهم می سازند.

شركت های مورد سرمایه گذاری بانک به تفکیک سرمایه گذاری انجام شده و برنامه ریزی شده به شرح زیر است كه براساس مجموعه الزامات ابلاغی از طرف بانک مركزی جمهوری اسلامی ایران برنامه تجمیع آنان در یک شركت و نهایتاً واگذاری سهام شركت اصلی در دستور كار هیأت مدیره بانک قرار دارد.

فناوری اطلاعات:

با تلاش شبانه روزی كاركنان بانک دی، زیرساختهای لازم جهت استقرار سامانه هوشمند خدمات مالی بانک دی، فراهم گردید و این سامانه یکپارچه، در نیمه دوم سال 1393 به بهره برداری رسید.

با راه اندازی سامانه هوشمند خدمات مالی در بانک، انعطاف بسیار زیادی برای ارائه انواع سرویس های مالی و اعتباری از طریق شعب وهمچنین سامانه های بانکداری الکترونیکی ایجاد گردیده است. انتظار می رود با بهره برداری مناسب از این سیستم یکپارچه، بتوان در راستای ارزش آفرینی برای مشتریان گام های بلندی برداشت.

· استقرار سامانه هوشمند خدمات مالی.

· بسته ارتباطی پر سرعت برای کلیه شعب

· اینترنت بانک

· موبایل بانک

· تلفن بانک

· محصولات متنوع کارت: کارت خانواده، دی کارت جوانه،ددی کارت مشترک، بن کارت، کارت هدیه حجاج، کارت هدیه نوروزی، کارت هدیه مبالغ متغییر.

· پرداخت قبوض همگانی از طریق دستگاه های خود پرداز

· امکان خرید شارژ سیم کارت اعتباری

· امکان پرداخت قبض جرایم رانندگی


جوایز و افتخارات:

سال 1393 را بی شك می توان سال تندیس ها، تقدیرنامه ها و لوح سپاس براي بانك دي دانست، نشان هایی كه ازممارست یك گروه همراه براي رسیدن به قله هاي افتخار حکایت دارد.

§ اخذ گواهینامه استاندارد بین المللی سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان ISO 10002 2004.. 93.09.24

§ اعطای نشان مدیر برگزیده جهادی سال 1393 كشور، به مدیرعامل بانک دی 93.04.10

§ اعطای عنوان مدیر شایسته ملی به مدیرعامل بانک، از همایش بین المللی مدیر شایسته ملی 93.07.02

§ كسب گواهینامه پیشرو در حوزه سرمایه انسانی و مدیریت سلامت اداری93.09.29

§ اخذ گواهی نامه بین المللی ارتقاء سلامت مالی و اداری93.09.10

§ اخذ تندیس و لوح سپاس دوازدهمین جشنواره روابط عمومی های برتر ایران 93.07.27

§ اخذ رتبه الف كارگزاری بانک دی از سازمان بورس و اوراق بهادار 93.06.05

§ اخذ تندیس و لوح تقدیر از هفتمین كنفرانس بین المللی نظام اداری الکترونیک93.05.21

§ مقاله برتر نظام اداری الکترونیک93.05.21

§ دریافت جایزه سرآمدی روابط عمومی ایران93.04.07

§ اخذ گواهینامه استاندارد بین المللی سیستم مدیریت كیفیت: ISO 9001 2008

§ اعطای نشان ستاره زرین حامی روابط عمومی به مدیر عامل بانک 93.02.28

§ دریافت نشان B رهبری منابع انسانی اروپا93.10.28

§ اهدای لوح تقدیر وتندیس قهرمان صنعت و اقتصاد به مدیرعامل بانک 93.10.22

§ دریافت لوح سپاس از جشنواره اقتصاد مقاومتی

§ دریافت تقدیرنامه دو ستاره تعالی سازمانی93.12.04

§ احراز رتبه اول بالاترین درصد رشد فروش دربین صد شركت برتر 93.11.29

§ حضور در بین 100 شركت برتر ایران با رتبه 66. 93.11.29

§ دریافت تندیس حامی برترین های لیگ فوتبال كشور 93.05.11

§ اعطای نشان مدیر برتر به مدیر عامل بانک دی از همایش سلحشوران حماسه اقتصادی دفاع مقدس 93.07.03


کلیات برنامه آتی بانک:

§ استقرار مدل كسب و كار بر مبنای الگوبرداری و مزیت های رقابتی بانک .

§ توسعه و ترویج برند بانک دی.گروه مالی.

§ استقرار و توسعه حاكمیت شركتی .

§ طراحی و توسعه سامانه جامع مدیریت ریسک (ERM) .

§ توسعه فرهنگ سازمانی

§ توسعه سرمایه انسانی

§ توسعه زیرساخت های بانکداری الکترونیک و مجازی

§ توسعه سامانه ها

§ بهره برداری هدفمند از زیرساخت ها

§ بهره برداری از زیرساخت های بانکداری الکترونیکی و مجازی

§ نوآوری و ارائه خدمات و محصولات متمایز مالی و بانکی .

§ بهبود بهره وری

§ مدیریت اقتصادی و بهینه منابع و مصارف

§ نفوذ در بازار

§ نفوذ در بازار بین الملل

بانک دی افزایش سرمایه می‌دهد/ اعلام زمان نهایی راه اندازی صرافی دی


                                                                      ترازنامه:

بانک دی افزایش سرمایه می‌دهد/ اعلام زمان نهایی راه اندازی صرافی

صورت سود و زیان:

بانک دی افزایش سرمایه می‌دهد/ اعلام زمان نهایی راه اندازی صرافی


وب سایت شرکت:

www.bank-day.ir


اشتراک گذاری :
ارسال نظر