بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بانک انصار ( سهامی عام ) رأس ساعت 9:00 روز چهارشنبه مورخ 1394.04.31 در محل رایزن با حضور بیش از 75 درصد سهامداران برگزار شد.
کد خبر : ۱۵۲۲۳۴
جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بانک انصار ( سهامی عام ) رأس ساعت 9:00 روز چهارشنبه مورخ 1394.04.31 در محل رایزن با حضور بیش از 75 درصد سهامداران برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک انصار:

هیأت رئیسه مجمع با اکثریت آراء بشرح ذیل انتخاب گردیدند:

آقای محمد رضا مدرس خیابانی به عنوان رئیس مجمع ، آقایان علی حاجی باقری و عباس باباگل زاده به عنوان نظار و آقای اردشیر مردان پور به عنوان دبیر مجمع . همچنین نماینده سازمان بورس و نماینده موسسه حسابرسی نیز در جلسه حضور داشتند.

مجمع پس از استماع گزارش هیات مدیره توسط مدیر عامل محترم بانک ، جناب آقای دکتر ابراهیمی و گزارش بازرس قانونی تصمیمات ذیل را اتخاذ نمود:

1.تصویب صورت های مالی مربوط به سال مالی منتهی به 1393.12.29

2.تخصیص 10 درصد از سود خالص دوره به عنوان اندوخته احتیاطی

3.تقسیم 280 ريال به عنوان سود نقدی به ازای هر سهم

4.انتخاب مؤسسه حسابرسی هوشیار ممیز به عنوان حسابرس و بازرس اصلی و مؤسسه حسابرسی تدوین و همکاران به عنوان حسابرس و بازرس علی البدل

5.انتخاب روزنامه های اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه کثیر الانتشار

6.انتخاب آقای اصغر ابوالحسنی به عنوان عضو جدید هیأت مدیره و آقای ابراهیم محمدی به عنوان عضو علی البدل

7.تخصیص مبلغ 30,000 میلیون ریال به منظور انجام مسئولیت اجتماعی بانک


اعضای هیأت مدیره:

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک انصار:


حاشیه مجمع:

بانک انصار با توزیع 280 ریال سود نقدی به ازای هر سهم قهرمانلیگ تقسیم سود نقدی در مجامع بانکها شد بطوریکه بالاترین سود را در بین بانکهای حاضر در بازار سرمایه توزیع کرد که بیانگر صورتهای مالی شفاف و قوی است .

مدیر عامل بانک انصار در پایان با مقایسه بازده سهام بانک انصار با دیگر نمادهای بانکی خاطر نشان کرد: در حالی بانک انصار با بازده مثبت 9 درصدی در سال گذشته مواجه بوده که بازده صنعت طی این مدت 15 درصد منفی بوده است و پیش بینی می کنیم طی سال های 95 تا 97 دور دوم تحول در بانک انصار آغاز و سهامداران شرکت شاهد جهش های بنیادی در این بانک باشند.
بانک انصار از جمله نمادهای فعال در گروه بانکی بازار سرمایه است که طی سال 93 توانست روند قابل قبولی از خود در بازار بورس به نمایش گذارد. این بانک که از سال 89 به عنوان یک بانک رسمی در کشور فعالیت خود را آغاز کرده بیش از 677 شعبه در سراسر کشور به جهت خدمت رسانی به متقاضیان راه اندازی نموده است.

دکتر ابراهیمی ، مدیر عامل بانک انصار با بیان مطلب فوق در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت اظهار داشت: بانک انصار با توجه به اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته ، قابلیت افزایش سرمایه تا رقم 1000 میلیارد تومان و افزایش سرمایه پایه تا رقم 2 هزار میلیارد تومان را تا پايان سال 95 خواهد داشت.

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک انصار:

همچنین با توجه به سیاست‌ها و مکانیزمی که طی سال گذشته اتخاذ کردیم توانستیم علی الرغم عدم ورود به برخی از رقابت های ناسالم بانک‌ها، به رشد 16.7 درصدی منابع دست یابیم که رقم قابل قبولی به شمار می آید.

از سوی دیگر تلاش برای سودآوری ، رقابت در بازار سرمایه با دیگر بانک‌های فعال و جذب سپرده و تمرکز بر روی سپرده های ارزان قیمت از جمله دیگر اقدامات سال 93 این بانک بوده است.

وی با اشاره به اهم اقدامات این بانک در سال 93 به موارد ذیل اشاره کرد:

-صدور حدود 9 هزار فقره ضمانت نامه بانکی

-واگذاری سهام شرکت دانایان پارس

-دارا بودن بیشترین تجهیزات بی سیم قابل حمل در کشور همانند خود پرداز سیار

-رشد 25 درصدی سود پیش بینی شده نسبت به سال گذشته

-مدیریت عملکرد بانک با هموار سازی سود و زیان گروه

-کسب رتبه اول شفافیت در بین بانکهای کشور

مدیر عامل بانک انصار در پایان با مقایسه بازده سهام بانک انصار با دیگر نمادهای بانکی خاطر نشان کرد: در حالی بانک انصار با بازده مثبت 9 درصدی در سال گذشته مواجه بوده که بازده صنعت طی این مدت 15 درصد منفی بوده است و پیش بینی می کنیم طی سال های 95 تا 97 دور دوم تحول در بانک انصار آغاز و سهامداران شرکت شاهد جهش های بنیادی در این بانک باشند.


گزیده اطلاعات مالی:

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک انصار:

پیام مدیر عامل:

با تثبیت سیاست های اقتصادی دولت یازدهم در سال 1393 نقش بازار پول به عنوان بخش مهمی از بازار مالی در اقتصاد کشور جایگاه خاصی یافت. گرچه بانک ها توانستند نقش خود را همگام با سیاست های اقتصادی دولت به خوبی اجراء نمایند اما ، اثر ناشی از اجرای سیاست های مهار رکود تورمی بر بازار پول، فشار مضاعفی را بر بانک ها تحمیل می کرد. در عین حال عملکرد این بازار نسبت به سایر بازارهای مالی و بخش حقیقی اقتصاد وضعیت مناسب تری را از خود نشان داد.

آمارها نشان می دهد که در سال مذکور شاخص کل بورس با 79 هزار و 14 واحد آغاز و در روز پایانی سال به 62 هزار و 532 واحد کاهش یافت و در مجموع متوسط زیان سهامداران بورس در این سال به 20.8 درصد رسید. سایر بازارها نظیر خودرو و مسکن نیز با رکود همراه بود و سرمایه های کلان نیز در شرایط رکود اقتصادی توانسته اند بازدهی مطلوبی از مسیر فعالیت های مولد برای صاحبان خود رقم بزنند.

قیمت طلا و سکه نیز متأثر از دو عامل بهای طلا در بازارهای جهانی و نرخ دلار در بازار داخلی، نوسانات زیادی را در سال های گذشته پشت سرگذاشت اما در نهایت کاهش دامنه تغییرات سال مورد گزارش موجب ایجاد آرامش نسبی در بازرا سکه گردیده و بازده 1.2 درصد در این بازار تجربه شده است.

همچنین در سالی که بازار مسکن 1.8 درصد و بازار سرمایه 20.8 درصد منفی و نرخ بازدهی در بازار ارز نیز حدود 11 درصد بود، بازار پول با بازده 22 درصد به عنوان پیشتاز در سوددهی قرار گرفت، به نحوی که نرخ بازده آن توانست نرخ تورم 15.6 درصدی سال 93 را پوشش داده و بازده مورد انتظار سرمایه گذاران (سپرده گذاران) را حاصل نماید. از دیگر ویژگی های اقتصاد ایران که متأثر از بازار پول می باشد، میزان حجم نقدینگی بر اقتصاد کشور است، حجم نقدینگی در این سال بالغ بر 7.823 میلیارد ریال گردیده که نسبت به ابتدای سال حدود 22.3 درصد رشد نشان می دهد.

با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و همچنین در جهت سیاست های اقتصادی دولت تدبیر و امید، بانک انصار با تلاش جهادی کارکنان متعهد و متخصص خود، توانست در راستای برنامه های تحولی سه ساله بانک، اهداف و برنامه های پیش بینی شده سال 1393 را تحقق بخشد. بی شک کسب بازده مناسب برای سهامداران محترم بانک در بازار سرمایه از یک سو و همچنین تحقق سود سهم پیش بینی شده از سوی دیگر مبین موفقیت بانک در بسیاری از ابعاد مختلف عملکردی می باشد.

این بانک اطمینان دارد در سال آینده بر پایه سیاست های اقتصاد مقاومتی و صرف نظر از تعلیق یا ادامه تحریم های وضع شده، ضمن تحقق اهداف و برنامه های طرح تحول سه ساله بانک در آخرین سال اجرای آن، نسبت به تبیین دومین برنامه تحولی بانک اقدام نموده و براین اساس بانک انصار را در بین بانک های کشور به عنوان یک بانک سرآمد اسلامی ایرانی معرفی نماید.


سرمایه و ترکیب سهامداران

سرمایه بانک انصار (شرکت سهامی عام) در بدو تأسیس مبلغ 2.000 میلیارد ریال بوده که با توجه به افزایش سرمایه های انجام شده تاکنون وضعیت آن به شرح نمایه و نمودار شماره 1 می باشد:

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک انصار:

سهامداران دارای مالکیت بیش از یک درصد سهام بانک ( در تاریخ تهیه گزارش) به شرح نمایه جدول ذیل می باشند:

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک انصار:

سهم بازار بانک

در نمایه ذیل حجم سپرده ها و سهم بازار بانک از سپرده های بانکی (دولتی، خصوصی و مؤسسه اعتباری توسعه) و همچنین سهم آن از کل سپرده های بانک های خصوصی ارایه شده است. (لازم به ذکر است در سال مورد گزارش چند بانک و مؤسسه اعتباری در آمار اضافه شده است.)

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک انصار:

نسبت مطالبات غیر جاری بانک: نمودار ذیل تغییرات نسبت مطالبات غیر جاری بانک را در مقایسه با متوسط صنعت (بانک خصوصی) نشان می دهد. همان گونه که ملاحظه می شود نسبت مطالبات غیر جاری بانک در سال مورد گزارش بالغ بر 3.6 درصد می باشد که علی رغم رشد نسبت مطالبات غیر جاری که عمدتاً به دلیل افزایش حجم تسهیلات عقود مشارکتی می باشد، نسبت مطالبات غیر جاری بانک انصار در بین بانک های کشور و متوسط صنعت پایین ترین میزان می باشد:

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک انصار:

خدمات بانک

بانک انصار در راستای پاسخگویی به نیازهای مشتریان، اقدامات مؤثری را در تنوع بخشیدن به خدمات مالی و خدمات بانکداری الکترونیک از جمله صدور انواع ضمانت نامه های بانکی و گشایش اعتبارات اسنادی ریالی، ارایه خدمات ارزی، خدمات مبادلات انواع چک و غیره را طی سال 1393 انجام داده است. بخشی از این فعالیت ها عبارت است از:

ضمانت نامه ها

بانک انصار در سال 1393 در بخش خدمات مربوط به صدور انواع ضمانت نامه های بانکی فعالیت نموده است که به لحاظ تعداد ضمانت نامه های صادره بالغ بر 146 درصد رشد داشته که به شرح نمایه ذیل گزارش می گردد:

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک انصار:

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک انصار:

خدمات بانکداری الکترونیک

در سال 1393 بانک انصار تلاش نموده است به منظور ارایه خدمات بانکداری الکترونیکی بهتر و مناسب تر به مشتریان خود نسبت به ارتقاء سطح کیفی و کمی تجهیزات الکترونیکی بانک و استفاده از پیشرفته ترین فناوری های جدید در حوزه بانکداری الکترونیک، اقدام نموده و امکان استفاده از خودپردازهای ثابت و سیار و سامانه های پیامک بانک، اینترنت بانک، تلفن بانک، آنی بانک، ساتنا، پایا، سما، شبا، چکاوک و سایر ابزارهای پرداخت الکترونیک در کمترین زمان ممکن را برای مشتریان بانک فراهم نماید. وضعیت برخی از شاخص های بانکداری الکترونیک در پایان سال 1393 به شرح نمایه شماره 14 می باشد:

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک انصار:

نمایه های شماره ذیل نیز تعداد و ترکیب کارت های صادره اعم از کارت های برداشت، بن کارت و کارت هدیه و همچنین خدمات بانکداری مدرن بانک را نشان می دهد:

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک انصار:

خدمات مبادلات انواع چک

نمایه شماره ذیل آمار خدمات ارایه شده مربوط به مبادلات بانکی در طی سال 1393 شامل: انواع چک های بانکی، عادی، رمزدار بین بانکی به تفکیک شعب تهران و شهرستان را نشان می دهد.

عملکرد فعالیت های سرمایه گذاری

به منظور افزایش بازدهی سرمایه گذاری های بانک در شرکت ها سعی گردیده حجم سرمایه گذاری های صورت پذیرفته بهینه سازی شده و تکمیل کننده زنجیره ارزش بانک باشد، همچنین انطباق نسبت سرمایه گذرای ها با میزان تعیین شده در دستورالعمل های بانک مرکزی از دیگر دغدغه های بانک می باشد که تلاش می گردد تا نسبت های لازم الاجرا در این زمینه رعایت گردد:

همچنین سود حاصل از فعالیت شرکت های تابعه بانک به شرح زیر قابل گزارش می باشد:

عملکرد بانک انصار در بازار سرمایه

تابلوی اصلی بورس و اوراق بهادار تهران در تاریخ 1390.06.06 شاهد اولین معامله سهام بانک انصار با نماد "وانصار" بود. از آن تاریخ تاکنون این نماد معاملاتی با فراز و نشیب های فراوانی همراه بوده است. پایین ترین و بالاترین قیمت معاملاتی ثبت شده در این مدت به ترتیب مبلغ 3.679 و 1.705 ریال در سال های 91 و 92 بوده است. همچنین قیمت معاملاتی ثبت شده در پایان سال 1393 مبلغ 2.580 ریال می باشد.

در رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از نظر کیفیت افشاء و اطلاع رسانی به موقع و مناسب، از تعداد 294 شرکت بورسی در دوره مالی منتهی به اسفند ماه 1393 تعداد 21 شرکت حائز امتیاز نهایی 96 و بالاتر شده اند که بانک انصار اولین بانک و چهارمین شرکت در این گروه می باشد. همچنین رتبه تعداد سهامداران و نقد شوندگی سهام بانک به ترتیب در بین بانک های بورسی رتبه اول و دوم می باشد. وضعیت معاملاتی سهام بانک طی سال 1393 و در مقایسه با سال گذشته به شرح زیر می باشد:

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک انصار:

بررسی و ارزیابی سهام بانک

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک انصار:

بررسی وضعیت سهام بانک انصار حکایت از آن دارد در سال 1393 با توجه به وضعیت اقتصادی کشور به خصوص بازار سرمایه به لحاظ قیمت سهم، اگرچه ارزش افزوده خاصی عاید سهامدار نشده است (بالغ بر 19 درصد منفی بوده است) لیکن با توجه به سود نقدی پرداختی و سهام جایزه ناشی از افزایش سرمایه بانک و حق تقدم متعلقه (بالغ بر 28 درصد مثبت بوده است) که در مجموع حدود 9 درصد بازده عاید سهامدار گردیده است. بازده صنعت بانکداری در این سال بیش از 15 درصد منفی و متوسط بازده کل بورس بالغ بر 21 درصد منفی بوده است.

اهم اهداف و برنامه های عملیاتی در سال 1394

بانک انصار در راستای انجام مأموریت خود و توسعه و تعمیق فعالیت های مورد نظر، برنامه ریزی های لازم را برای سال 1394 به عمل آورده که اهم آن به شرح ذیل است:

برنامه ریزی و هدایت راهبردی

1-بروز رسانی سند راهبردی بانک و تدوین برنامه سه ساله تحولی دوم بانک.

2-استقرار کامل و توسعه سیستم مدیریت موارد راهبردی.

3-راه اندازی مایکروسافت پراجکت سرور و برگزاری آموزش های لازم.

4-پیگیری و اجرا برنامه های اقتصاد مقاومتی که به تأیید شورای عالی راهبردی رسیده است.

5-پیاده سازی نظام جامع خلاقیت و نو آوری.

6-طراحی مدل جامع رضایت مشتریان.

7-طراحی نظام جامع آینده پژوهی بانک.

8-پیاده سازی نظام جامع مدیریت دانش.

9-توسعه و سنجش اثر بخشی جوایز و گواهینامه ها.

10-شرکت در جشنواره جایزه ملی بهره وری.

11-بررسی اثر بخشی (( بهبود/ اقدام اصلاحی/ اقدام پیشگیرانه)).

12-توسعه استاندارد ها.

13-پیاده سازی ریسک اعتباری، عملیاتی و نقدینگی.

14-فعالیت سنجی فرآیند های کسب و کار بانک.

15-استقرار فرآیندهای باز مهندسی شده و بازنگری ساختار سازمانی بانک متناسب با فرآیندهای ابلاغی

16-برنامه ریزی برای ارتقاء بهره وری در حوزه های مختلف بانک

17-راه اندازی مرکز پژوهش های بانک

امور بین الملل

1-اخذ مجوز فعالیت در مناطق آزاد جدید

2-گسترش روابط کارگزاری با سایر بانک های داخلی و خارجی

3-حضور در بازارهای مالی و بانکی بین الملل

اعتبارات

1-راه اندازی سامانه اعتبارات اسنادی

2-پیاده سازی نظام نامه های تهیه شده جهت توسعه بانکداری شرکتی، ویژه و خرد

3-راه اندازی ابزارهای نوین تأمین مالی

4-تهیه سیستم نرم افزاری مالی شرکتی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

1-توسعه سطح خدمات بانکداری مدرن و پرداخت الکترونیک

2-پیگیری تهیه نرم افزارCore banking

3-گسترش کارت شهروندی در استان ها

4-بسط و گسترش خدمات در پیشخوان های دولت

5-بهینه سازی مکان استقرار دستگاه های خودپرداز و کارتخوان ها جهت افزایش تراکنش های بانکی

6-راه اندازی شعب 24 ساعته

7-توسعه طرح آنی چک

8-استقرار باشگاه و جشنواره پذیرندگان دستگاه های کارتخوان

9-توسعه کارت اعتباری

10-شرکت در جایزه ملی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک در سطح اشتهار

11-اجرای پروژه داده کاوی

12-تهیه سوئیچ بومی بانک

13-راه اندازی سایت پشتیبان اصلی و بحران

14-طرح ریزی بهره برداری از شبکه های اجتماعی

15-راه اندازی مرکز عملیات شبکه(NOC)و مرکز عملیات امنیت(SOC)در بانک

16-افزایش درگاهPGجهت ارایه خدمات به شرکت ها و سازمان ها

17-بهینه سازی و توسعه نرم افزارهای کاربردی

18-راه اندازی سامانه جامع اتوماسیون اداری

امور مدیران

1-استقرار نظام پایش عملکرد مدیران با هدف بهبود نظام مدیریتی بانک

2-استقرار نظام انتصابات و شایسته سالاری مدیریت در بانک و گذار از رویکرد سنتی

مهندسی و پشتیبانی

1-مدیریت هوشمند سیستم های ساختمانBMS

2-تکمیل و بروزرسانی بانک اطلاعاتی متمرکز سیستم های امنیتی شعب و ساختمان های بانک

3-اجرای سیستم مدیریت هوشمند ساختمان(BMS)در برخی ساختمان های حوزه مرکزی

4-اجرای پروژه انرژی های نو در برخی از شعب بانک

5-اجرای فاز سوم پروژه استقرار سیستمRFID

6-بررسی اجرای سیستم ویدئو کنفرانس در سطح بانک

7-اجرای مانیتورینگ مرکزی سیستم های امنیتی در برخی از استان ها جهت افزایش ضریب امنیتی شعب

8-ارتقاء تکمیل و بروزرسانی بانک اطلاعاتی جامع مهندسی جهت شناسایی و استفاده از مصالح بروز، مقاوم و مقرون به صرفه

9-طراحی و اجرای شعب کیوسکی با معمری متناسب در برخی از استان ها

10-اجرایی کردن سیستم تعمیر و نگهداری(PM)در سطح کشور به صورت نرم افزاری و شبکه ای

11-نوسازی ناوگان خودرویی بانک و جلوگیری از هزینه های غیر ضروری تعمیر و نگهداری از نظر زمانی و ریالی

12-اجرای نظام آراستگی(5S)

نظارت و بازرسی

واحد حسابرسی

1-شناسایی شکاف میان کنترل های موجود و مطلوب و پیشنهاد اقدامات اصلاحی آنها

2-انجام حسابرسی فرآیندهای فناوری اطلاعات بر مبنای الزاماتITILوCobit

3-ارزیابی و گزارشگری سامانه مدیریت ریسک بانک به مبادی ذیربط

4-ارزیابی اثربخشی، کارایی و صرفه اقتصادی برخی از فرآیندهای بانک

5-بازنگری عارضه یابی کلیه فرآیندهای بانک در سه سطح حوزه مرکزی، مدیریت شعب و شعب

6-ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان ها در قالب رتبه بندی براساس مدلDEAHP

واحد بازرسی

7-استقرار نظام ارزیابی تأمین کنندگان

8-تجدید و توسعه استاندارد گواهینامه رضایتمندی مشتریان(ISO10002)در سطح بانک

9-بهبود عملکرد و افزایش بهره وری در حوزه کنترل و نظارت

10-استفاده از ابزارهای داده کاوی برای کشف الگوهای رفتاری مشکوک و متقلبانه کارکنان و مشتریان

امور مالی

1-ارتقای نظام گزارشگری مالی بین المللی(IFRS)

2-قیمت گذاری مبادلات داخلی شعب(FTP)

3-استقرار نظام مدیریت دارایی ها و بدهی ها(ALM)

4-بودجه ریزی بر مبنای عملکرد(ABC & PBB)

5-اخذ جایزه مدیریت مالی

6-تهیه و تدوین استراتژی مالی بانک و شرکت های گروه (با هماهنگی معاونت برنامه ریزی)

7-راه اندازی پرتال سهام و پاسخگویی به سهامداران

8-بروزرسانی سامانه نظام مالی بانک

9-طراحی سالنامه عملکرد مالی بانک.

10-راه اندازی پرتال و تلفن گویای سهام.

11-توسعه خدمات سهامداری در وب سایت انصار.

12-مدیریت فروش املاک تکمیلی، مازاد و سرمایه گذاری.

13-تکمیل سامانه مدیریت قراردادها .

14-استقرار و پیاده سازی سامانه اموال در سطح شعب.

15-تعمیم اجرای کامل پروژه سامانه چکاوک به تمام استان ها.

منابع انسانی و آموزش

1-کسب جایزه تعالی منابع انسانی در سطح عالی.

2-اریه مدل مطلوب فرهنگ سازمانی بانک.

3-طراحی و استقرار نظام کارراهه شغلی.

4-تدویین آیین نامه باشگاه کارکنان.

5-استقرار نظام بازنشستگی کارکنان.

6-طراحی، استقرار و پیاده سازی نظام جامع جذب و استخدام.

7-ستقرار نظام مدیریت استعداد در بانک.

8-استقرار کامل استاندارد 10015 در سیستم آموزش.

9-اصلاح، بازنگری و نیازسنجی آموزشی مطابق با نیازهای روز بانک در راستای توانمند سازی کارکنان بانک و برگزاری دوره های مختلف مورد نیاز مطابق با برنامه های ابلاغی.

بازاریابی و تبلیغات

1-اجرای نظام نامه تحقیقات و طالعات بازار.

2-ارایه برنامه جدید در راستای توسعه بازار شهروند الکترونیک.

3-پیاده سازی نظام نامه مدیریت افتخارات.

4-توسعه خدمات باشگاه مشتریان.

5-استقرار نظام مدیریت ارتباط با مشتری.

6-مطالعه و تنظیم برنامه بازاریابی (marketing plan)

7-بهبود محصولات موجود بانک جهت ارتقاء رضایت مندی مشتریان و طراحی و ارایه خدمات و محصولات جدید.

8-پیاده سازی مرحله مقدماتی استاندارد سازی تبلیغات بانک انصار در کلیه استان ها.

9-راه اندازی فاز اول پرتال خبری بانک.

10-توسعه بازار در قالب جذب و شناسایی شرکت های برتر کشور (مدلSTP).

11-کنترل و پایش درگاه های الکترونیک برای افزایش تراکنش ها و رشد درآمد های کارمزدی.

12-توسعه دفاتر پیشخوان دولت در کلیه استان های کشور.

13-توسعه پروژه های کارت شهروندی با ارایه خدمات نوین و انعقاد قراردادهای جدید.

14-توسعه پرتال و سامانه اصلی باشگاه مشتریان (مشتریان بانک و دارندگان کارت های شتابی).

15-توسعه نظام پاسخ گویی مدیران ارشد بانک به مشتریان، سهامداران و ذینفعان.

16-توسعه و یکپارچه سازی درگاه های ارتباطی مشتریان با بانک و تسهیل ارتباط و توسعه نظام مدیریت ارتباط با مشتریان

مجموعه افتخارات کسب شده توسط بانک در سال 1393

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک انصار:

ترازنامه

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک انصار:

صورت سود و زیان

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک انصار:





آدرس لینک شرکت:

http://www.ansarbank.com


اشتراک گذاری :
ارسال نظر