بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳
واحد سوم تولید بنزین پالایشگاه طی دو ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید و با توجه به الزامات قانونی و عملیاتی شرکت در اجرای پروژه های کیفی سازی محصولات طی یک دوره 5 ساله باقی طرح های توسعه شرکت نیز از جمله طرح تصویه گازوئیل در حال اجرا می باشد.
کد خبر : ۱۵۲۳۲۶
نویسنده :
یارمحمدی
اطلاعیه ای که 26 خرداد ماه سال جاری از طرف شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران به شرکت های پالایشی ابلاغ و بعد از دو روز باز پس گرفته شد بر اساس اخبار و شنیده ها قرار بر ارائه ابلاغیه نهایی از سوی این نهاد تا پایان تیرماه سال جاری بود.

در همین راستا مدیر مالی شرکت پالایش نفت اصفهان در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز گفت: قرار بر ارائه دوباره چنین ابلاغیه ای از سوی پالایش و پخش فرآورده های نفتی نبوده و در حال حاضر نیز نرخ های فروش فرآورده های نفتی برای این مجموعه روال قبل را طی می کند و تغییری در آنها ایجاد نشده است.

مهدی صرامی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه "ممکن است شرکت پالایش نفت اصفهان در سال جاری همچون پالایش نفت لاوان با تغییر غیر منتظره سود هر سهم همراه شود؟" عنوان کرد: با توجه به عملکرد این شرکت طی 4 ماه ابتدایی سال، احتمال تعدیل منفی سود هر سهم و یا شناسایی زیان تا پایان سال جاری نیست چرا که تغییری در وضعیت عملکرد شرکت ایجاد نشده است.

وی در رابطه با برنامه های آتی و طرح های توسعه شرکت گفت: واحد سوم تولید بنزین پالایشگاه طی دو ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید و با توجه به الزامات قانونی و عملیاتی شرکت در اجرای پروژه های کیفی سازی محصولات طی یک دوره 5 ساله باقی طرح های توسعه شرکت نیز از جمله طرح تصویه گازوئیل در حال اجرا می باشد.

این مقام مسئول در خصوص بازگشایی نماد معاملاتی "شپنا" گفت: ظرف چند روز آینده با ارائه گزارش عملکرد واقعی 3 ماهه نخست سال نماد "شپنا" بازگشایی خواهد شد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
بنا به گفته وزیر نفت تولید روزانه نفت بیش از 500 هزار بشکه در روز افزایش خواهد یافت و در ضمن در قراردادهای جدید با شرکت های خارجی امر پالایش به دست پالایشگاه های داخلی خواهد بود و این به معنی آینده درخشان شپنا
علی کرمانشاه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴
وزیر نفت آقای زنگنه علنا میفرمایند اعتقادی به واگذاری شرکت های پالایشی و پتروشیمی ندارند و باز پسگیری آنها را در دستور کار دارد در صورتی که سهامداران سهام این شرکتها را در ارقام نجومی خریداری کرده اند و با ورود ایشان تمام تعهدات وزارت نفت در رابطه با آنها مخدوش شده و نمادها بیش از یکسال بسته و بعد با تعدیلهای بالای 50%منفی باز میشود