بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶
کد خبر : ۱۵۲۲۷۵
یک هواپیمای جت خصوصی عربستان سعودی بعد از ظهر روز جمعه در حین فرود در فرودگاه 'بلاک بوش 'در 'هامپشایر' در جنوب انگلیس، دچار حادثه شد و تمامی سرنشینان آن کشته شدند.
به این مطلب امتیاز دهید
10

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از ایرنا، یک هواپیمای جت خصوصی عربستان سعودی بعد از ظهر روز جمعه در حین فرود در فرودگاه 'بلاک بوش 'در 'هامپشایر' در جنوب انگلیس، دچار حادثه شد و تمامی سرنشینان آن کشته شدند.

پلیس انگلیس تایید کرد که خلبان و سه سرنشین این هواپیمای خصوصی که مالک آن یک شهروند عربستان سعودی است، در جریان این حادثه که به دلیل انحراف هواپیما و برخورد آن با شمار زیادی خودرو در یک مرکز مزایده خودرو صورت گرفت، کشته شده اند.

به گفته پلیس انگلیس، این هواپیمای جت که از میلان ایتالیا به پرواز درآمده بود، تلاش کرده است که در فرودگاه 'بلاک بوش' در هامپشایر واقع در 70 کیلومتری غرب لندن فرود آید، که در جریان فرود به دلایلی منحرف و به خودروهای پارک شده در نزدیکی باند این فرودگاه برخورد و دچار آتش سوزی می شود.

پلیس گفته است که در جریان برخورد این هواپیمای جت (فنوم 300) ، با خودروهای پارک شده در نزدیکی انتهای باند فرودگاه 'بلاک بوش' هامپشایر، به جز سرنشینان هواپیما، کسی کشته و یا زخمی نشده است.

بر اساس گزارش های منتشرشده در برخورد این هواپیمای جت هفت میلیون پوندی ساخت برزیل، حداقل 15 دستگاه خودرو که در پارکینگ یک شرکت فروشنده و حراج کننده خودرو پارک شده بودند، از بین رفتند.

تاکنون گزارشی در مورد علت وقوع این حادثه مرگبار منتشر نشده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
هدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
الفاتحه دست به دولت مردان هزار سال بیش ال سعود باشد.
ناشناس
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
احتمالاً انتقام مردم یمن باشه.
جناب خان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
جهنم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
خوب خدارو شکر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
سه نفر میشه شمار زیادی کشته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینجوری تیتر می زنن اخه ؟ اینقدر تابلو ؟
منظورت چیه بورس نیوز عزیز از این خبرها ؟؟!!
ناشناس
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
احسنت .