بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹
کد خبر : ۱۵۲۱۰۲

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس معتقد است که محمود احمدی نژاد با اقدام به شکایت از استحاق جهانگیری دست پیش را گرفته است و در حال کلید زدن یک جنگ سیاسی با دولت یازدهم با هدف انتخابات آتی مجلس است.

ابراهیم نکو در گفتگو با خبرآنلاین در خصوص شکایت رئیس دولت دهم از معاون اول دولت حسن روحانی خطرنشان کرد: به نظر می رسد در حال حاضر ، یک جنگ سیاسی تمام عیار از سوی احمدی نژاد و یارانش با یاران حسن روحانی در حال شکل گیری است تا بتوانند برای بهره بردای در انتخابات مجلس دهم فضا سازی‌هایی صورت دهند.


وی افزود: سئوالی که مطرح می شود این است که چرا احمدی نژاد در این زمان ، اقدام به این کار کرده است و به جای پاسخ گو بودن دربرابر اتهامات وارده به حامیان و اطرافیانش دارند شکایتی راعلیه جهانگیری، معاون اول دولت مستقر، مطرح کرده است که به نظر می رسد می توان گفت که این حرکت از سوی رئیس جمهور سابق استارتی برای جنگ های سیاسی بعدی خواهد بود.


نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید براینکه این شکایت، نمی تواند هیچ خروجی مثبتی برای احمدی نژاد در پی داشته باشد و به صلاح هم نیست که این اتفاق بیفتد، تصریح کرد: این اقدام احمدی نژاد، به نوعی سفسطه با قصد فرار رو به جلو و شانه خالی کردن از اتهامات اطرافیان است اما باید احمدی نژاد برای زمینه سازی رقابت راهی دیگر و منطقی را در پیش بگیرد.


نکو با بیان اینکه البته حق شکایت برای همه در مواقع عادی محفوظ است که نباید نادیده گرفته شود، افزود: اما این اتفاق بیشتر با هدف سیاسی و بهره برداری در انتخابات آتی مجلس رخ داده است.


نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص سرانجام پرونده های شکایت از دولت احمدی نژاد در مجلس خاطرنشان کرد: احمدی نژاد در برخی موارد از جمله ایجاد فضا برای حریف سیاستمداری حرفه ای محسوب می شود و به خوبی می داند که چه زمانی به چه موضوعی ورود پیدا کند که بتواند تبعات منفی فضایی که با دستگیری دو تن از معاونانش علیه اطرافیان و خودش به وجود آمده را کمتر کند و به همین دلیل است دست پیش را گرفته است.


نکو تاکید کرد: مسائلی که از دولت گذشته در مجلس مطرح است قطعا با هدف شفاف سازی، پیگیری خواهد شد و دستگاههای مربوطه در این موارد، کوتاه نخواهند آمد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳
همه میدونیم چقد رو داره....
هر چی بخواد از زیر اتهامات فرار کنه ما دزدی ها و اختلاس ها رو فراموش نمیکنیم
ناشناس
UNITED STATES
دوشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳
چه مملکتیه که از طرف شکایت کردن، اما طرف راست راست راه میره و جرات ندارن دستگیرش کنن.
شیپور نژاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۴
محمود در باتلاق چاخان فرو خواهدرفت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۶
احمدی نژاد برای مهم جلوه دادن خودش همش دنبال این و اون میگرده تا خودش رو بچسبون بقول معروف توی کادر باشه. برای من که مهم نیست چه کسی بیاد و چه کسی بره چون فهمیدم محمودبیاد حسن بیاد تقی بیاد باز هم وااسفاست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰
آفرین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸
جلوفتنه گر باید گرفته شودمردم خسته شدن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸
عیبی یوخت.