بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
کد خبر : ۱۵۲۳۸۷
به گزارش ایسنا، عملیات اجرایی راه اندازی خط خودروی جدید هایما در شرکت ایران خودرو خراسان، از آبان سال 1393 به صورت جدی آغاز شد و در چهار حوزه بدنه، رنگ، تزیینات و لجستیک به اجرا درآمد. خطوط تولید محصول جدید با بهره گیری از ظرفیت پیمان کاران داخلی، در مدت 11 ماه آماده و راه اندازی شده است.

تولید شاسی بلند جدید ایران خودرو آغاز شد+تصاویر

ساخت داخل 40 درصد از قطعات و مجموعه های این محصول هدف گذاری شده و با تولید آن، سالانه بیش از 20 هزار دستگاه، بسته به تقاضای بازار به ظرفیت تولید خودروهای شاسی‌بلند افزوده خواهد شد.

هایما اس 7از نوع شاسی‌بلند (SUV) تک‌دیفرانسیل، محرک جلو و فول آپشن است و در دو کلاس اتوماتیک و دستی با حجم موتور دو لیتری و 130 اسب بخار توان تولید می شود.

تولید آزمایشی اس7 مطابق برنامه، از 13خرداد (نیمه شعبان) در سالن بدنه سازی آغاز و اولین بدنه در روز 21 خرداد، کامل و به سالن رنگ ارسال شد.

تولید شاسی بلند جدید ایران خودرو آغاز شد+تصاویر

از آن جا که تغییرات در سیستم های انتقال خط، شاهین های حمل بدنه، هنگرها و نشیمن های ایستگاه های مکانیکی، اسکیدهای حمل بدنه و سایر تجهیزات انتقال باید علاوه بر سوزوکی برای محصول جدید نیز انطباق می یافت، مجموعه ای از فعالیت های طراحی، ساخت، انتخاب پیمانکار و نظارت در این فرایند انجام شده است.

در فرایند آماده سازی تولید این محصول، سازه فلزی خط تولید بدنه به طول 72 متر و به وزن تقریبی 39 تن و تاسیسات مکانیکی خط تولید هایما به وزن تقریبی دو تن طراحی و اجرا شده است. در این عملیات، علاوه بر طراحی و نظارت بر اجرای شش دستگاه تابلوی برق اصلی به همراه کابل کشی، خط تولید بدنه سازی با متعلقات آن در کم تر از 10روز و بیش از 600متر ریل نصب شده است.

به دنبال راه اندازی یک خط جدید در سالن بدنه سازی، بیش از 10دستگاه فیکسچر بدنه سازی به همراه سیستم انتقال بین ایستگاهی بدنه ها نصب و 60دستگاه گان جوش کاری همراه با متعلقات آن مونتاژ نصب و تنظیم شد که به این موارد نصب تجهیزات جانبی و تمامی زیرپایی های خط تولید بدنه هایما را نیز باید افزود.

تولید شاسی بلند جدید ایران خودرو آغاز شد+تصاویر
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
این هم که چینیه عکس آخر نوشته روی پلاک
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
سرمایه گزاری روی خودرو چینی ؟
سیاست ایران خودرو از این بهتر نمیشه....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
پلاکشو ببین چینیه
نیکو
ROMANIA
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸
تولید این خودروها ،دقیقا به علت لوکس بودن ومصرف بالای سوخت که ناشی از استفاده ی تک سرنشینها است ،خلاف منافع ملی است. سوخت خودرو یک کالای استراتژیک است بنابراین خودروهای که کاربرد زیادی دارد باید تولید شود.
ناشناس
-
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
بازم مثل همیشه چین برنده میشه
یاحق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲
بسمه تعالی
هدف گزاری سالی بیست هزار تا .......؟؟؟؟؟
به همین خیال باش سالی اگر ۲ هزار تا فروختی کلاهت رو بالا بنداز......
ال ۹۰ هم قرار بود به ۳۰۰ هزار تا برسه ولی فکر میکنم یکسال اونم انتهای سال ۸۹ و ۹۰ بود که به ۶۰ الی ۷۰ هزار عدد رسید تازه اون موقع دلار ۹۰۰ تومانی بود و خودرو زیر قیمت ۱۴ میلیون بود...
از خواب بیدار شید زیادی رویا میبینید....
بهزادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳
اگر خودروی این شرکت با گرانی و پایین بودن کیفیت باشد مشتریان خریداری نمی کنند بایستی رقابت باشد بایستی توجه به حق وحقوق مشتری گردد متا سفانه در بعضی از سالها بعضی از خودروسازان نه تنها قیمت ها را کاهش ندادند بلکه گران فروشی هم نمودند بارها از طریق صدا وسیما خودروهای بی کیفیت ومشکل دار انان به نمایش گذاشته شد امیدواریم چندین شرکت خودروسازی داخلی وخارجی در کشور وجود داشته باشد تا مشتری حق انتخاب داشته باشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲
مرگ بر چین و ماچین!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶
چقدر هم زشته
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹
همه دارن میرن سراغ محصولات وخودروهای هیبریدی ودوستدار فضای سبز وبرقی بعد خودرو سازان ما انگارتازه راه چین رو یاد گرفتن مدام میرن تولیدات اونا رو میارن
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
واقعا زشته.!!!!