بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳
کد خبر : ۱۵۲۳۲۷
انتشار نامه دادستان به هیات تسویه «میزان» در رابطه با مطالبه یکی از نماینده های مشهد برای استرداد وجه سپرده‌گذاری در این موسسه منحله، واکنش دفتر آقای کریمی قدوسی را درپی داشت.

به گزارش تابناک خراسان رضوی، روابط عمومی دفتر آقای کریمی قدوسی با انتشار تکذیبیه ای، شایعه نامه ارسالی دادستان مشهد مبنی بر پرداخت سپرده این نماینده مجلس در موسسه میزان را دروغ دانست و خواستار دقت رسانه ها در انعکاس مطالب شد.

ظهر روز جمعه 9 مرداد ماه انتشار نامه ای پیرامون دستور داستانی مشهد مبنی بر پرداخت سپرده جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در موسسه میزان بصورت گسترده در شبکه های مجازی خبر ساز شد.

به گزارش صبح مشهد، در متن این نامه آمده است:
در راستای دستور دادستان عمومی و انقلاب مشهد ،نسبت به پرداخت سپرده آقای کریمی قدوسی اقدام شود...

در ادامه،صبح شنبه دفتر این نماینده شهر مشهد با انتشار تکذیبه ای (به تاریخ روزجمعه) شایعات مربوط به این نامه را از اساس دروغ دانست.
در این تکذیبیه تصریح شده است که متن این نامهدر راستای پرداخت سپرده یکی از سپرده گذاران موسسه میزانتنظیم و هیچ گونه ارتباطی با شخص ایشان ندارد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸
پس چرا دادستان محترم برای این بنده حقیر نامه نگاری نمیکنند . اگر راه دارد . از دادستان محترم التماس دعا داریم .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
من هم تکذیب میکنم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
آره ما هم تکذیبیه رو باور کردیم .آخه تو این مدت دیدیم مسئولین چقدر راستگو هستند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
1. اقای دادستان فیلمی دوباره سر مردم داری در میاری؟ تا کی اتلاف وقت ؟ ایا میدانید هر روز تاخیر چند میلیارد به مردم ضرر میرسانبد؟ایا شما فردای آخرت جواب این ضعف عملکرد خود و دوستانتان در دادگستری و ....می توانید بدهید؟ وای به حال مسئولین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
اواخر سال93بانک مرکزی مبلغی از سپرده میزان نزدخود را به این موسسه بازگرداند تا دم عید به سپرده گذاران بدهد اما هیت مدیره هرچه گرفت داد به اشخاصی که دوست داشت دادستانی مشهد از این موضوع بسیار ناراحت شد چند تن از اعضای هیت مدیره را بازداشت نمود. واز آن پس دادستانی 3نفر کارمند بانک صادرات وسپه را ما مور رسیدگی به اموال وبدهی وطلبکاری های این موسسه نموده و این هیت پول ها را جمع آوری می کند ودر اختیاردادستانی می گذارد وآنها هم به هرکسی که خودشان دوست دارند وسفارشی هستند میدهند البته تعداد کمی از سپرده گذارانی که مبلغ سپرده آنها تا 3میلیون تومان بوده پول خود راگرفته اند واکثریت که سپرده آنان بیش از 3میلیون است 1ریال هم به انها داده نشده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
پول مردم راخوردن هیچکس هم جوابگو نیست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
پس چرا کریمی قدوسی از مردم حمایت نمیکنه من هم تا بحال اینقدر کار بد کردم بعد زدم زیرش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
دادگستری و دادستانی شما که خود را منزه از اشتباه میدانید چون صاحب قدرت هستید وپاسخگو هم نیستید به راحتی خود را کنار می کشید مثل وجود آرم قوه قضاییه در موسسه میزان را که بر همگان واضح و مبرهن است را انکار میکنید و خود را به خواب میزنید ایا شما را میتوان بیدار کرد؟آیا قصور خود را در این چند ساله قبول دارید یا باز هم انکار می کنید؟حدود نیم میلیون نفر اعم از سپرده گزار و کارمند میزان 30 درصد از درآمد خودر اشامل رهن منزل یا کمک خرجی خود را 7 ماه است از دست داده اند ایا مردم از شما و سایر مسئولین و هیئت مدیره و تسویه به راحتی خواهند گذشت و در آینده شما را به میز محاکمه و بازخواست وانتقام خواهند کشید تزویر ودورویی شما و بانک مرکزی برای همه مردم مشخص شده است بترسید از روز جزا که روز جزا در همین دنیاست.
میری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۹
بخاطر حفظ ابروی خودشان تکذیبیه صادر میکنن
میری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۹
بخاطر حفظ ابروی خودشان تکذیبیه صادر میکنن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
اقای کریمی قدوسی یادشان رفته که نماینده مشهد نیست نماینده دوستان و دلواپسان و اقوام وفامیل دورند مقصر خود سپرده گزاران میزان هستند